有個阿爸叫謝賢,有個阿媽叫狄波拉,有個阿哥叫謝霆鋒,曾經有個阿嫂叫張柏芝,謝婷婷一出現,便予人名人富二代的印象。
其實,婷婷慢熱,不似父母兄長般charming,一出場,自動聚焦。
她不算野心勃勃,但講到工作、家庭及人生,一樣充滿熱誠,讀心理學,訓練心思複雜、理性、謹慎,還多一份懂事。
入行以來,除了家人,口邊掛着的便是安志杰。
盛傳明年結婚,她坦言,婚事要三思,「我唔明,點解有啲情侶拍拖多年,一結婚就散?呢個問題好困擾我。」
我都唔明,30大關當前,好多女仔唔理三七廿一結婚當買保險,呢個時候,婷婷才開始思考婚姻的真締,證明條件優厚,談情歲月歎得就歎,啱吖!做女,幾時都happy過做人老婆。

 
Profile
 

Jennifer Tse
出生日期:1982年9月7日(處女座)
出生地:香港
身高:5呎6吋
體重:107磅
語言:廣東話、英語及法語。
學歷:加拿大英屬哥倫比亞大學心理學系畢業
簡歷:4歲時,隨家人移民加拿大溫哥華。05年,大學畢業回港。08年,入行當模特兒。去年,簽約王晶,正式當上藝人。
主要作品:《李小龍》(11),《猛鬼愛情故事》(12)。

個人網頁:http://weibo.com/jennifertse

 呢個媽咪……呢個爹哋……  
話就話去年才簽約成為藝人,自08年回港,婷婷已活在鎂光燈之下,媽咪拉姑都讚個女成熟得快;去年,阿哥離婚搞到滿城是非,她一力為家人撐到底,甚有其母風範。「初返港,好多人同我講,你爹哋so勁,你媽咪so勁,兩個加埋that勁,我又唔覺得好大壓力。「呢個媽咪,比別人諗得多,成日話女仔afford唔起mistake;呢個爹哋,比別人諗得少,份人簡單,亦只想我簡簡單單。「以前,好憎佢哋將自己一套價值觀塞俾我,會同佢哋拗『人哋點講我使乜理喎!』依家,終於親身體會公眾人物嘅顧慮。「冇嬲過父母離婚;當我知道,呆咗一陣,唔識點反應,只記得睇戲有過類似劇情,於是,鎖自己入衣帽間,熄晒燈,想俾一個dramatic反應大家。「離婚係relief,父母一直處理得好好,我從來冇broken family感覺。「幾個月前,為我慶祝生日去食飯,大家坐埋一齊有傾有講,根本就似一家人,只有Uncle Kong(拉姑老公鬍鬚Kong)避席,佢一向好尊重我哋嘅聚會。」

 賺錢為遊埠 
有個明星家庭,名利不缺,正是婷婷優勢,身處娛圈,搏殺年紀理應做得就做試得就試,偏偏皇帝女想多見識世界,靠對腳,走出豐盛人生。「前幾日,我仍然話自己對婚姻冇懷疑,今日,我承認,婚姻的確困擾我。「唔係受爹哋媽咪或哥哥影響,而係身邊朋友拍拖十年,一結婚,馬上出問題,甚至散咗!一場婚禮就搞成咁?到底結婚為乜?「我跟Andy一齊三年,佢未有action(求婚),我唔會𢳆佢㗎!佢話想睇世界末日,我唔信。「18歲時,以為結婚生仔係人生必經,冇諗過原來可以有其他選擇。「依家,我最捨得花錢去旅行,工作只為賺錢遊埠,最想去非洲,親近野生動物,我又學緊潛水,由細到大夢想跟住海豚游水……平時慳慳埋埋,出埠玩耐啲、住靚啲,更加值得。「媽咪成日叫我儲錢,佢理財好叻,我學極唔識,交俾會計師搞掂。每季,會買幾樣貴價名牌,最近,買咗兩個Proenza Schouler手袋,又好鍾意Guiseppe Zanotti,同一個款買四隻色,其中紅色更是訂造;「Luckily,父母有能力照顧自己,媽咪從來唔會鬧『你啲錢去晒邊?』錢係自己搵,我想點就點。」

 阿哥好型 
婷婷每一現身,例必被大堆娛記包圍,問盡一切家事,她也答得頭頭是道,家中老么,睇住阿哥走紅,羨慕霆鋒,也崇拜霆鋒。「細個時,我哋成日打交,爹哋買過兩套boxing gloves俾我哋,阿哥戴住扮打我,我好大力還佢一拳;又有一次,媽咪送完我哋返學,離遠望到架校巴郁來郁去,原來我哋兩個喺入面打緊交。「我哋分開咁耐,每年只通一次電話、見一次面,until我返香港,至知原來佢咁勁!以前,我同佢講,好恨去睇某歌星演唱會,佢話『我見過佢,仲坐喺我隔籬。』我心諗『你有冇咁勁呀?』你知,霆鋒成日都咁型,我會話『使唔使咁型呀你?』「我最記得佢嘅童真,鍾意做核突嘢,食緊香蕉,張開口要我睇裡面一pat嘢,我好掛住呢個謝霆鋒。「唔知點解,哥哥叫我做乜,我都會聽,佢話『Jennifer,幫我沖杯咖啡。』我會放低其他事,即刻走去沖俾佢先。「我唔介意記者成日問屋企事,我個life比較steady,冇乜好講,成家人,我見記者機會最多,佢哋有乜消息,問我最好。」

  Jennifer's tips  
Q:成日曬太陽,點護膚? A:曬前,全身先做磨砂,曬得均勻啲,塊面要搽50度防曬,曬完,再敷厚厚after sun cream。飲多啲湯,青紅蘿蔔、西洋菜及芽菜豆腐湯等。 Q:有冇心水fashion style? A:私底下,最鍾意rock casual,最近,愈來愈覺得bohemian好靚,但要花時間去襯,又要睇自己夾唔夾呢種look,等我慢慢學吓先。

 後記 
活在香港,賺錢為生活,生活為賺錢。婷婷卻說,愈住愈鍾意,惟獨是,想出分力改善吓惡劣的空氣質素,「(得咩?)做人唔可以咁negative,有希望,有改變。」年輕、有想法、有衝勁,像婷婷的年輕人,可惜都是生不入官門;要知道,現階段,咱們最惡劣的不是空氣質素,高官才是最沒質素!

  Shop List :  
bauhaus 尖沙咀漢口道28號亞太中心地下9號鋪 2723 7600      尖沙咀加連威老道8號地下 2369 7890 TOUGH Jeansmith 尖沙咀柏麗大道G8號鋪 2736 3809 Salad 沙田新城市廣場 III 期A373號鋪 2692 8105 80/20 大埔超級城A區2樓048-049號鋪 2667 2930 ####

 
Jennifer Tse
石磨藍牛仔布併棉質袖
棒球褸 $1,295 Salad
石磨藍牛仔迷你裙 $875
TOUGH Jeansmith
both from bauhaus
鮮黃色棉質短袖tee
銅色垂墜頸鏈 both stylist's own


85年
移民前,家住沙田,當時爸爸謝賢正趕拍無線劇集《雪山飛狐》。《忽然1周》圖片


86年
「個個白雪雪,得我一個黑底,依家曬太陽唔使曬好耐,已經有古銅色效果。」《蘋果日報》圖片

 
08年
剛回港,「我成日自己去行街買餸,唔明點解公眾人物唔可以出街,
好似我阿哥咁?」《蘋果日報》圖片


11年
拍住拖開工,情不自禁甜蜜對望,「我同Andy都好鍾意講I love you。」飲啖水都甜過人。《蘋果日報》圖片

 
Jennifer Tse 黑色棉質混紡七分袖外套 $1,350 洗水藍修腳牛仔褲 $950 both Salad from bauhaus 黑色縷空粗腰帶、黑色漆皮高踭鞋 both stylist's own

 
Jennifer Tse 淡粉紅色印花絲巾 $495 石磨藍車金線貼身牛仔褲 $995 both TOUGH Jeansmith from bauhaus 裸色背心 stylist's own

 
Jennifer Tse 粉紅色燙畫短袖tee $550 石磨藍繡花牛仔裙 $950 both TOUGH Jeansmith from bauhaus 手鈪及手鏈 stylist's own

 
Jennifer Tse 黑色併白色連帽棉質tee $495 TOUGH Jeansmith 石磨藍雪花紋貼身牛仔褲 $1,095 80/20 both from bauhaus 手鈪及手鏈、閃電藍蛇皮高踭鞋 both stylist's own

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()