趙碩之、戴夢夢和文恩澄等前晚到尖沙嘴出席慈善晚宴,她們公司的老闆林建名包了兩圍酒席,但他卻飛往上海睇世博,夢夢馬上叫齊同事和相熟唱片監製出席,以免浪費。

Yumi甩底 放大圖片
(左起)文恩澄、戴夢夢和趙碩之代老闆林建名出席慈善晚宴。

(左起)文恩澄、戴夢夢和趙碩之代老闆林建名出席慈善晚宴。

當晚夢夢擔任表演嘉賓,問她為何不性感現身,反被同場大晒心口事業線的趙碩之搶鏡?夢夢笑說:「我都冇身材,要性感有趙碩之,佢有身材,況且我又要唱歌,如果太性感會唔自在。」趙碩之表示起初都擔心衣服太性感,後來覺得適合才繼續穿上。原先師妹尹蓁晞( Yumi)都會出席晚宴,最後卻甩底,未知是否掛住拍拖?夢夢說:「唔係,家嗰個係男朋友,只係佢病咗啫。」採訪:胡比攝影:陳志嵐


趙碩之前晚例牌騷胸,依然吸引不少現場目光。

趙碩之冇刻意騷胸

趙碩之、戴夢夢及文恩澄前晚出席獅子會慈善舞會活動,碩之的低胸OL造型搶盡「峰」頭,她謂:「因為今日(前晚)條裙高腰又黑色,我想搵件Sharp色啲嘅衫襯番,着咗先覺得好似好低V咁!」


趙碩之解「峰」,每次出現都予人驚喜。

問夢夢為何打扮密實?她表示因要上台唱歌,不方便太性感:「我成日都話要將性感責任留番畀碩之,我太性感會唔自在,着咁高嘅高踭鞋已經好擔心會跌親。」原定到場的尹蓁晞因病缺席,夢夢說:「佢體質纖纖成日都唔舒服。(掛住溝仔?)唔係,佢唔會溝仔,都已經係男朋友啦!」


夢夢跟文恩澄(左)不及碩之搶鏡。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()