上月出巡行街
懷有身孕後,黎姿深居簡出,不過上月 18日,她被發現到銅鑼灣連卡佛行街街。當日戴了口罩的黎姿穿上平底鞋,步步為營,非常小心。"
娛樂頂點
預產期 7月 孖胎驗出性別 黎姿懷龍鳳 B
本刊早前率先披露, 39歲的黎姿與丈夫馬廷強婚後努力造人,兩人終在去年年尾豪花 30萬,將胚胎植入子宮,成功懷有雙胞胎,令親友們欣喜若狂。雖然胎兒性別一直未揭盅,但原來上月黎姿到生仔聖手何永超醫生醫務所檢查時,證實所懷的是「龍鳳胎」,一胎有齊仔和女,令準爸爸馬廷強終日笑不攏嘴。
為迎接小生命,向來愛妻的馬廷強,早已請定五人星級陪月團坐鎮,務求令黎姿和 B仔 B女得到全面照顧。而黎姿心知老公喜歡小朋友,所以她打算產後再追多一胎,令老公大為感動!
黎姿婚後承諾與丈夫馬廷強努力造人,她除了改名「黎珈而」外,又找中醫調理、改善飲食習慣,扭盡六壬都希望為夫家繼後香燈。結果去年黎姿求助生仔聖手何永超醫生進行胚胎植入,試了三次後便成功懷有雙胞胎。
據知以 39歲高齡懷孖胎的黎姿,對於腹中胎兒性別一直抱隨緣心態,但她上月檢查時,醫生證實她懷的是「龍鳳胎」,令全家喜出望外。知情人士說:「馬生從來都冇俾壓力黎姿,但大家都知佢屋企係大家族,個心都係鍾意仔多啲,不過就同老婆講男仔女仔都無所謂,只要母子平安,健健康康已經足夠,而黎姿就鍾意女多啲。點知上個月醫生驗到係龍鳳胎,一次過湊成個好字,黎姿同老公知道之後勁開心,老公仲叫黎姿生完唔好再追,怕老婆辛苦,不過黎姿見老公鍾意小朋友,而且婚後答應過老公生 3個,所以佢好想 7月生完再追多個!」
黎姿生完已年過 40歲,不知以此高齡能否負荷再懷孕。本刊致電何永超醫生,他說:「就算係高齡產婦,仍然有機會生完再生,但要睇媽媽嘅身體復元狀況,一般嚟講最快要半年,若果可以隔一年先再生會仲好。」


專睇美容產品
黎姿進入連卡佛內,即到美容專櫃觀看最新產品。
 
黎姿 09年 1月低調下嫁商人馬廷強,雖然男方比女方大 14年,但憑細心和誠意,最終打動伊人,黎姿亦急着為他開枝散葉。

5人星級陪月團坐鎮
現時黎姿已懷孕 7個月,肚皮已像籮般大,但她早已足不出戶,專心安胎,平日除了進食參茸補品外,還會勤做運動,保持身體健康。另一方面,馬廷強就為老婆臨盆和坐月做好準備,知情人士說:「黎姿揀咗喺香港生,仲搵咗師傅擇好時辰吉日開刀生 BB。馬生好錫老婆,佢除咗喺山頂嘉諾撒 book咗個最豪華嘅病房外,仲搵咗兩個月薪 3萬嘅星級陪月員坐鎮。原本馬生已有兩個工人,佢覺得未夠,於是請多 1個工人,依家陪月員加工人已經有 5個人,加埋黎媽媽,絕對可以 24小時全天候服侍黎姿同 BB。」為了確保星級陪月員不會甩底,馬生早在年頭已經和兩位陪月員簽了兩個月約,相當細心。 
3月日本補祝結婚周年
黎姿為了細佬黎嬰開心,上年年尾特意取消結婚周年紀念旅行,留港舉行除夕倒數派對。直至今年 3月中才和老公馬廷強到日本旅行補祝。
 
幫老婆攞手袋
馬生向來錫老婆,雖然自己行動不便,但在許可情況下,他也願意為太太拿手袋,超級細心。
 
徐子淇和黎姿份屬好友,去年 8月子淇為細女晞兒舉行百日宴,黎姿也有俾面出席。相信黎姿為龍鳳胎設宴,子淇必會現身到賀。
 
山頂嘉諾撒醫院私隱度高,所以圈中很多女星如陳慧琳、郭可盈及陳慧珊都在此生仔,而黎姿亦已 book定該院豪華病房生 B。

遙控美容生意
雖然粗身大細的黎姿現時要安心養胎,但對細佬黎嬰創立的醫學美容診所「 CosMax」依然非常緊張。知情者說:「佢深信細佬終有一日可以親自主理公司,所以都好關心醫學美容診所生意,之前佢叫老公投資二千萬擴充營業,除咗舊有嘅療程之外,又出埋美容產品,雖然一套賣成萬幾元,但顧客反應好好,生意直線上升。雖然黎姿好少返公司,但佢有得力助手睇住,日日都用電話向佢匯報一次,等佢可以放心安胎。」嫁到好老公,有仔又有女,幸福少奶奶莫過於此! 
擴充後生意好
 
黎姿深信黎嬰終有一日能重掌美容診所的運作,所以去年擴充美容診所,更以自己做生招牌,令生意額提升。
 
對細佬黎嬰寄予厚望的黎姿,早年不斷努力銀,供細佬到外國讀書,之後更打本給細佬開設醫學美容診所,助他大展拳腳。

好友回應

對於好友黎姿懷有龍鳳胎,蔡少芬於本周二( 4日)出席《獎門人》節目錄影時沒有否認,只避忌說:「我冇嘢講,多謝關心!多謝關心!」


無綫製作資源部總監樂易玲被問到可知黎姿肚中是龍鳳胎?她說:「我近排好忙,就算係好朋友都要有時間先聯絡,所以我唔知道。但如果同佢見面,相信到時佢會話我知。」
老公請定 2位星級陪月員
黎姿龍鳳胎未出世,老公馬廷強已為黎姿 book定兩個星級陪月員。馬生請的星級陪月員月薪竟達 3萬元。本刊訪問了陪月界紅人蘭姨,她說做陪月員要有三張證書,分別為陪月、烹飪及家務助理:「我哋每日要煮五餐飯俾產婦,盡快幫佢補身,又要照顧 BB,真係幾忙 o架。」據知陪月員月薪由$9,300到 3萬不等,如果要星級陪月員過夜,薪金可達 4、 5萬,而且半年前就要 book定。
今年二月底榮升媽咪級的名媛鄭詩韻,早前亦花 3萬請了另一個星級陪月員麥德蘭,她覺物超所值,「佢除咗煲湯水我飲,仲好細心咁教我哋湊 B,因為佢本身攞咗好多證書,講每樣都好科學化同專業,我覺得好抵。」
說到名人圈的星級陪月員,還有狄娜生前助手伍小姐( Candice),她的撒手鐧是為產婦設計獨有補身兼修身餐單,所以就算唔過夜,每月 3萬酬勞亦大把人輪候。 
蘭姨(左)說自己最拿手煲補身湯水,令產婦可盡快復元。
 
鄭詩韻與老公陳鴻業雖是新手父母,他們請了另一位星級陪月員麥德蘭幫手,湊仔不用一鑊泡。
 
46歲的麥德蘭(右)婚後一直相夫教子,直至三年前婚變,獨力撫養一對子女,接受再培訓局陪月員證書課程後,再進修 9個育嬰幼兒護理及營養課程,現時已成陪月界的大紅人。

何永超:人工受孕可提升誕龍鳳胎機會 
何永超醫生

有「生仔聖手」及「不育救星」稱號的生殖科名醫何永超指,輔助生育比起自然懷孕,誕龍鳳胎的機會高很多,他說:「因自然懷孕有龍鳳胎嘅機會只有約 1%。如果係輔助懷孕,即人工受精或打排卵針,誕孖胎嘅機會就大大提升至 15%至 20%,而喺呢 15%至 20%當中,有一半機會係龍鳳胎,只有約四分之一機會為孖仔或孖女。」
有報道指若誕過龍鳳胎,兩年內再懷孕的話,再誕龍鳳胎的機會亦會較高,他否認:「我冇聽過,第一胎同第二胎生龍鳳胎機會率應該一樣。」
黎嬰着手出勵志書
黎姿 33歲細佬黎嬰 07年不幸遇上嚴重交通意外,一邊眼更失去視力,更在死亡邊緣掙扎。不過,黎姿 3年來試盡各種中、西醫方法為細佬醫治,終令他奇蹟地逐漸康復。
據知黎嬰近日除了開始學行外,頸部肌肉更可活動。近日他更仿傚曾去信要求安樂死、四肢癱瘓的斌仔(鄧紹斌)寫勵志書。他在頭部戴上一頂特製的帽,帽上裝有一支按鍵操控桿,當黎嬰控制頸部肌肉,操控桿便可上下移動,在電腦按鍵寫出心底話。知情人士說:「佢一日唔可以寫太多,因為好攰 o架。佢亦唔心急,慢慢嚟當儲稿。心願係有朝一日可以出書,同其他人分享佢經歷人生巨變嘅心路歷程,佢家姐黎姿會全力支持。而屋企人見佢諗嘢咁正面積極,個個都好開心。」 
黎嬰車禍後昏迷三個月甦醒,生命力非常頑強,現時更憑意志逐步過着普通人生活。
 
斌仔(鄧紹斌)四肢癱瘓仍可出版著作,新作《總有一次失敗》日前更打入第廿一屆中學生好書榜十大。

黎姿懷龍鳳胎預産期7月 星級陪月團坐鎮

黎姿
39歲的黎姿與丈夫馬延強婚後努力造人,兩人終于在去年底豪花30萬,將胚胎植入子宮,成功懷有雙胞胎,令親友們欣喜若狂。雖然胎兒性別一直未有透露,但原來上月黎姿去檢查時,證實所懷的是“龍鳳胎”,一胎有齊兒子和女兒,令准爸爸馬延強整日笑不攏嘴。

爲迎接小生命,向來愛妻的馬延強早已請好五人星級陪月團坐鎮,務求令黎姿和兒女們得到全面照顧。而黎姿心知老公喜歡小朋友,所以她打算産後再多生一胎,令老公大爲感動!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()