25/3 坐馬賽BMW
21:40 大孖再上車
上週日(25日)馬賽要為《名》劇開廠,而大孖當日就冇通告唔使do,但大孖竟然坐馬賽車由電視城出嚟,仲喺將軍澳坑口站落車買水,入完貨再極速上車返閨。

慘變小三

 

08年港姐季軍馬賽,入行後深得無綫重用,去年一共拍咗7套劇,最重要係馬賽唔只無綫like,純女形象連宅男都勁冧。
可惜純女最易惹壞男人,一向甚少緋聞嘅馬賽,最近拍新劇《名媛望族》時竟同《超級巨聲》嘅大孖周志文日久生情。
早前本刊發現馬賽更帶大孖返清水灣半島香閨過夜,本來郎才女貌好正常,不過大孖原來一直收埋34C正印富貴模袁聖殷(CoCo),馬賽懵盛盛變小三。

 
馬賽自選完港姐後,好快就成為「親生女」,24歲女已經有份拍重頭劇《名媛望族》同楊怡、馬國明鬥戲,擺明力谷上一線。加上馬賽屋企壜水,老豆在國內從事金融業,絕對係金礦小花,可惜呢個金礦最近已被住喺藍田公屋嘅《超級巨聲》大孖掘中。

扮乖溝女
乖女馬賽出道4年,僅在前年拍《女王辦公室》與吳卓羲傳過緋聞。雖然大孖只家住藍田公屋兼收入不多,但大孖周志文溝女卻好高招。外表乖仔的他,據知最叻扮上進,知情者說:「佢最鍾意扮乖仔,話自己幾辛苦都肯捱。家拍《名媛望族》氹到連阿媽阿爸輩嘅韓馬利、劉松仁都錫晒佢。佢喺啲女面前又識扮慘,入咗嚟無綫食過唔少女㗎喇,巨聲同學、dancer,甚至訓練班新女都中過招,今次仲溝埋馬賽添。」據知《名》劇中大孖同馬賽飾演一對,攞正牌戲假情真;而私底下大孖亦日日WhatsApp馬賽,又會唱情歌畀馬賽聽,把口𠺘過油,一個月即溝掂馬賽。

踏兩船穿煲
兩位小情侶暗撻,連劇中老戲骨韓馬利、劉松仁都喺微博留言暗示二人撻着。難得兩人拍拖亦半公開,馬賽每次都等大孖收工,更會送大孖返藍田平田邨家,上週日(25日)馬賽拍完廠後,即車當日無工開嘅大孖返清水灣半島家中過夜。馬賽愛得投入,但大孖一直有個正印富貴模女友Co Co袁聖殷。據知二人拍拖兩年多,由於女方家住南區貝沙灣,家境富裕,起居飲食經常照起男方,亦跟馬賽一樣經常用平治接送男友。


馬賽慘變小三,對於同大孖拍拖,週日(1日)馬賽喺電視城死口唔認大孖上過佢屋企:「(係咪同大孖拍拖呀?)梗係唔係啦!(影到你3月25日車大孖返屋企!)咩呀?幾時?佢冇去過我屋企。(但我哋影到喎!)冇呀!即係佢點樣入停車場。……佢最多係……我睇吓schedule……你問十億次都係冇去過我屋企……啊!我知喇!佢幫我買咗支水and then搭的士走咗,yes! this is truth!」但事實本刊拍得大孖買完水再上馬賽車,直奔馬家。大孖週日(1日)同正印喺尖沙咀大牌檔食飯,對於上馬賽屋企,大孖先唔認。他說:「佢(馬賽)送我去搭車啫!(我哋影到你先落車,買完嘢再上車去佢清水灣屋企,冇走過喎。)」大孖即時硬軚,他說:「唔好意思,我同經理人傾吓先。」而正印CoCo表示同大孖只拍拖半年多。對於男友偷食一事,她激動回應:「唔好再煩我,唔好再問我。」大孖今次跪玻璃都唔掂呀!

富貴正印 對質嬲爆
週日(1日)大孖跟正印女友袁聖殷和巨聲一幫隊長劉威煌於尖沙咀食飯,期間本刊將大孖偷食照片給正印看後,大孖即口窒窒:「我同經理人傾吓先。」

7劇小花
馬賽喺無綫發展4年成績不俗,雖然只係二線尾,不過勝在密做,上年一共拍咗7套劇。本月3號將到上海拍《名媛望族》外景,之後亦會拍李添勝監製嘅《神探哥倫布》。 ####


4月份《名》劇香港廠景埋尾,拍攝馬賽同大孖結婚戲分。二人連續幾日由朝開到晚,拍住拖開工,仲晒合照喺微博。


富貴𡃁模正印CoCo
跟周志文拍拖兩年多的CoCo袁聖殷,據知對男友一腳踏兩船完全不知情


21:30 落車買水馬賽將車駛到坑口站附近,大孖即刻火速落車奔去7-11便利店。


21:48 返馬賽屋企等大孖喺坑口買完嘢後,馬賽直駛去清水灣半島香閨,之後馬賽座駕一直停泊於寓所,亦未曾見大孖離開。


據知大孖愛用WhatsApp溝女,而上週三(28日)馬賽去金鐘攞衫,被發現不停玩電話睇短片和傳短訊。


3月19日有人目擊馬賽同大孖喺尖沙咀新豐明苑茶餐廳撐枱腳。


馬賽同大孖撻着,戲中由情侶變夫婦,3月1日二人拍完廠,喺廠外仲拖住手,飾演馬賽媽咪嘅韓馬利,更將二人拖手照上載微博,仲話:「拍完了仲拖?」


馬賽身形嬌小,不過身材亦不俗,加上家底唔差,難怪唔少男仔埋身。


知大孖有女友於錄音訪問中,馬賽表示知道有CoCo存在,對於是否覺得大孖花弗,馬賽則說:「我覺得佢唔係,(佢會唔會追緊你呀?)唔會,我哋太熟喇!除咗私事……私隱我唔會過問……佢係天秤座嘅,我自己都好天秤座嘅,所以我哋可以好好傾。呢個係事實!」


前年馬賽同吳卓羲拍《女王辦公室》傳出緋聞,當時仲有指吳卓羲住喺馬賽清水灣半島住所。


嬲到震睇完相,再見男友口窒窒,[!95D6]於知道男友偷食的袁聖殷塊面愈嚟愈燶。


心虛望偷食穿煲,大孖不時皺眉望住女友。


CoCo(左)是Chrissie周秀娜師妹,不過唔會走剝衫路線,今年會同另一同門韋彤組成Lemon Beez出碟。


《名媛望族》雖然主角有松哥、陳玉蓮、楊怡和馬明等。不過馬賽同大孖一段戲喺結局篇戲分亦唔少。


《當旺爸爸》最近播映嘅《當旺爸爸》,馬賽亦有份客串,演馬仔前女友,拍開梁家樹旗下監製嘅馬賽,罕有地為珍姐旗下監製梅小青幫手。


《神探哥倫布》李添勝退休前最後監製劇集,馬賽拍住黎耀祥和楊怡。


《耀舞長安》劇中主角有歐陽震華、鍾嘉欣和胡杏兒等,馬賽戲分較少。劇中同港男翟威廉飾演一對。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()