11歲就簽下長命賣身契入行的李蘊( Renee), 03年與陳曉彤及盧嘉寶組成三人少女

組合 Cream出道。直至 06年,因隊友相繼要應付學業,李蘊正式單飛,唱歌拍電影又客串電視劇,惜發展一直平平無奇。
曾因「濕身事件」鬧到滿城風雨的她,修身多年,今年成人禮 18歲,終突破性感底線,穿 deep V扮 lady典床騷事業線影寫真。首度影床照的她說:「已經 18歲,唔同以前嘅我,我鶽家可以性感!」( ~6 7 b8 J, P3 u* e/ a- |2 ?
寫真集內,有泳衣、內衣等造型,做咗成年人嘅李蘊仲晒熟女身材,典床騷 B Cup胸。6 B  a& J! x4 },D1 x

C

03年參加商場《新星新人類》歌唱比賽的李蘊,被經理人 Peter Chiu睇中簽約為旗下歌手,與陳曉彤及盧嘉寶組成 Cream。童顏幼稚的她, 12歲就學唱歌跳舞打鼓, 06年 15歲的她更因「濕身照」引起風波,令她潛水多時,近年才再度活躍起來。; a+ q  j* c. P3 G. u. ]  U

濕身泡泡浴$ A4 F' C9 K. H$ h: i4 ^4 i3 p% F
721書展,李蘊更推出典床泳衣等性感造型寫真集《李蘊 Renee》,罕有谷胸為成年度身訂做一份大禮。她透露,「話晒過咗 18歲,想做啲唔同嘅嘢,鶽家我可以性感,健康嘅性感、或者唔太刻意賣弄身材嘅,我都可以。好似寫真集中,我會嘗試穿內衣,當然外面係有加衫啦,又或者唔係透視,着泳衣都唔揀 bikini,就算 two pieces,塊布都要大塊啲囉,仲要係女攝影師就最好。」0 b" T: L; x/ J0 f8 y  h9 [
處女寫真更有浸浴,用泡泡遮掩身體扮全裸,問她事隔 4年唔怕再濕身有陰影,她就為 4年前為《壹本便利》拍下「濕身照」首度開腔,「告嗰個唔係我呀!當時輯相係覺得比較敏感,不過啲標題字眼,喺意識上激咗囉!……過咗去算啦!鶽家我再來影相,感覺好好呀!令我學識點去面對傳媒……鶽家影性感相,要有安全感,同信任嘅團隊合作就冇問題。」) r& R) m; h' Z: i
, R( N2 O7 Q! s/ p% N) H# X
近日開始有李蘊嘅性感寫真相曝光,其中一些典床晒溝、 deep V露事業線相,惹來高登仔關注。) I& n; r5 \+ G9 z& Z: h
% P$ p  J  h* ]) O* t
高登仔關注
, E* _+ Z! v. b* _  u1 [
6 d! q9 o) ], Z, b
神秘契爺力撐! C6 H. a3 @. N
一直以來,李蘊身邊都有位帶她入行的經理人 Peter Chiu愛護提攜,近日又騎呢地搭上年近 60的尹光 rap唱〈老豆最強〉,又同巨乳胸模 E Cup Baby(劉欣宜)柴娃娃又唱又跳〈 Mister〉。2 i# j) D, U4 a( b
不過,據悉李蘊身邊一直有一富貴契爺科水照顧,知情者說:「 Renee個契爺早前畀錢開咗部電影《我要做 o靚模》,搵咗趙碩之、 E Cup Baby等晒胸做女角,可能怕契女太性感俾人睇蝕啩,所以 Renee冇份拍。最後部戲蝕咗少少錢,連間電影公司都執埋啦!」
對有神秘契爺照顧, Renee說,「我係有契爺,但佢係個普通人,唔係你哋指嗰啲富豪,更加冇同我公開亮相過。唔通你哋指 Peter(經理人)?佢係好錫我,唔係我契爺。」反而曾同肥契爺現身深圳活動的 E Cup Baby就口窒窒:「嗰個係我契爺,(即係李蘊嗰個?)吓……我鶽家做緊嘢喎!不如叫我經理人打畀你啦!」然後匆匆掛線,使乜咁驚青呀!7 I. y& y3 Q: T' X7 W+ X( u3 Y

趙碩之晒巨咪撐( F7 ?: Q1 O( `/ j0 S) w
有傳去年電影《我要做 o靚模》係李蘊個契爺揼水開拍, Renee好友趙碩之(右)更開胸力撐,同曹查理演迷姦戲。
) D+ ~: w1 I/ k
09年契爺首現身
被傳同 E Cup Baby有同一神秘富豪契爺(左)嘅 Renee(右),去年 8月,一行 3人現身深圳活動。
f$ x& b4 d
處女床照2 J3 [& i. b: I# l+ u9 {$ H. d
李蘊自言保守,話着內衣影相都要外加背心,呢日首度為本刊影內衣照,都係處女下海咁話:「最緊要靚呀!唔好揀啲好誇張 o架(胸形)!」收到,微乳效果都好清純。 $ ^5 m1 m3 O1 Q" L9 v- j0 s4 s


碌足 8年: M. K: `: W' V( W, w

13歲︰稚氣 Cream! N  K, G8 E% q" ?2 [
左起:陳曉彤、盧嘉寶和李蘊 3位只得 13歲嘅 o靚妹組成 Cream攻樂壇。9 |: ~) x4 L6 h) h3 P, @5 m

阿媽護法
開始接受傳媒訪問嘅李蘊,出入有跟得阿媽傍住。
: G  o2 S  \# H- z$ T2 \0 D7 m
15歲︰中童
06年, 3位 15歲嘅妹妹仔不時公開獻唱,細路扮大人。) \( o4 S1 r+ d" {+ F5 p9 v6 k

18歲︰孖胸模
因合唱而焗住孖實 E Cup Baby(左)宣傳嘅 Renee,個樣同身材都老積咗。S; V* L3 g. P% ~; G" R' O  r- U


arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()