擁有 32B咪咪的 o靚模曾麗儀( Debby),笑靨有着千億新抱徐子淇的影子,她近日為催谷即將面世的妄攝寫真集《 inside》,不惜自製模擬施暴片段上載 YouTube,意識大膽,片段熱爆網絡外,更惹來公眾圍插,但 EQ甚高的「 B Cup子淇」 Debby懶理惡批,她日前換上性感比堅尼嬉水作樂。

放大圖片
Debby的樣貌酷似千億新抱徐子淇,但她表示無意仿效正版嫁入豪門。

Debby的樣貌酷似千億新抱徐子淇,但她表示無意仿效正版嫁入豪門。

放大圖片
笑容可掬的 Debby不介意行性感殺入娛圈。

笑容可掬的 Debby不介意行性感殺入娛圈。

拍施暴片唔認錯

有指 Debby的模擬施暴片段踩界,她淡定解畫說:「我最初拍呢條片主要係想宣傳寫真集,唔係有心教壞小朋友,我拍之前都有諗清楚,我絕唔後悔。我冇預計到外間有咁大迴響,咁我又可以從中吸取到經驗,下次會做得更好。」 Debby又反駁,指該片段對比其他 YouTube片段簡直小巫見大巫,她說:「 YouTube嘅片好大自由度,我條片真係唔算激。」片段中的 Debby,一副楚楚可憐相,她笑言純粹發揮演技,希望將來有機會獲導演看中登上大銀幕,並指片中的她與現實真我個性完全相反, Debby說:「我真人唔係啲咁懦弱嘅女仔,我幾剛強 o架。」

放大圖片
身材勻稱的 Debby躺卧池邊,大騷美腿。

身材勻稱的 Debby躺卧池邊,大騷美腿。

放大圖片
近日不停到戶外拍泳衣照的 Debby,肌膚曬得黝黑,更顯健美。

近日不停到戶外拍泳衣照的 Debby,肌膚曬得黝黑,更顯健美。

評秋生太過偏激 放大圖片
Debby把三分二身軀浸在水中,令咪咪營造浮波效果。

Debby把三分二身軀浸在水中,令咪咪營造浮波效果。

對於近日黃秋生用性工作者揶揄 o靚模, Debby回應:「佢本身係我尊重嘅前輩,我會接受佢嘅意見,但如果要用性工作者批評 o靚模,真係偏激咗少少,模特兒係會影性感相,但唔代表佢哋一定做不道德交易。」 Debby支持一同拍寫真集的好姊妹 Kinki提議銷量大賣便相約出埠裸泳慶祝, Debby說:「如果成班人去都 OK,佢哋除我咪除囉!」B Cup子淇 Debby現時工作為重坦言不恨效法正版嫁入豪門,她說:「將來另一半唔使好有錢,佢對我好,係孝順仔就得。」曾麗儀( Debby)年齡: 22歲三圍: 32B、 24、 34身高: 5呎 3吋體重: 97磅工作經驗:曾拍渣打銀行、維他奶、 Pizza Hut和迪士尼廣告撰文:比華利攝影:陳志嵐泳衣: ROXY、 BodiBra Ooobiki


Debby穿上色彩繽紛的比堅尼,狂攝墊谷爆 32B咪咪示人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()