前港姐張舒雅轉型做模特兒後,昨晚首度為「Goldwell Color Zoom'10 Hair Show」擔任司儀,並負責英文翻譯,她透露稍後會到日本行騷,問她之前有否Catwalk經驗,她說:「之前做港姐,幫貿發局去布達佩斯行,依家轉做Model都有信心,其實我係讀時裝設計,選完港姐都想喺時裝界發展,但公司冇合適嘅工作畀我。(畀人話你Hea?)我自己唔覺,可能我性格爽朗,先畀人有呢個錯覺。(點樣除名?)用時間證明。」


張舒雅昨晚為髮型騷擔任英文翻譯的司儀。

另外,歌手葉德嫻罕有地現身活動,她稱對上一次開個唱已經是五年前,間中也會技癢,她說:「但我唔會唱K,最憎,通常沖涼時先會唱。(大家咪冇機會聽?)我都未死,其實耐不耐都有人斟我,不過我好揀擇,唔濫交。」


林莉戴上黑超示範潮爆髮型。

至於有份行髮型騷的包括模特兒林莉、樂隊Mr.、「舊八模」蔡穎恩、歌手鄭希怡等。

張舒雅日本行騷除Hea污名

有「最Hea港姐」之稱的08年港姐冠軍張舒雅,昨晚「初試啼聲」為《GOLDWELL COLOR ZOOM'10 HAIR SHOW》擔任司儀,負責英語部分及翻譯,同場嘉賓包括鄭希怡、洪卓立、洪杰、謝安琪和模特兒林莉等,而舊八模之一的蔡穎恩,則和男友、組合Mr.成員Tom同場。

首次做司儀的張舒雅對於常被指Hea,她表示大家要給她時間一洗這稱號:「唔覺得自己Hea,可能我性格爽朗,畀人錯覺係咁。(點樣除名?)由時間證明,都畀你哋叫咗兩年,唔係一下子可以除到。(工作計劃?)遲啲應該會去日本行TGC騷,但依家未定。之前做港姐時都有幫貿發局行騷,依家轉型做模特兒都有信心。」


林莉任模特兒示範頭髮造型。
林莉任模特兒示範頭髮造型。


鄭希怡自嘲髮型似倩女幽魂。
鄭希怡自嘲髮型似倩女幽魂。



有份行騷的鄭希怡花了三、四個小時弄頭髮:「個頭好重,好似瞓厲頸咁,擰唔到側邊,我覺得個頭似倩女幽魂。」她並表示和謝霆鋒拍戲期間,他們和張栢芝都為哀悼菲律賓挾持人質事件的死難者而穿黑衫,霆鋒亦不慶祝生日,不收禮物。


張舒雅積極工作,更表示稍後將到日本行騷。
張舒雅積極工作,更表示稍後將到日本行騷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()