好鍾意同 BB一體嘅感覺
拖到 實溫哥華時間 9月 18日 4:00pm
上周六( 18日)下午 4時,袁劍偉拖實巨肚林嘉欣,在溫哥華一個甚少華人的地區出現,兩人步出停車場行去超市。沿途全部都係老外,當然冇人認得出林嘉欣啦!

自傳出林嘉欣匿藏加拿大等生仔消息後,外界即議論紛紛。為保護愛妻,其丈夫袁劍偉早前便向傳媒公開承認跟前妻於 08年辦妥離婚後,隨即與林嘉欣一起,兩人並於今年 6月 13日在加拿大奉子成婚,但之後嘉欣從未露面及回應。

心情靚靚買花
行到去超市,林嘉欣先在門口花店揀花,最後買了一束百合花。

買餸煮飯仔
林嘉欣鍾意下廚,難得老公陪去超市掃貨,所以一早寫下掃貨清單。入到超市,兩人即拿出清單照執。

專買有機食材
袁劍偉對林嘉欣呵護備至,全程唔俾老婆擒高擒低,揀嘢時都係林嘉欣出口佢出手。兩人買了蔬菜、牛扒、牛奶及雞蛋等,當中大部分都係有機食材。

蔬菜

6月結婚

6月 13日,已懷有 4個月身孕的林嘉欣與袁劍偉在溫哥華 Victoria Island行婚禮,之後再在餐廳擺酒。當日林嘉欣的肚仍未變巨肚,手上更戴住老公送俾佢嘅 3卡鑽戒。

林嘉欣行婚禮時只穿一條簡單白色裙,挨在林爸爸肩膊上的她像個小女孩。據知林嘉欣父母亦身在溫哥華,負責照顧懷孕 7個月的林嘉欣。

溫馨逛超市

原來林嘉欣一直身在溫哥華待產,上周三( 15日)袁劍偉在內地工作後,便飛往當地探老婆。記者於溫哥華時間上周六( 18日)下午 4時,發現嘉欣與老公袁劍偉在當地一間超市旁出現。現場所見林嘉欣雖然身懷巨肚,但着住平底布鞋的她仍步履輕盈,不時露出幸福甜笑,而穿運動裝的袁劍偉則一直拖實嘉欣,表現恩愛!
二人抵達超市正門,袁劍偉先入內,嘉欣則留在店外揀花,她揀了一束百合花,即入超市會合老公,他們在店內逛了 15分鐘。其間記者聽到林嘉欣嬌嗲地對老公說:「我要買牛油喎!牛油喺嗰邊呀!」行到蔬菜部時她又對老公說:「呢度啲菜好好食 o架!」林嘉欣帶袁劍偉到不同地方選購食物,足見她是該超市的熟客仔。二人最後買了牛奶、雞蛋、牛油、牛扒、蔬菜便離開。

牛扒

有機蛋

有機牛奶

老公陪入產房

據林嘉欣密友透露,雖然袁劍偉近半年大部分時間都身在內地拍廣告,但兩公婆每日都會通電話,「 Steve無論幾忙,每日都至少打一次電話俾嘉欣。雖然嘉欣屋企人都喺呢邊,但話晒依家大住個肚,最需要老公關心。其實 Steve之前接落好多廣告,所以佢要將原本 3個月先做得晒嘅工作,加快速度喺一個月內做完,因為佢應承咗嘉欣最遲 10月尾會返溫哥華陪嘉欣生仔。 Steve好緊張嘉欣,成日問佢有冇唔舒服,又叫嘉欣唔好自己四圍去。早排 Steve仲揸車由屋企去醫院幾次,佢話要練熟條路,等老婆作動可以盡快到醫院,好誇張!嘉欣選擇自然分娩, Steve到時都會入產房陪生。」
上周六袁劍偉與林嘉欣去超市買餸,兩人所買都是對身體有益的蔬果及有機食物,原來腹大便便的林嘉欣仍堅持每日親自下廚。密友更透露她最近愛上焗蛋糕,「就算 Steve唔喺身邊,嘉欣都係自己揸車周圍去,一時會去美術館逛,一時又會去沙灘散步。佢到依家都係自己下廚,呢排就鍾意整蛋榚,仲整得好有水準㖭!」

 

唔想知 BB性別

對於早前有醫護人員在網上爆料,話 32歲的林嘉欣佗的是龍鳳胎,但嘉欣密友表示她懷的是單胎,夫婦二人更選擇不知胎兒性別,「嘉欣依家個肚已經接近 7個月,預產期係 11月尾、 12月初,佢佗嘅並唔係龍鳳胎。佢依家食得瞓得,從來冇嘔亦冇唔舒服,肥咗廿幾磅喇!嘉欣話好 enjoy呢個 moment,好鍾意 BB同佢連埋一體嘅感覺,仲話想呢個感覺可以 last得耐啲!其實初時佢兩公婆知道有咗 BB,都心大心細想去知係仔定女,不過嘉欣後來話唔想知住,到 BB真正出世時至知仲驚喜。」

手指指要飲朱奶
離開超市,兩人行到附近一間咖啡店,林嘉欣望住廣告餐牌手指指一輪,袁劍偉便識做地為她買了一杯熱朱古力奶。

為食舔脷
等外賣期間,林嘉欣見到店內一外籍男子正在食鬆餅,為食的她突然舔舔脷吞口水。

掃貨後歸家
現場所見,袁劍偉一人拎晒所有超市戰利品,離開咖啡店後兩人隨即去停車場攞車返家。

大肚嘉欣遊蹤

據林嘉欣密友透露,林嘉欣閒時愛在區內四圍逛,除了常去附近沙灘散步外,也會去參觀藝術館及到附近泳池游水。

沙灘

泳池

藝術館

前妻劉鋆搬舖避世

香港傳媒得知袁劍偉前妻劉鋆於北京 798藝術區開設創意手工藝店「初木想想」後,都專程北上採訪,希望得到她親口回應前夫再婚及新婚妻子林嘉欣已有身孕一事。本周日( 19日)本刊記者去到 798藝術區,卻未能找到該店。
其後經「初木想想」原址對面的畫廊負責人證實,劉鋆早於去年年尾已搬出 798藝術區,她說:「我認得個老闆娘,她是眼大大的台灣人。她的店生意本不錯,但她跟我說要搬到人流更旺地方,已搬出超過半年。她原先的店已易手兩次,之前是書店,現時賣時裝。」劉鋆搬舖,為的是想避開香港傳媒的追訪。

袁劍偉前妻劉鋆為避記者追訪早已搬舖避世,其在北京 798藝術區的工藝店已變成時裝店。

798藝術區內一畫廊負責人表示劉鋆去年已搬走。

 

婚後鐵定息影

林嘉欣雖然醉心演戲,但敢愛敢做的她為了湊 B,未來幾年將不會復出拍戲。嘉欣密友說:「現階段嘉欣已經完全冇諗工作嘅嘢,佢話佢都想拍戲,不過一諗到要湊 BB,點都行唔開,又唔想錯過任何一個 BB成長過程。 BB同拍戲,佢梗係揀 BB啦!嘉欣話或者等 BB再大啲,起碼幾歲大先考慮復出拍戲!」

林嘉欣大肚息影,與她最後合作拍《戀人絮語》的 Eason深感可惜,對於林嘉欣的低調為人,佢早前曾公開笑說:「我懷疑佢自閉,與世隔絕,好似世外高人咁。」《蘋果日報》圖片

林嘉欣契媽潘迪華是唯一出席林嘉欣婚禮的圈中人,她亦坦言林嘉欣產後未必會繼續拍電影。

生仔生女都鍾意
林嘉欣崇尚自然,所以會採用自然分娩,更選擇不預先知道 BB性別。其實林嘉欣咁鍾意小朋友,生仔抑或生女佢都一樣咁開心。

女主角缺席宣傅
林嘉欣去年拍的內地 3D電影《唐吉可德》,上周在北京舉行 40分鐘的試映會,並定於 10月 15日上映,而身在溫哥華的林嘉欣將不會出席任何宣傳活動。

婚前之作
林嘉欣(右) 3月中出席完曾志偉之子曾國祥執導的電影《戀人絮語》記者會後,便絕跡娛圈。林嘉欣這部婚前之作,最近被選為「香港亞洲電影節 2010」開幕電影,及入圍《第十五屆韓國釜山電影節》的競賽單元,角逐「新浪潮大獎」。

製作公司攻國內市場

袁劍偉( Steve)年過 40,早年在加拿大讀電影及心理學課程, 91年回港加入無綫做 P.A.,後被派往《勁歌金曲》跟隨無綫前監製錢國偉,兩年內升為導演。
袁其後離開無綫投身廣告界,專為大品牌拍廣告,名氣極響。之後他不停遊學進修,曾去英國修讀電影碩士,其作品屢獲殊榮,所拍的紐約人壽及中移動廣告曾獲美國電視廣告大獎, 08年 Visa廣告又贏得上海秀聽金賞。
近年袁劍偉自立門戶投資「 12製作有限公司」,公司生意不俗,手上的廣告客戶有可口可樂及 Visa等,近年更多接國內製作,年賺千萬。記者致電袁劍偉,欲問他與嘉欣在溫哥華生活,但袁卻未有接聽。

袁劍偉自資的製作公司生意愈做愈大,不少大牌子也是他的客戶。去年他曾與李心潔合作拍 SKII廣告。

日前記者到袁劍偉位於銅鑼灣的製作公司,其員工表示袁老闆不在港。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()