官恩娜( Ella)為新片《東風破》破天荒飾演醜陋兼患上血癌的癮君子,一反往日性感靚女形象, Ella更膽敢在放滿屍體棺木的義莊內睡覺,連泰迪羅賓亦佩服她大膽。

由泰迪羅賓及官恩娜主演的新片《東風破》,為慶祝東華三院 140周年特別籌拍,同時記載東華義莊為港人服務的精神及背後意義。過百年歷史的東華義莊,現在仍正常運作接受屍體停放,攝製隊在實地取景拍攝。泰迪羅賓在《東》片中飾演一名負責打理東華義莊的老伯,與扮演淪為癮君子的官恩娜大演對手戲,兩人互相影響下,改變了對方生活態度及人生方向。

放大圖片
官恩娜飾演的道友婆經常在義莊流連。劇照

官恩娜飾演的道友婆經常在義莊流連。劇照

放大圖片
電影《東風破》有不少歌手參與演出,連前輩演員苗可秀也參演一角。資料圖片

電影《東風破》有不少歌手參與演出,連前輩演員苗可秀也參演一角。資料圖片

扮血癌道友

官恩娜扮演醜陋的癮君子,最後更患上血癌, Ella說:「扮黑眼圈道友都係第一次,我做足功課,睇過好多有關吸毒片段同電影。」官恩娜大讚原來義莊環境優美,她說:「原來家嘅義莊環境好靚、好清幽,我喺現場未需要埋位拍戲時,都舒服到瞓着咗,不過就有前輩走埋嚟叫我唔好喺度瞓,始終唔係咁好。」歌藝已被認同的官恩娜與泰迪羅賓惺惺相惜, Ella表示,兩人更相約公餘時間夾 band玩音樂。泰迪羅賓指義莊乾淨新穎,並非想像中似破廟一樣。

門自動關上 放大圖片
官恩娜與泰迪羅賓合作,戲外還相約夾 band唱歌。

官恩娜與泰迪羅賓合作,戲外還相約夾 band唱歌。

泰迪羅賓透露,在義莊取景時,現場係放滿一副一副載有屍體的棺木,其中拍攝一個義莊內的鏡頭時,導演叫義莊內的人關門,泰迪羅賓打量室內四周只有他自己,但他還未動身走到門前,門已經自動關上,泰迪羅賓說:「當時肯定冇人埋到去閂埋,我只係覺得奇怪,唔覺得驚,我問過現役義莊負責人,佢話做咗幾十年,雖然相信有鬼,但從來冇見過,我本身冇宗教信仰,但我相信死亡唔係終站,相信有神存在, Ella夠膽喺嗰度瞓,真係佩服。」採訪:張俊銘攝影:黃文偉服裝: PATRIZIA PEPE髮型: Riza Lam@ Hair Corner


官恩娜擺脫靚女形象演出新戲《東風破》,她對此片期望甚高。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()