着咗打底褲嘅馬明狂奔時,未有可疑物喺褲內「任劍輝」,即使大動作都未有走光。

媽咪姐

馬明充實裸跑

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

《回到三國》周五大結局,雖然有說馬明今次演技略為浮誇,不過勝在夠搞笑,博到收視。

周日( 5日)馬明返番嚟現代,為無綫新劇《戀愛季節》一場戲喺中環裸跑!淨係着住孖煙囪嘅馬明,一手按住胸前兩點,一手按住自己下體狂奔,場面雖然尷尬,但馬明依然跑咗十幾轉,咁專業,抵讚!
不過媽咪姐奇怪,馬明着住孖煙囪感覺好「充實」,一啲「空虛」都冇。原來馬明內裏打咗底,仲同媽咪姐分享裸跑經歷:「我裏面着咗條 under,唔通左搖右擺咩,着多條褲感覺冇咁空虛!不過鬧市裸跑感覺好搞笑!」係就拍多兩場啦!


為裸跑戲,馬明已節食幾日兼做多咗掌上壓,「覺得自己唔夠 fit,咪做掌上壓幫幫手,好過冇。」可能佢都自知有條士啤呔,咁熱天時跑完都即刻着番衫遮遮醜。


同劇女主角胡杏兒當日都有到場拍外景,可能受失戀影響,杏兒全日都悶悶不樂,冇乜笑容。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()