天經稱今次演唱會在屯門大會堂舉行,坐滿先得 290人,媽媽完全冇參與亦冇出錢,亦唔會搵佢做嘉賓。

搜尋氣

楊天經裙腳仔好自豪

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

陳寶珠錫到燶嘅獨子楊天經, 37歲人結埋婚,由 01年入行至今一直未有代表作,最叻只係做足 5年的《體育世界》主持。「陳寶珠個仔」是大眾最佳「裙腳仔」代表。
難得楊天經高呼裙腳無罪,但最令人吊詭的,除了他與寶珠姐的母子情好得咁誇張外,最奇怪係從未出過唱片的天經,最近竟宣布年底舉行處男演唱會,又係阿媽揸主意?

互動片段

天經扮巨星



我都經歷過同媽媽關係好惡劣的時期,嗰陣 17、 18歲喺加拿大讀書好反叛,慶幸反叛期唔長,最多係成日走堂同 friend玩,不過都已經激到佢好嬲,試過有一次嗌大交,我諗住搬去朋友度住一排,點知佢自己搬走咗先,之後自己反省番,先識去孝順媽媽,我知出面好多人話我係裙腳仔,介意點都會有,反而近年都盡量避免一齊出席活動,但佢哋唔清楚我內心, 7歲父母離婚、 12歲爸爸離開咗我,自此同媽媽相依為命,佢身兼兩職,為我做好多嘢,我冇可能唔孝順佢!


楊天經曾講過搵女朋友最重要同媽媽相處得來,去年 5月與拍拖 3年的圈外女友吳文珊結婚,天經話媽媽同老婆相處融洽,好錫對方,寶珠姐更當正老婆係親生女看待。《蘋果日報》圖片


楊天經偶像係劉德華,在去年劉華演唱會上,天經曾與媽媽一齊擔任華仔嘉賓。

其實十幾歲時我已一心入娛樂圈,媽媽係好反對,亦因此同佢嘈過,後來佢見到我嘅努力同決心才支持,入行佢都冇出手幫我,係我自己由低做起,我拍劇爆騷嘅錢,都夠養起自己及畀家用,我好自豪㗎!
搞呢次演唱會,係主辦單位嘅意思,因為早前喺姨媽(馮素波)嘅 show中做嘉賓,所以先有呢個 idea,今次個 show都係唱八、九十年代舊歌,梗係包括我偶像劉德華、張國榮嘅歌,話晒都係第一次,都有壓力及緊張,不過我好有信心!


08年開始被調去《體育世界》做主持,天經話自細鍾意運動,尤其足球,一做就做咗 5年,不過始終都係想拍劇為先,所以最近離開 TVB走去 CTI拍劇。


喺 TVB六年做極都係閒角,但楊天經都好珍惜每次機會,佢話至今最滿意是在《學警狙擊》中的奸角「辣雞」。

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()