新 EP《 being》剛於上週 31歲生日當天推出,下週書展更推出新書《官恩娜,原來妳……》($79)今年生日特別興奮,新碟製作班底全部名牌:有曾替中島美嘉、 BoA、 Smap作曲的日本監製 Yanagiman,有 Eric Kwok、黃偉文、周國賢……新書呢?除了相集,是一點一滴以文字分享生活。今時今日歌星難做,官恩娜,沒有對唱歌鬆懈,做好一切準備,就等如《超級巨聲》那一次口鳴驚人的機會。

老子和 Linda Godman
數年前首次訪問 Ella,在下午 3時客人稀疏的髮型屋裏,兩個女生雞啄唔斷「 be lee ba la」到旁人側目,藝人與記者咩情況下會傾到咁?講星座!筆者與 Ella同是星座迷,同樣只信星座統計歸納人的性格,卻不信每週運程,主宰我哋人生,我們信的是「性格決定命運」,這句話,我國偉大思想家老子話:「動而成習、習而成性、性而成命。」無獨有偶,美國權威占星家 Linda Godman同樣講過。 4 \8 S% f/ j* q7 \


白羊座—舒淇
「一向覺得佢性格好吸引,接觸後更喜歡(合作拍電影《游龍戲鳳》),拍戲住 MGM(美高梅酒店),日日响健身室做運動, keep fit好有決心,十足白羊座性格啦!」 6 R( d* H' n$ G6 W, I' d* Z


雙子座—容祖兒
「梗係 Joey啦,佢成日有個好天真好似細路嘅笑容;另一個要數我阿媽,永遠長不大嘅細路女,細細個已經會半夜摷醒我同細佬講:『喂,去飲早茶囉!』我出門口又會撲出嚟講,『去邊呀?』。更加係『無飯』母親,因為成日同爹哋去街囉!」


獅子座— Eason、 Sammi
「呢個座嘅人好有魅力,又識表現自己,所以娛樂圈好多獅子人 o架!」


^2 @: @0 d
天秤座—妹妹/ h  K6 K# B! o# N- u
「理智,有時太幫理不幫親,我個妹自細就好冷靜,有次生日會即將開始,蛋糕冧咗,佢即刻打電話訂過另一個,而唔係尖叫!」 & S+ R4 z  F; w


人馬座—唐寧
「同佢拍《有房出租》 friend咗,十足人馬座咁活潑,但竟有人馬座唔應該有嘅怕醜好靜,成日攞住相機周圍影,又影我!哈哈哈!!」 2 j; E! w* Z1 }' O8 ?4 N

水瓶座—楊千嬅
「水瓶座是好直腦轉得快,同佢相處冇負擔,我助手又係水瓶座。千嬅平日答問題見招拆招又風趣,亦好有智慧。」 ' W5 ^  e' n4 @" E/ c
, M5 l1 T+ [: ?6 a
! e( _* L6 p7 |$ j( Y
金牛座—何韻詩$ `! d, V" V' _' a4 i/ z3 i- `
「金牛座熱愛音樂,但又冇獅子座的表演慾,阿詩好熱愛音樂同藝術性好強,睇佢做舞台劇就知啦,不過又有金牛嘅內斂。」

a& E: T' l/ D$ }9 H
巨蟹座—自己
「估唔到係竟然有巨蟹特質——內向,初出道做 model可以試過一個月唔出街狂上網、狂傾電話……,只係會對住熟人會搞笑,周星馳、梁朝偉都係,……家庭觀念亦重囉,希望 38歲前可以生 BB,最好生 3個……」

處女座—張國榮
「一絲不苟,唯美就最啱形容,哥哥就算喺〈大熱〉個 look長髮都型死,冇第二個人得!」 & X) K) Q, F( g8 |& R
5 E# ^  C! h' R* c: }) M! {# ?

天蠍座—姜文傑
「喺 TVB做嘢識佢,好感性主導,你睇佢作曲、作詞,會抒發自己情感就知啦!」

山羊座—周杰倫
「好鍾意佢隻〈可愛女人〉,佢憂鬱眼神好 typical山羊座。」
/ y) a) U: E: H* j- O- P" Y7 E
3 e  I: Q& {+ E/ M& a" k  }
雙魚座—雷蒙  J8 d9 j6 \1 O9 H9 d1 A; G* F
「我身邊好少雙魚,不過發掘我入行做歌手嘅雷蒙就係雙魚,雙魚相人最叻、第六感又準、又好記性;雷蒙話當時公司搵新人,佢記得有次 model agency party聽過我唱歌,於是搵我,我好多謝佢。」

Ella話讀星座書已有 10年,很多書搬屋等其他原因已流失,手邊常看的就有台灣人氣女星女王唐立淇。% e0 W- f! ~" n  R4 X

( l1 ?8 o+ k) t; C9 @  ?  t

後記
Ella得知筆者研習占星命盤,即問一連串問題:「我月亮山羊、金星巨蟹同太陽山羊、月亮處女嘅人夾唔夾呀?」我未及回答,又問:「我火星雙子有冇影響呢呵?」我想起 Ella話為事業要 38歲才考慮結婚生 BB,於是問 Ella其木星位於何處, Ella:「木星?冇留意喎!」占星學上說木星主事業及幸運事項,你睇,又一個眼裏只有愛情的女生!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()