煎 Pang話戴唔同手鏈表達唔同心情,媽咪姐嗰日問佢心情點,佢話戴得五顏六色嘅鏈,心情梗係靚爆鏡。

小特搜

箍住你

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

人靠衣裝,但齋以名牌或者性感打扮嘅藝人都未必可以取悅觀眾,突出自己。
部分藝人就識得用手鐲同手鏈配搭服飾,「箍實」觀眾目光。原來手鐲並非女藝人專利,男星對手鐲嘅瘋狂程度亦不容忽視。

陳展鵬 mix& match
泰國購入約港幣 150元


「我鍾意戴鏈同銀器。你知啦,我哋冇女星咁多 accessories,惟有買鏈襯下衫冇咁寡。我最鍾意戴幼鏈,一次戴幾條 mix& match,有啲層次感。」

陳法拉崇銀系
美國購入約港幣 400元


陳法拉精打細算,專攻 1千蚊樓下手鈪配襯靚衫出席活動,佢仲話屋企有廿幾隻手鈪珍藏。

「我好少戴頸鏈或手錶,反而對手鈪情有獨鍾!我每次出 trip都會周圍搜購新款手鈪,特別係銀色或粗身款式。其實我覺得買鈪唔需要太貴,好似呢隻鈪喺美國買嘅,都係幾百蚊港紙,但質地好好,戴足幾年都冇問題。」

楊思琦水晶系
朋友送


慳妹楊思琦專攻幾百蚊嘅手鏈,最貴一條值幾千蚊,只會喺登台時候用到。

「呢條金髮水晶鏈係朋友多年前買俾我,佢話可以帶嚟好運,所以我成日都戴住。其實我以前好鍾意戴鏈,不過我好大頭蝦,做嘢擺低咗又唔記得拎番,大大話話都冇咗十幾條。」

許廷鏗優皮士
日本購入約港幣 600元


外表斯文嘅許廷鏗,笑言行街愛睇手鈪多過睇衫,估佢唔到。

「我成日都買鈪嚟襯衫,最鍾意皮做嘅,戴起嚟斯文啲!好似我戴緊呢隻喺日本買,最特別係有兩條帶疊住,有特色唔係咁易同人撞款,又可以襯埋我今日戴嘅皮帶錶。」

林子善訂情鈪
尖沙嘴購入約港幣 700元


林子善透露以往有戴水晶鏈習慣,不過易碎又易花,又要日日清洗難打理,所以最後都放棄咗。

「我鈪不離手㗎,尤其係純銀嘅鈪。手上呢隻鈪係我女友舊年送俾我。有次我想買 T字頭嘅手鈪,但女友見到成幾千蚊,唔想我嘥錢,咪帶我去其他舖頭揀咗呢隻鈪,款式差唔多,都只係 6、 7百蚊,你話我女友幾精明。」

據玄學家麥玲玲師傅表示,佩戴合時嘅飾物,可助提升運氣,相反則會破壞運勢。
春季:木旺金,宜配金銀、白水晶飾物,忌綠色。
夏季:火旺水,宜配珍珠、貝殼飾物,忌紅色。
秋季:金旺木,宜配綠寶石,忌白、金色。
冬季:水旺火,宜配紅寶石、鑽石,忌藍色。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()