罕有外出
林文龍及郭可盈誕女後甚少外出。 1月 16日林文龍陪老婆到中環倪淑慧診所檢查,當時郭穿上鬆身裙遮掩粗腰。"
娛樂頂點
每月 14萬支出 郭可盈林文龍坐食山崩
2010年05月07日
去年 5月,林文龍偷食事件爆發,郭可盈出面力撐老公,今年 1月更為對方誕下女兒林天若,兩夫婦雨過天青。之不過感情問題解決,卻輪到經濟問題要面對。
一向搵錢能力遠勝老公的郭可盈,去年懷孕後一直停產,現時又專心湊女。去年,林氏夫婦放售手上的物業減輕供樓壓力,而原本打算 3月復工的林文龍,自從去年偷食事件後,人氣下滑,內地工作驟減。
記者連日採訪,發現郭可盈足不出戶,全程湊女,女不離手。而林文龍則戮力上網及皺晒眉傾電話。每月開支 14萬,兩夫妻冇工開坐食山崩,林文龍唔惆悵就假。
自從誕下女兒天若後,林文龍兩夫婦為湊愛女,甚少出街,尤其是郭可盈,更可謂有女萬事足。而一心想追多個 B的郭可盈,一早已經揚言生女後唔再拍劇,只會選擇性接廣告。老婆為湊女自斷米路,搵奶粉錢重任惟有落在老公林文龍身上。


郭可盈當日幫襯的倪淑慧醫生,甚多明星客,徐濠縈及陳慧琳也是其常客。
 
林文龍更帶埋個女到診所打針,看他小心翼翼拿着 BB籃,甚有廿四孝老竇風範。

形象插水遭壓價
出身富貴之家的郭可盈,雖然去年已經賣出一號銀海的單位,由每月供樓十多萬變為月租 6萬元清水灣松濤苑,以減輕老公林文龍壓力,但無奈養 B連家庭開支每月要 14萬,單靠積蓄過活唔係辦法。所以個多月前,林文龍已經努力搵 job,但礙於他去年 5月被爆偷食大陸女星董維嘉,形象插水,不僅被壓價,拍劇機會亦大減。
知情者話︰「其實去年 7月林文龍陪產前接嘅最後一套劇《美人心計》,已經淪為男配角(主角乃陳鍵鋒),仲俾劇組壓價兩成幾,不過佢見個女就嚟出世,惟有屈就接拍。文龍呢兩個月都好積極聯絡大陸導演,搵多啲機會,但暫時都未有適合工作,唔係片酬傾唔掂,就係要長駐大陸太耐,始終個女啱啱出世,佢想多啲時間陪個女。」


4月 21日谷 C奶未修身
雖然已生女 3個多月,但據知郭可盈不急着修身,皆因她目前依然餵人奶,每天仍狂灌鮮奶及木瓜湯,所以胸部勁升至 C cup,腰及臀亦比以前豐滿了不少。
 
換片手勢好
看林文龍的換片手勢,十分純熟,難怪他自誇換片手勢媲美陪月。
 
赤膊通屋走
林文龍偶爾會赤膊上身通屋走,連月來全職湊女沒健身的他,略現肥腩。
 
女兒天若出生時,林文龍將溫馨全家福照廣發傳媒,郭更笑言:「女兒眼睛及鼻子似老公,嘴巴則似我。」

足不出戶湊女
自從天若出生後,林文龍與郭可盈每天 24小時全天候湊女。早前林文龍在電台訪問中,話女兒令本來已經深閨的兩夫婦,變得更足不出戶︰「我同可盈依家街都唔願出,有日夜晚我哋出席朋友生日 party, 8點鐘到 10點已經想走。朋友唔放人,最後搞到我哋要唱歌贈興至可以甩身。」
所言非虛,記者連日觀察,林文龍與郭可盈不但自閉家中湊女,更連朋友或家人也甚少探訪。兩星期以來,郭可盈不但沒有外出,更女不離手,從未假手於菲傭。每天早上 9時許,待女兒飲奶後,郭可盈會先抱女兒到下層的客廳,然後菲傭就會到樓上嬰兒房打掃。


4月 15日各有各忙
記者連日觀察,郭可盈在家不施脂粉,又穿着 T恤、短褲,終日女不離手,屋內的菲傭只負責打掃,從未見抱過個 B。至於林文龍則不停上網,睇嚟是搵工心切。
 
女兒下午睡午覺,可盈為怕太陽光太猛烈,便立即關上窗簾,十分細心。
 
愁爆煲粥
當日,林文龍上網後便不停打電話,差不多是一個接一個,足足攞住電話狂煲 1小時。
 
去年,郭可盈為無綫拍完《富貴門》就收山不再拍劇,安心養胎。不過, 40集的《富》劇仍為她帶來 80萬的收益。

緊張消毒全屋
「可盈係個緊張媽咪,為咗個金叵羅,佢買咗部二萬幾蚊嘅吸塵機,每日叫工人為囡囡清理牀鋪,所有嬰兒嘅用品都要日日消毒。佢又怕工人唔乾淨,所以唔俾佢抱個女。佢又話香港空氣差,所以冇乜事都唔會帶個女出街,就連大霧啲佢都會閂窗開空氣清新機,總之就好緊張啦。」知情者透露。


4月 24日提愛女冧爆
林文龍為老婆買完麥記午餐後,記者趁他上車前訪問他,他亦冧爆大談湊女經。
 
去年 7月,林文龍拍大陸劇《美人心計》不但減價客串,由二萬元降到一萬五千元一集左右,對手仲要係內地三、四線女星張彤。
 
當日林文龍買完報紙、午餐,便匆匆返家,百分百住家男人。

認暫未開工
前周六( 4月 24日)中午 12時許,林文龍駕車到西貢市中心買午餐,有咗子女負擔的他,沒有大魚大肉,只是到麥記買包當午餐。談到女兒天若,他即流露慈父相,心情靚爆。
記︰咦!得你一個嘅?
林︰係呀,可盈喺屋企,我出嚟買嘢俾佢食。
記︰有冇幫手湊女呀?
林︰有呀,我哋一齊湊,依家好熟手 o架喇!換片我好掂,簡直係專業陪月,哈哈!
記︰依家囡囡有幾重呀?
林︰成 17磅喇,依家 3個月都要着半歲嘅衫,佢好得意呀!(笑不攏嘴)我成日同佢影相 o架,仲買定好多相簿裝佢啲相。
記︰可盈修身未,幾時出番嚟拍劇?
林︰佢都係湊住女先。
記︰咁你開始復工未?
林︰劇就未喇,都有啲工作傾緊。
記︰兩個都未正式復工,會唔會好吃力?
林︰唔會,我一路都有嘢做緊。
記︰聽講可盈為咗囡囡,將成間屋日日消毒咁滯。
林︰佢第一次做媽咪係緊張啲,但我仲緊張過佢,個女一喊我就忍唔住要抱,唔捨得佢流一滴眼淚。
林文龍認冇工開,而郭可盈的經理人吳小姐亦表示:「可盈今年唔會拍劇,依家有廣告傾緊,但未落實。」


去年 5月尾,林文龍與郭可盈開記招,為林偷食大陸女星董維嘉(下圖)解畫,雖然一段偷食聲帶依家未能解疑團,但兩人就強調「感情非常非常穩定」。
 
十月,郭可盈宣布懷孕 5個月兼停產,而林文龍亦不時陪伴左右晒恩愛。
每月開支 14萬


林文龍月租 6萬的松濤苑獨立屋,樓高三層,面積 2,200呎,另有花園 300呎。

每月開支
租金連管理費 $60,000
水電雜項 $4,000
傭人× 2 $8,000
全家生活費 $20,000
供車及油費(三部車) $30,000
囡囡奶粉及雜費 $10,000
囡囡保險(林文龍自爆) $10,000
一個月總開支 $142,000
08至 09年收入
未發生林文龍偷食事件前,林文龍與郭可盈於 09年共賺 386萬,好天搵埋落雨柴,難怪林文龍近日要急搵工開。
林文龍
《法證先鋒Ⅱ》 30集/1萬  30萬
內地劇《晚九朝五》 25集/2萬  50萬
內地劇《得寶》 34集/2萬  68萬
內地劇《美人心計》 2集/1.5萬  3萬
共: 151萬
郭可盈
《富貴門》 40集/2萬  80萬
內地護膚品廣告  75萬
剪綵活動 10次/8萬  80萬
共: 235萬
賣樓打個和
郭可盈夫婦 07年以 1,760萬將西貢匡湖居單位放售,勁賺一千萬。 05年一口氣以 2,727萬買了兩個銀海一號單位,曾一度成為樓蟹。 09年賣樓套現 3,005萬,帳面賺 278萬,惟減去百多萬裝修費、律師費等,實則打個和。 
銀海一號
件件名牌
郭可盈與林文龍一向新聞多多,至去年可盈懷有身孕,二人形影不離,不時出動晒恩愛。自年初囡囡天若出世後,二人更一同停工湊女,寶貝女大晒,難怪件件用品都係靚嘢,大部分購自荷花。

.意大利 Pali BB牀 $3,800
. BB牀圍連被鋪套裝$3,500
.透氣牀褥$1,800
.掛牀玩具$480
.美國 GRACO網牀 $2,100
.士多啤梨沐浴盆連架$1,490

郭可盈林文龍坐吃山空 每月開支14萬

林文龍與郭可盈在有了女兒後罕有外出
去年5月,林文龍爆出绯聞事件,今年1月更爲對方誕下女兒林天若,兩夫婦雨過天晴。

一向賺錢能力遠盛老公的郭可盈,去年懷孕後一直停産,現在又專心帶女兒。去年,林氏夫婦放售手上的物業減輕供樓壓力,而原本打算3月複工的林文龍自從去年的绯聞事件後人氣下滑,內地工作驟減。

記者連日采訪,發現郭可盈足不出戶在家照顧女兒,而林文龍則一直上網及皺眉頭講電話。每月開支14萬,兩夫妻沒有工作坐吃山空,林文龍不可能不著急。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()