有人個胸位開到好低!真實對白
雖然高海寧自稱努力轉型,但週日( 22日),高海寧出席活動時,仍例牌短裙低胸出場,都唔覺有乜改變,後來本刊想問她回應,高 Ling亦推說趕時間要走人。

有口話人

志偉 P結怨 高海寧唱神獸 cheap

 

無綫咪神高海寧自 08年參選港姐後,一直靠 34E爆滿上圍食糊,更成為近年無綫的性感 icon,不過 TVB年年有新女出,最近《五覺大戰》一班神獸天使件件都搏到盡,咪神都咪話唔擔心地位不保!
上週日( 17日)於最後一集《三個女人一個墟》中,高海寧忽然自爆話有人為求上位,不惜喺私人派對中,拉低心口露身材以求上位,查實高 Ling所指是 4月舉行的曾志偉生日派對。據知當晚場內個個玩得癲,一樣有份着校服陪飲的高 Ling卻嫌神獸妹熱情爛玩,而被高寧矛頭直指的神獸妹白雲亦不屑回應話:「我都見佢唔到!」

34E咪神高海寧(高 Ling),自選美出道以後不嬲搏盡性感,今年忽然打算殺入書展出自傳,博轉型做才女想封胸,喺最後一集的《三個女人一個墟》中,更大爆出席一制服派對,有人將校服的胸口拉低,色誘派對中人搏上位。

神獸 1號 白雲


今年四月,白雲同其他神獸姊妹一齊去志偉生日 party,好好哋一件校服,白雲姐竟然背脊開個窿,條裙更短到見到 pat邊,加上當晚白雲成晚黐住曾志偉隊酒,難怪高寧眼紅。


個個都玩得好癲!真實對白



神獸 2號 蔡慧欣


曾經喺《五覺大戰》拋胸飄移嘅蔡慧欣,與志偉合照一樣好熱情,條校服裙僅僅遮到 pat pat,蔡慧欣說:「高 Ling佢有自己一套準則嘅,不過我有打底喎,我都冇留意佢!」


佢點講控制唔到!真實對白



劈到爛醉




曾志偉生日例牌飲醉,雖然今年劉嘉玲等老死話咗戒夜蒲早走,不過咁多小花兼神獸妹陪酒,劈至凌晨三點一樣要抬住走。 

表面密實




高 Ling當晚都有去曾志偉生日,雖然刻意喺外面加件披,但原來入面亦一樣短裙校服仔,性感程度一啲都唔輸蝕,佢係醒在識得做表面工夫囉! 

眼紅被搶風頭


據有份參與當晚派對的知情者指,高 Ling其實是暗寸一班神獸天使,知情者話:「其實志偉 party嗰晚,高 Ling條校裙都好短,不過就唔夠班天使妹咁 hot囉,班女仔成 6、 7個人,個個又玩得,又肯挨埋身又肯坐大髀,啲仔個個圍住佢哋玩,尤其係志偉更追住佢哋劈酒,高 Ling梗係冇癮啦,其實嗰晚個個都玩得癲,唔明高 Ling點解要扮高貴話人囉!」

硬撼沈卓盈




同場仲有個沈卓盈又係谷到盡出場,如果高海寧唔係露兩手,應該連見報嘅機會都冇。 

天使互藐




上週五( 22日) 8位神獸天使胸降旺角宣傳,當中 32D的蔡慧欣件衫迫爆倒奶身材搶盡鏡,搞到平日波濤洶湧的 35E白雲,都忍唔住明藐佢。 

「想着靚啲啫」


被同類人喺電視公開寸爆,當然惹起一班神獸妹不悅。當中最搏的白雲更說:「唔算好性感啫,我哋班女仔後生(白雲 24歲細高 Ling 2年),有樣有身材,都係想着靚啲啫,(高 Ling都玩得好癲喎?)其實嗰晚個個都玩得好癲,我都見佢唔到,冇留意過佢喎!」
而另一神獸妹、曾跟羅仲謙傳緋聞的蔡慧欣亦說:「佢(高 Ling)又冇講名,都唔知佢話邊個,我套衫同媽咪買,都唔性感得去邊,我有打底又冇走光,佢有佢自己一套準則,佢點講都控制唔到,入面咁多人點得閒理其他人吖!」大家都係靠胸搵食,高 Ling唔使抬高自己踩低人嘅!

《三個女人》揞名爆


高海寧喺最後一集《三個女人一個墟》中爆有人靠性感上位,期間仲要狀甚驚訝,唔知以為佢真係玉女。

高:高海寧 呂:呂慧儀 蒙:蒙嘉慧
高:我去過一個 party,係制服派對。
呂:你係咪去生日會?
高:係呀!
呂:我都有去!
高:我都見到你喺度,你哋有冇睇見其中有人好過分㗎,佢可以將套校服個胸位開到好低。




你都着得性感!真實對白
我都有去!

性感賴公司


高:選港姐時已被人標籤係性感形象……呢 4年我只係被人話我性感,所以我不斷想糾正自己條路嚟行。
蒙:之前個遊戲節目(《五覺大戰》)你都着得幾性感!
高:基本上我係唔推 job嘅,由入行到

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()