佢沖咖啡畀人飲!(真實對白)
人靚咗,自然惹整容傳聞,姚子羚被指割眼隆鼻,佢例牌否認:「我出道 baby fat,家瘦咗,輪廓突出晒,如果我有整,我第一時間整走上唇條疤痕啦!」強調索樣靠化妝及黐雙眼皮膠紙。

30歲姚子羚( Elaine), 02年參加「 TVB8全能主持比賽」得到冠軍入無綫。其後幾年密密拍劇,直至去年《公主嫁到》執到支好籤,飾演妓女楚翹,風騷彈出,帶挈姚子羚坐穩二線花旦之位。剛完成古裝片《紫禁驚雷》,又跳番民初街,與剛回巢 TVB的周麗淇和黃浩然等連夜趕拍《我的如意狼君》。

 

大晒事業線

姚子羚真人又瘦又白,連監製都詐型,佢話:「監製話我太瘦,叫我增肥,但我日食幾餐都唔肥。」谷唔肥可以轉玩谷胸,擁 32B美乳的她,穿上 tube dress輕易夾出 3吋事業線。佢話新年要有突破,「人大咗成熟咗,希望大家見到成熟啲嘅我。(做性感 icon?)都唔介意。」

「佢靚仔又完美」

事業坐二望一,但感情真空,早前被蘇民峰批她兩年後奉子成婚, dry足近一年的她笑說,「我梗唔想啦!我好傳統 o架,要結婚先生 BB。(會同圈中人拍拖?)又未試過喎!不過要我揀,陳豪絕對係筍盤!佢人又型又 nice,最好係佢做男主角開早收凌晨,但都好準時,份人冇脾氣,仲永遠冇 say no,仲會沖咖啡畀全廠人飲。(佢 single,你有機會喎!)我高攀唔起佢啦!喺我心目中,佢靚仔又完美,我唔係佢鍾意嗰啲類型 o架。(你又知?)唔知喎!我真係冇諗過。不過我都鍾意男友大我 5至 10年。」咁筍盤豪 39歲,絕對係你杯茶啦!

 

放大圖片

係就趁熱飲!設計對白
請飲迷魂啡︰陳豪出名專一,日前佢仲話收入激增一倍,嚟緊會投資咖啡生意和買物業,加上佢又最鍾意請飲咖啡冧死女,難怪姚子羚勁冧佢。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

拍戲生滋貓
姚子羚同陳豪曾合作拍《唐伯虎點秋香》和《公主嫁到》(圖),《公》劇姚飾演妓女色誘駙馬,姚更大讚陳豪教佢做戲。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

借力升呢
姚子羚曾經喺《 2010無綫節目巡禮》中同咪神高海寧開胸鬥波,佢話好姊妹高海寧冇 sex appeal,反而內心好 pure好簡單,真係估佢唔到喎!

 
放大圖片

再拍周麗淇
家姚子羚(左)忙拍《我的如意狼君》,仲同曾喺《最美麗的第七天》(上圖)合作過嘅周麗淇(右)再次合作。《忽然 1周》圖片

 

花旦戰場

去年 12月,廖碧兒瞞住正印陳豪,被雜誌影到搭上過億身家的李嘉誠姨甥林忠豪,「碧豪戀」 6年情玩完。前女友被指釣金龜,形象插水,陳豪仍向傳媒幫前度講好說話。絕種好男人回復單身,自然多女埋身,唐僧肉邊個先嗒到?

姣珊上門

有讀者報料去年 12月 4日晚目擊貌似徐子珊戴住口罩,鬼祟由陳豪調景嶺港鐵站上蓋都會駅嘅住所離去。事後徐子珊暗示:「鍾意飲咖啡!」故弄玄虛。

趙希洛放電

「碧豪戀」告終,失戀陳豪忙拍新劇《心戰》時,有指前藝人梁小玲女兒趙希洛因「近豪想食」,拍對手戲時頻頻向陳豪放電。

放佘食豪

上年先後多次有報道指佘詩曼介入,令「碧豪戀」凍過水,詩曼自與鄭嘉穎分手後,連續兩部電視劇《天與地》及《公主嫁到》都係同陳豪合作,而日久生情。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()