《起勢搖滾》中的醉攬場面,講述林欣彤為咗幫Alan(左)出頭而同人劈酒,林欣彤醉到又喊又笑,但兩人冇酒後亂性,攬一陣就算數。

有攬冇錫

做歌星唔只得把口,撈埋過界多線發展先賺到盡,連祖兒千嬅都要接戲變全能天后。
《超級巨聲》出身的林欣彤(Mag),在本月中上畫的《起勢搖滾》中,飾演豪氣band妹,同MR.主音Alan有感情線,不過全部點到即止,緊守玉女底線。
唔似乳模Jeana在戲中要剝要露,林欣彤最激戲分只係飲醉酒同Alan互攬,嘴仔都掂唔到。不過Mag話場戲拍得好辛苦,「我嗰日唔舒服啪咗藥,仲要拍通宵,拍完成個人暈咁滯呀!」


由拍開MV的導演李志倫(Jacky)首次執導的《起勢搖滾》,講一班band友本來各自打份悶工,一次重遇令佢哋重拾理想決定再次夾band,雖然電影搵番真正樂隊「MR.」扮band友,但唔多唔少令人聯想起TVB神劇《天與地》。

唔敢真醉
唔似《天》劇要陳豪黃德斌夾硬唱,《起》片除咗搵MR.做band友,又搵埋小巨肺林欣彤做band妹,戲中Mag更會唱三首歌,當睇mini concert都抵。唱歌冇難度,但片中的醉酒戲,絕對考起拍戲經驗唔算豐富的Mag。「呢場戲講有人柴Alan台,我為咗幫佢出頭,所以同人鬥飲,結果佢俾人打傷,我就醉晒!拍戲當日我唔舒服,啪咗啲感冒藥先去拍,仲要拍通宵,拍完成個人暈咁滯呀!我食咗藥一滴酒都唔飲得,要靠化妝整到塊面紅卜卜。好在我有朋友試過飲醉,我咪學佢哋醉咗就亂講嘢、無端端喪喊,好在導演都收貨!」

一王兩后
小巨肺錫身封嘴,MR.主音Alan好在仲有另一對手詩雅有咀戲。戲中份份工都做唔長的Alan,讀書時期已當鋼琴公主詩雅係女神,後來兩人重遇,Alan被迫喺詩雅同林欣彤中二揀一。奪去Alan熒幕初吻,詩雅話完全冇感覺,「嗰幕講Alan推我埋牆強吻我,得半秒咁大把,而且一take過,快到我都冇乜感覺!Alan之後同我講,話好後悔唔使NG添!」Alan想搵人激咀,下次要求導演畀佢同Jeana做一對咪得囉!

偏心錫晒林欣彤:導演冇鬧過我!
本月19號上映的《起勢搖滾》,演員多數係新人,加上導演Jacky亦係第一次做電影導演,難免容易忟。據知Jacky喺片場成日捉住班演員鬧,尤其MR.更係重災區!導演有火,偏偏拍戲經驗唔見得比MR.豐富好多的林欣彤,竟然冇被照肺,而且人前人後都叫佢「彤彤」,擺明錫出面! Jacky偏心錫晒,林欣彤上週回應時笑到四萬咁口,「你點知㗎?導演係冇鬧過我呀,佢係欺凌我!(點欺凌?)講笑啫,其實導演會成日同我講笑。(導演想追你?)佢當我小妹妹,一定唔係追我!」

MV之王
97年入行的Jacky,屬行內有名的MV導演,早年有MV界余文樂之稱。李克勤、陳慧琳和吳雨霏(左圖)等常搵Jacky執導,謝安琪亦搵佢做演唱會導演。有錢靚仔,又曾與衞蘭、方皓玟傳緋聞,但Jacky現時已婚,應該只係當林欣彤係小妹妹啫!

拍到怕
出道兩年,林欣彤只拍過3齣戲,但佢竟然話拍戲拍到怕,「我暫時唔會再接戲喇,我真係想專注番音樂方面!其實之前拍戲係因為公司想我試吓唔同發展,但我覺得試過就算,希望今年可以專心做音樂。」 ####


唔肯返屋企繼承藥房生意嘅Alan,最初因為睇中主音林欣彤先肯加入。


林欣彤戲中同現實一樣唱得,可惜後來聲帶有事要做手術,被迫退出樂隊。


快閃kiss 林欣彤與Alan冇咀戲,反而Alan同另一女角詩雅就有1秒kiss,俾Alan強吻嘅詩雅,戲中推開對方反抗,擺明受軟唔受硬。


片中彈鋼琴有一手嘅詩雅,係Alan中學時期嘅女神。27歲詩雅着校服扮學生妹,都算有說服力!


港女Jeana入戲 Jeana喺戲中係正宗港女,嫌棄男友Dash玩音樂冇前途,最終搭上有米上司。乜咁似有半打男友任揀嘅Jeana本人嘅?


開鏡拜神時,林欣彤有得企喺Jacky隔籬切燒豬,極有地位!


Jacky喺微博都話自己狂撩林欣彤,錫到出晒面!


《起勢搖滾》


《我愛HK開心萬歲》


《Diva》拍過賀歲片《我愛HK》同即將上畫的《起勢搖滾》,Mag下月仲有一套同大師姐容祖兒合作的《Diva》見街。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()