我見到個女先識笑㗎!(設計對白)

忽然去片

千金難買心肝女

2012年09月07日 ~~ 第893期 忽然1周

開學嘞!又到各位圈中阿太着靚靚,湊仔女返學嘅時間。媽咪姐睇片見大住個肚嘅大劉女友甘比,拖住囡囡秀樺四圍去,兩母女互動極多,真係好鬼 sweet。所以話,講到尾,都係囡囡貼心,到阿媽心都溶埋呀!

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!




保鑣護航


秀樺出手


好奇寶寶

喬寶寶爛 gag送給你


媽咪姐不嬲都話最愛香港可以容納多元文化,好似喬寶寶咁,雖然佢同我哋唔同膚色,但大家一樣 like喎!最近呢位娛圈奇葩仲話搞棟篤笑,媽咪姐睇片就見佢示範爛 gag:「平時你睇我點威點威,其實喺舞台度,我會企高同踎低!」嘩……爛到呢,但配合埋動作,又確係搞鬼喎!





伊健有 friend萬事足


44歲嘅大細路鄭伊健,終於話出年會同拍咗 7年拖嘅蒙嘉慧結婚。嗯……聽住先啦!媽咪姐一直覺得同伊麵做 friend應該會開心過做情侶㗎。睇片見佢撇低準老婆,同老死李家聲去赤柱食飯,兩個大男人舉晒杯祝酒,笑得幾咁 happy!
浩南哥,始終兄弟行先!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()