S.H.E嘅 Hebe,最近用回真名「田馥甄」單飛推出個人大碟,上個禮拜開記者會公布喜訊,無咗 Ella同 Selina兩位好姊妹傍住, Hebe周身唔舒服,現場清唱新歌《 Love》,仲尷尬到擰轉面唔敢望鏡頭。
變番做樂壇新人,記者問問題亦唔客氣:「新人是不是該問一下談過幾次戀愛?」唔係問幾時失身已經好俾面, Hebe嗌晒救命:「很賤呀你(指記者)……大概 5、 6段吧!」0有問有答,不過記者繼續逼供:「男的有幾個?」雖然同過周杰倫、名導鈕承澤傳緋聞,但經常俾人影到同 TB出雙入對, Hebe性取向一直成疑,聽到記者咁樣問, Hebe不斷以笑遮醜:「那再讓我算一下!」擺明講多錯多, Hebe答完好後悔,記者會後响微博補飛:「唉……有時候真的多說多錯,但又不得不說。」呢啲咪叫老貓燒鬚囉!

無咗兩位姊妹傍住,記者會上 Hebe周身郁好唔自然,仲俾記者逼供同性戀戀情,事後 Hebe响微博留言,後悔自己講多錯多。

Hebe曾經俾人發現同 TB出雙入對,又鍾意捉住 Elle或者 Selina嘴對嘴錫錫,性取向成疑。
7 V; l- r$ a4 t, x
左: Hebe' _8 i$ O1 p/ B4 s7 f: o
右: Selina

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()