隔咗近兩年才再出碟的周麗淇( Niki),一見佢就話轉型跳舞,早前仲去完日本影靚相出新書,繼去年嘅《桌球天王》,年尾會同 TVB開始拍劇!2 k/ ?/ C- ]' w

隔了近兩年才出新碟,新歌〈 800天〉同大碟主題倒數有乜關係?8 s  N0 y8 g/ `. j+ d
今次出 EP非大碟,好老實係市場的大趨勢, EP比大碟少一半歌,或者,我年尾又再出埋「下一半」呢!講的是人生倒數,我睇住身邊有好多大事如天災等發生,告訴自己同大家,就算時間一路逝去,都唔好驚,要勇敢面對。跳舞歌叫〈 800天〉,仲有大約 800天就到 2012,好多人都話 2012係世界末日,叫大家有 energy面對,所以就以跳舞演繹。比起上隻大碟《 Redefine》中的〈猜燈謎〉排練時間長一半,排足成個月 o架!

 J" B9 P  G
上月尾生日,老闆娘梁芷珊送你 RIMOWA× Lane Crawford旅行喼($5,500),除了新書《珍惜》講嘅北海道,還有什麼地方最想去?
最想有生之年,去晒世界八大奇觀,埃及會是我最想去的一站,金字塔以人手砌出來,人的力量實在好勁!新書有好友 Sammi同栢芝幫手寫序,主要分享自己在北海道的體驗,風景實在太美,記錄我去過每一個地方的風土人情。
/ v' K+ ~1 z4 U' w


手帶秋冬大熱窩釘,指甲又玩 French Tips,有乜心水潮牌?
以前好鍾意着 Tsumori Chisato,不過人大了(今年 31歲),就想穿比較沉實一點的時裝,鶽家最愛都係 Givenchy,今年有機會一定會再飛過去巴黎買,今季個窩釘袋(約$6,400)好靚呀!另外 Ann Dem.都會係我最愛。0 K+ C- B8 y5 B6 d$ [$ U

( u/ C- ?3 ^* R  U2 z
4 U- I+ \' x4 S9 M4 I0 X- Y
下下買名牌,出席 event又穿私伙,點解咁有錢先,係咪緋聞男友好多錢?
我買的雖然都貴,但我會以款襟着為原則,如 MMM的褸款,可能隔季再着你都唔會覺,近期我都少行 I.T同 Joyce啦,反而經過就會行吓利時小鋪。仲有,近期好鍾意行加連威老道樓梯賣的 leggings的檔口,原來上一樓有咁多 leggings,我有日買咗成千蚊!7 v2 [- R% g& Z5 ]3 `7 R
除了買少了,也開始留意新牌,最近買了一條 Sammi最愛本地新血 PROSPEKT鏈,「我係睇你介紹先識上去觀塘專門店買!因為你,我先會買《 FACE》睇!」嘩,搞到我面紅耳熱怕晒醜,呢個 Niki好識冧人,入娛樂圈嘅首要條件?


h- @9 [5 ]  K  ]
自稱宅女唔出街,點樣 shopping?: ]7 P1 f/ @8 m" g4 K# ]
Online shopping夠快同埋平,推介 http://www.net-a-porter.com,最快秋季袋款都有齊。自己好鍾意「重手嘢」,近期就拎番 Balenciaga Motorcycle袋用。至於人氣 Alexander Wang我就麻麻,唔及 Givenchy咁「行」……

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()