去新加坡,周杰倫除咗食海南雞飯同肉骨茶,原來仲去賭場賭錢,同行有保鏢保護,包保無人可以埋身騷擾周董攞簽名!

三大規條
平日打開報紙見到周杰倫嘅新聞,十居其九都係緋聞,但早排有新加坡賭客向當地《聯合晚報》記者爆料,話7月尾睇住周董去咗4月尾先開業嘅濱海灣金沙賭場(Marina Bay Sands)貴賓廳豪賭百家樂,可惜手風唔多順,兩日輸咗200萬坡紙,大約係港紙1,100萬左右。
爆料賭客話,當日响貴賓廳見到周董,在場賭仔個個都呆一呆,無諗過呢位亞洲小天王都鍾意賭番兩手。
據賭客講,周董賭錢有三大要求,第一唔要美女荷官,要求換個阿嬸,估佢可能驚分散注意力;第二每注不低於6位數字,平均每注10至20萬坡紙(約57至114萬港元);第3指定要玩百家樂。

貼士手鬆
雖然賭到咁大,但爆料人話佢輸贏都面不改容。俾貼士亦好手鬆,試過一鋪贏咗2萬坡紙(約11萬港元),居然俾6,000蚊坡紙貼士(約3萬4千港元)。
去完濱海灣金沙,又有賭客爆料話見到周董去埋新加坡聖淘沙世界賭場。轉場再賭,點知都係輸,加加埋埋輸咗2,500萬港元。
除咗新加坡,仲有傳聞話周董舊年去美國拍《青蜂俠》,趁得閒去拉斯維加斯賭兩手,又話輸咗780萬港元。
天王變爛賭二,周董承認先後現身新加坡兩大賭場,仲話自己鍾意去賭場小試運氣,至於贏多定輸多?周董唔肯講,只係話:「終於有新聞蓋過緋聞,總比緋聞好一點。」

瑤瑤抄上癮
瑤瑤第二張個人專輯終於出街,唱片公司仲搵嚟周杰倫、曹格、S.H.E嘅Ella幫手寫歌,強勁班底務求幫瑤瑤打造家傳戶曉年度之歌,唔通仲係愛的抱抱咩!
首支派台作《Honey》,改編韓國5人女子組合Kara同名歌曲。MV出街後,有網友發現部分場景熟口熟面,原來同韓國人氣組合「少女時代」一個手機廣告有8成相似,尤其係大家都扮美女廚神整蛋糕。
抄完MV,瑤瑤唱片封面戴鹿角,同樣俾人發現明抄王心凌5年前嘅「鹿角甜心」造型,以為歷史悠久無人發現,但瑤瑤唱片公司解釋:「此鹿非彼鹿。」唓!你講晒啦!

何潤東鬧爆黃曉明
黃曉明响微博話後悔飾演「洛熙」,令身兼男主角及製作人嘅何潤東好勞氣,仲話海綿蛋糕先後3次放飛機,無嚟台灣做宣傳,收視責任全部推向黃曉明身上。

微博訴苦
由何潤東、黃曉明、大S孭飛嘅台灣偶像劇《泡沫之夏》,收視依然一池死水,就連全城噓爆,由楊謹華、明道主演嘅《鍾無艷》,成績已經從後追上《泡》劇。
第一次拍台劇衰到貼地,黃曉明早排响微博吐苦水,後悔聽大S提議,選擇飾演性格同表情都比較陰沉嘅「洛熙」,因為身邊朋友話,如果由佢嚟做何潤東嘅癡情有錢仔「歐辰」,效果一定更加好,收視分分鐘可以起死回生。
朋友講乜,黃曉明都信到十足,當中有冇Angelababy份無人知,但海綿蛋糕呢番肺腑之言,就激嬲身兼製作人嘅何潤東。
「其實我聽到他(黃曉明)這樣說,我自己蠻難過,因為一開始我是要演他的角色,然後他加盟,他說要演『洛熙』,我就讓他演。」

愈爆愈多
何潤東話,當初籌備拍《泡》劇,佢同大S都希望可以打敗韓劇、日劇,相信黃曉明同佢哋坐埋一條船,一定對套劇有好大期望,估唔到佢居然手指拗出唔拗入。
「如果他覺得後悔演了這個角色,後悔演了這個戲,我覺得對我來說會蠻傷害的。」
兩個男人鬥小器,何潤東仲爆黃曉明遲咗成個月先有期埋位開工。
「最要我的命是4月1號就要拍他的戲,然後3月30號,他的經紀人打電話給我說,他要晚一個月報到。我知道不關黃曉明的事,是電影延遲開工,但應早點告訴我,不能說你來的前一天才告訴我。」
臨時放飛機,《泡》劇播映以嚟,黃曉明前後三次話無期去台灣做宣傳,只有8月15日同何潤東一齊去過湖南宣傳《泡》劇。其實套劇到而家仲未攞到大陸批文,宣傳基地,應該集中台灣先啱,偏偏黃曉明有時間見Baby,無時間去台灣,何潤東發嬲,都好正常啫!


最緊要輸錢唔輸品!(設計對白)


新加坡《聯合晚報》以頭條新聞報導周董輸錢唔輸品,進貢200萬坡紙俾賭場依然面不改容。(翻拍《聯合晚報》)


一連三場巡迴演唱會,咁啱响老家休息嘅孫燕姿都有捧場,仲托住塊面聽歌好陶醉。


以55億美元興建嘅濱海灣金沙賭場,盛傳有高人幫手設計有入冇出強勁風水陣,唔怪之得周董輸多過贏啦!


鹿角造型同王心凌一模一樣,收埋32F巨乳嘅瑤瑤,決定放棄宅男市場,「斷奶」走甜心可愛路線希望男女通殺,目標要砌低「可愛教主」楊丞琳以及「甜心教主」王心凌喎!


少女時代版
努力減肥瘦身瘦腿,瑤瑤MV入面著短裙扮美女廚神,以及枱上面放滿蛋糕載歌載舞,兩大場口同「少女時代」嘅手機廣告,簡直倒模一樣。


瑤瑤版


早知陪Baby好過拍台劇!(設計對白)
你唔做陰功男嘥晒!(設計對白)


黃曉明話當日誤信大S,同何潤東掉轉角色,而家後悔已經太遲,點解啲男人咁鍾意姓賴。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()