我好攰呀!(真實對白)
15/6連拍 20小時
梁烈唯由凌晨一時開工到翌晚十時,與胡定欣在中環拍《戀愛季節》,劇中唯唯發現自己
和 JJ賈曉晨所生的原來是油瓶仔,激動到向大海怒吼,要胡定欣安慰。

高材小生

爆劇二線王 梁烈唯執盡陳山聰二攤


憑無綫劇《缺宅男女》中「關二哥」一角而人氣急升的 32歲梁烈唯,形象入屋大受 TVB重用,

現正一身孭三劇,加上週日播映的《飛虎》。拍劇兼要宣傳的唯唯,榮升「爆劇二線王」。
無 綫力捧梁烈唯,全因過氣二線小生陳山聰情黐何超雲後有劇唔拍,高層索性轉用好戲之人

梁烈唯取代「何家女婿」,唔使再煩!

在剛剛播映的電視劇《飛虎》中飾演馬德鐘好友的梁烈唯,最近一劇接一劇未停過,剛拍完

《飛虎》已埋首拍攝《法網追擊》、《戀愛季節》及《幸福摩天輪》,根據 TVB慣例,

同時接拍 3套劇實屬罕見,而且戲分唔少,梁烈唯已坐穩二線頭一線尾。
有無 綫工作人員透露,梁烈唯受重用竟然是因為陳山聰,幕後人員爆料:「山聰半年前拍完

《我的如意狼君》同《天梯》(未播映)之後,幾乎乜都唔肯拍啦,班高層都知道佢掛住同

超雲拍拖,等入豪門都唔想 do啦,本來想搵佢拍 嘅劇都要換人,咁呢期最勤力 嘅咪梁烈唯囉,

觀眾又 like佢。」


梁烈唯非常緊張自己的表現,狂叫完抹住鼻涕都要即刻 踎低睇 play back。


等入豪門
未入豪門深似海,陳山聰早前同何超雲戀住遊英國後,又以未來女婿身份同何鴻燊食飯慶祝

父親節,拍劇唔使預佢啦。

要做廿個鐘


日日要開工,本月 15日晚梁烈唯與胡定欣在中環碼頭拍攝《戀愛季節》,劇情要唯唯出盡力
向大海怒吼,導演因要拍不同角度,唯唯發狂叫了 3次,筋皮力竭大叫後唯唯要搭住鐵欄休息
,事後連做廿個鐘的他在電話中表示,「嗰日凌晨已經開工,一直拍到夜晚十點好攰呀。」

瞓得幾個鐘,翌日唯唯則拍《法網追擊》一場跟高海寧的偶遇戲,看來沒有睡過的唯唯期間
不停放蚊,兼要壓腿提神。


連踩 3劇




16/6壓腿提神
之前一晚開完工,只 瞓得一小時的梁烈唯又同高海寧在灣仔拍攝《法網追擊》,唯唯要壓
腿拉筋來提神,翌日再拍《幸福摩天輪》。 


不停拍攝搞到冇啖好食,梁烈唯趁休息買飲品、魚蛋充飢,仲請埋高 Ling一齊歎。
埋位前唯唯坐在街邊不停放蚊, 攰到除低眼鏡捽眼。


魚蛋充飢


不停放蚊




19/6撐做 gym
週日開始播映的《飛虎》上週做宣傳,梁烈唯飾演神槍手,他說:「為 咗做宣傳,就算幾攰我
都會安排時間做 gym,畀人覺得我幾精神幾 fit。」 





22/6拍劇失宣傳
《幸福摩天輪》上週五開鏡拜神,原本有份的梁烈唯因為趕拍劇遲到,趕唔切同鍾嘉欣、
陳智燊、樂瞳等切燒豬。 


梁烈唯為了同女友(左下圖)結婚積極搵錢,更被影到一齊睇樓;而早前誤傳梁烈唯借醉強姦
關婉珊(右下圖)一事, 2人碰面時握手澄清沒有其事,事件並無影響梁烈唯形象。



《壹週刊》圖片



「情願冇得瞓」


對於榮升「爆劇二線王」,梁烈唯在電話中回應說:「我唔知道監製搵我拍劇同陳山聰有冇關
係喎,不過呢期真係好忙,連續好多日只係 瞓到一個鐘,冇咁忙 嘅 瞓到四個鐘,先排係捱到
爆暗瘡同埋眼生瘡,去 咗睇中醫,個中醫一見我就問我係咪好多日冇 瞓。」

雖然捱到殘,但他都不忘多謝公司:「好多謝公司栽培!同 3套劇 嘅監製 嘅信任,肯遷就我
個期,就算我好 攰,開工時都係好開心 㗎。之前好少 嘢做 嘅時期,日日等同埋 瞓,我情
願冇得 瞓啦。呢幾套劇應拍到 7月中,跟住就開羅永賢(《拳王》監製)新劇,今次做醫生
㗎。」識得飲水思源又捱得,抵你爆騷啦!


捱到病


梁烈唯連踩 3劇,日瞓一粒鐘又捱到眼生瘡兼睇中醫,其實以往有唔少藝人捱到病,搵錢重要,
但係身子要緊呀!





古天樂 失聲昏迷
古天樂 01年拍攝《尋秦記》,有日拍外景時突然冇力兼失聲、昏迷入院,留院一星期每日打針,
出院後古天樂完成整套劇拍攝後,擔心體力支持不到拍劇,決定離開無 綫。 





林峯 淋雨面青
林峯最近拍《雷霆掃毒》疑因趕戲又要冒雨拍攝,結果捱病,雙眼浮腫兼面青青卻仍堅持繼續。 




葛民輝 心臟病發
08年葛民輝為林海峰《是但》做嘉賓,在第一場表演時疑因積勞成疾,引致心臟病發,
急送院留醫。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()