群妖亂舞又好,宅男殺手都好,o靚模明買明賣,前輩uncle黃就算幾睇唔過眼,各大小商場、品牌,都鍾意送錢俾o靚模,搵佢哋出騷谷宣傳!

 


上個禮拜二(七月十三日)人多勢眾嘅8模到銅鑼灣為內衣品牌行騷,有籮有波肉香四射,就連大師姐周秀娜都客串落場,雖然只係著粉紅bra加牛仔熱褲,性感程度唔及班師妹,勝在知名度搭夠,加上fit爆身形,既有C cup事業線,又有腹肌深坑,證明平日有努力keep,唔係獨沽一味,推波唧胸。
睇完九雙豪乳,第二日(十四日)輪到「百果園咪神」DaDa,帶住師妹Ivy出席一個蟒蛇活動!今次唔使賣肉晒好波,DaDa同師妹只需要將條蛇放响身上,任佢行來行去就有錢袋,再配合劇情,扮驚嗌兩聲,又搞掂!


有豪乳,又有腹肌深坑,周秀娜雖然最多布,不過fit爆身形最標青!


8模之中,以Hidy同Rika最搏,心口無事業線,轉移晒半股,提早迎月。


見到蛇就歪嘴扮驚現青筋,見到血淋淋蛇蛋就無感覺,DaDa啲戲仲係差啲!


少林寺有18銅人,家陣9模亂舞18豪乳,夠晒震撼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()