若然人生際遇一定是有得必有失,那麼,葉翠翠○八年遇上內地富商黃有龍之後,便可以寫成以下方程式:

遇上黃有龍 = 勁多傳聞 + 形象變得負面 + 遭朋友離棄 + 被其他藝人落井下石 + 被無綫雪藏

結果,沒多久,她和他分了手;再沒多久,他跟「中國四大花旦之一」的趙薇結了婚,兼有了愛情結晶品,葉翠翠卻只能背着這一切是是非非,斯人獨憔悴。

然而,人總要進步呀,所以,失去了黃有龍後,接下來那幾年,翠翠的際遇方程式反而變得正面:

失去黃有龍 = 懂得自我檢討 + 改善個人態度 + 人緣催旺 + 工作量增加 + 懂得自我調節心理等待真正適合的人出現

因為一個不值得愛的人而付出了如此沉重的代價,當事人今天回想起來,只能怪自己當其時沒有帶眼識人,「我以前拍親拖,就會舂晒個頭埋去,乜都睇唔到!但事隔幾年,我依家只係想搵到一個可以細水長流嘅人,我唔怕等,我會利用呢啲等待嘅時間,去調校好自己嘅心態,做好自己!時間亦證明咗,我咁樣諗嘢個人會開心咗,一切都順利咗同變得好咗!」

我問她,如果可以選擇刪除人生中的某部分,會不會選擇○八年?「其實今日嘅我,都要多謝過去嘅我,我唔希望delete過去,咁樣會冇得同今日嘅我比較,我亦唔會知道,我嗰陣時有幾傻!」

確實是好一個愛情習作。

填充題

葉翠翠不擅辭令,也不懂得把說話包裝,多少也代表了她是個想嗰句、講嗰句的人,也代表了她過往很少接受個人專訪。

「我以前真係好驚做專訪,好驚我講咗嘅嘢,人哋會扭曲晒。真係o架!嗰件事發生嘅時候,我只要講一啲嘢,啲人都可以有十個變化走出嚟,然後將我寫到罪人咁,我每吸一啖氣、做一個動作都係一個罪,真係令我好驚!」

她說的「嗰件事」,是○八年她與黃有龍的一段情。當時有報道以「葉翠翠被內地富豪包養」作標題,結果,單單這十粒字隨即令她形象插水,慘上加慘的是,當時的她為了維護戀情,不能公開澄清,惟有啞子吃黃連。

我問翠翠,當時選擇不公開,是否黃有龍的意思?她即點點頭說:「我唔可以怪佢,係我自己聽佢講,又accept佢咁講,我先唔講出嚟。嗰陣人哋問親我,明明係事實嘅,我只可以講嗰一、兩成,咁人哋咪可以忖測另外嗰八成囉!其實公司都有叫我講出嚟o架,但我都係冇講到,我依家諗番起,我咁樣處理咪唔得囉!將來我唔會係咁o架啦,叫我唔好講呀?好呀,咁分手啦!哈哈哈哈!」

跟黃有龍分手後,翠翠便飛往英國療傷。

是非題

翻查有關翠翠這段情的資料,作為女性的我,其實也不難明解,為何當時的她會如此聽從男友的話,皆因這位在內地開設溫泉度假酒店的富商,先以找她做代言人為名追求她,然後又試過在她家樓下等足六、七個鐘,繼而更親自做柴可夫揸四個鐘車接送她往返內地香港,細心如此,又有財有勢,的確很易得女人歡心。

「喺樓下等我六、七個鐘?佢啱啱追我嗰陣時係囉!當佢愛你嗰陣,佢願意照顧你一生一世、生老病死,佢可以同你許下好多好多好好嘅承諾;但當佢唔再愛你時,乜嘢承諾都會消失晒、化為烏有!我嗰陣(拍拖時)以為係真o架,咁我自然會付出晒我嘅所有,但好快就find out到並唔係真嘅。」

跟高鈞賢緋聞傳了N年,男的條件不錯,但女的卻要睇定啲。

確實很快,因為,這段情最終只維持了短短三、四個月,分手原因在於黃有龍要求她先產子、後結婚,她不肯,他即走,她失戀了,可是外界當時看到的,就只有她忽然變得富貴的生活,加上她主持奧運時傳出她跟其他拍檔不和的是是非非,負面新聞不絕,奧運一過,無綫馬上把她雪藏起來。

「公司都冇話明係雪藏嘅,不過奧運之後嗰幾年,工作量真係少咗好多,未至於零工作,只係間中安排我做吓啲兩個禮拜嘅主持咁囉。搞到咁,我唔可以怪人,我當時的確做錯嘢嘛!」

數學題

感情撲空,工作量遞減,還要承受外界的白眼和輿論,翠翠坦言,○八年下旬的那段日子,是她人生中的低潮期。「我嗰陣日日喊,好唔開心、好唔明白!我諗到好想死!如果地獄有十八層,我當時已經跌咗去三十六層!」

感情亮紅燈後,有嘗試過箍煲嗎?「冇!仲搵佢嚟做乜?咁做唔會覺得更加心如刀割,一下一下咁鎅緊自己咩?我當時只可以選擇自己嚟承受呀!」

當時令她更煩的,是跟黃有龍感情結束後,還有另一個要跟進的手尾——物業。那時有報道說,她自從「被包養」後,即大拿拿以三千萬購入兩個賽西湖單位,其中一個更是一個轉手便賺了逾百萬,有博見報藝人也乘勢加多兩嘴落井下石,笑指她是「股神」。

「呢兩個物業,當每個千五萬。一個只畀咗首期五百萬,包括埋我投資股票所賺到嘅,仲要租畀人嚟供。另一個已經畀佢收返,我同佢講:『我唔想咁醜,你on top加一百萬,當我獲利套現啦。』當時所謂嘅買家就係佢。我依家講番出嚟,係因為我朋友鼓勵我,佢話我講咗出嚟,起碼還番我一個公道,我亦可以澄清,我並冇擁有到兩個三千萬嘅單位。」

因為合作拍《4inlove》,韋家雄即公開向她示愛。

初入行與李逸朗的一段情,不堪回首矣。

選擇題

直至○九月下旬,黃有龍與趙薇結婚,不夠半年,又證實了趙薇已懷孕。

看到報道,可有難過?「嗰刻係囉。不過好快我就諗通咗:佢(趙薇)不過係一個再紅啲嘅明星,我同佢(黃有龍)係點樣分手,人哋又點樣一齊,都已經過咗去啦,都唔關我事啦!呢個人既然唔係我命中注定嘅嗰個,咁我咪等我嗰個囉!唔係每段感情都可以開花結果o架嘛!」

只是,這幾年來,有關翠翠的感情新聞,男主角都只是傳足緋聞N年的港男高鈞賢,以及去年年初拍《4 in love》時,公開表示對她有好感的劇中拍檔韋家雄。

「追,係有嘅,但試過嗰次(黃有龍那段情)之後,我真係要小心啲去面對愛情呀!我唔想再受傷害,我承受唔到啦!我啱啱先走出陰影,如果我再唔帶眼識人,或者立亂識人、拍拖,到頭來受傷嘅咪只係我自己!」

翠翠說,當年參選港姐純粹「試吓」,結果摘下后冠來。

但那兩位緋聞男士,條件不好嗎?「有時唔係話人哋追你,就同嗰個人一齊嘛,愛情除咗要講感覺,我依家覺得仲要喺拍拖前畀多啲時間去了解雙方,如果對方真係鍾意我,我諗佢唔介意用時間嚟了解咗我先囉。所以我呢幾年我只會盡量去做好自己,改善自己,我唔想拍散拖,我只係想搵真正啱我,可以細水長流嘅人,我好相信當我調節好自己嘅心態後,個天就會畀個適合嘅人我!」

不怕寂寞嗎?「有時都悶到爆燈o架,新年、情人節、平安夜、聖誕、倒數、生日都係一個人,你明唔明呢種感受呀?我都會諗,我係咪衰到咁呢?但跟住我又會同自己講:『如果你係一個好人,自然會搵到一個對你好好嘅人!』我真係信,係你嘅自然你嘅,若果個天真係畀我搵到一個好好嘅人,我真係唔怕等,就算要等三年、六年、十年,都值得呀!」

是的,信則有,不信則冇,道理很簡單。

小時候的翠翠,父親經常帶她四圍去。

葉翠翠愛情冇問題

時間是否人生際遇跌至谷底時的最佳良藥,關鍵只在於你懂不懂得自救。

翠翠說,她的人生谷底自○八年起,至一一年才開始有起色。「上年年初,我就有得拍《我的如意狼君》,拍完過咗幾個月,就話拍《4 in love》,兩套劇個角色都好好,戲份又多,中間又有好多工作,我覺得好開心o架!因為我呢幾年真係不斷係咁自我檢討,不斷咁去改善自己對人對事對工作嘅態度,我覺得真係有人會睇到o架!」

只是,在一切稍為安穩之際,去年十月一次身體檢查,卻驗出了胰臟有個數cm的腫瘤,令她一下子來回地獄又折返。「我當時真係好灰!要做手術,所有工作要停晒,我啱啱先喺地獄走返上嚟,唞到啖氣,點解又要我落返去呢?個瘤係良性定惡性呢?我會唔會死呢?我又唔敢話畀人知,好彩係,我唔係因為乜嘢唔舒服或有乜嘢病徵先發現個瘤,亦好彩係,醫生話以佢嘅經驗,個瘤係良性嘅居多。」

然後,切割手術順利完成,翠翠身體亦無恙了,而且有了更大的得着。「我依家真係冇乜嘢驚,地獄我又去過,生死關頭我又試過,我覺得,人只要做好自己,個天一定會畀條出路我行囉!」

如果她跟黃有龍那段情,是讓她看透愛情的習作,那割腫瘤這件事,應該是一個讓她看透生與死的習作吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()