半裸單手掩胸

傅穎( Theresa)會喺今年書展推出一本繪本散文同一本寫真集。為咗搞搞新意思, Theresa搵咗日本出名以肢解做主題嘅攝影師米原康正為佢寫真集操刀。
寫真集中除有大量身體大特寫外, Theresa仲首次力谷深坑同半裸影相,性感程度同 o靚模有得 fight。為咗吸納更多宅男 fans, Theresa更推出以性感掛帥嘅辣舞快歌〈加加夫人〉。本周一( 12日) Theresa去排舞室練舞,身穿熱褲、 4吋高踭鞋跳足 3粒鐘,其間男友羅仲謙做外賣仔送豆腐花探班,兩人更即興跳 part辣身舞調情,非常冤氣。
傅穎即將推出的寫真集《 about her》,有一張赤裸上身、左手掩胸的噴血照片。雖然只影背面,但已是 Theresa入行以來最激一次。

傅穎( Theresa)明白獨沽一味 sell玉女形象唔會有進步,所以決定來個性感大突破,在寫真集《 about her》內超激上陣。因此日本寫真大師米原康正除了要求 Theresa穿內衣力谷 32B深坑外,還要她半裸上身拍攝,雖然只是露背,但對 Theresa來說,意識已十分大膽。
首次出性感寫真的 Theresa,與其他 o靚模一樣被禁入書展舉行簽名會,不過她所出的另一本散文集《如果你是我》就入得書展。對於與其他 o靚模一齊被禁, Theresa本周日( 11日)到旺角出席寫真集預售活動時表示樂於接受事實,「雖然心裏面會覺得好可惜,但我會尊重大會,因為我本寫真集真係有性感相,嗰張半裸相上身真係冇着嘢。我承認性感,但唔係低俗、猥褻同不雅。我始終唔係 model,歌手唔可以乜嘢都唔着,我亦唔係刻意賣弄身材。」
出性感寫真集只係 Theresa轉型第一步,早前她專誠請韓國排舞老師全洪福幫佢首新歌〈加加夫人〉排舞, 7月 25日仲會大搞新歌發布會,據知到時 Theresa會身穿度身訂造的性感舞衣現身。本周一( 12日)下午 4時許,本刊直擊 Theresa到排舞室練舞,記者見她非常戮力,隨住強勁的音樂不停扭動身體,其中一個舞步更是雙膝跪在地上趷起臀部,舞姿大膽誘人。
2 y7 x3 i  L) T1 [3 m' S
娜姐讚好
以瞓身性感爆紅的周秀娜睇完 Theresa寫真照片亦讚口不絕,「每人喺每個階段都應該有唔同嘗試, Theresa啲相影得好靚,佢呢個新嘗試都唔錯呀!(你同佢邊個正啲?)各有各好啦!」; ~. t! I" f& ^0 ]
0 W% \, U* q! j* k
力谷事業線
寫真集專誠請來日本潮界攝影師米原康正操刀,米原康正出名玩肢解效果, Theresa穿上黑 bra首次顯現深坑,引死宅男!
& [; K$ ~2 D# e2 F  x
裸得自然- @1 q) U" \- D$ O) P0 W' O/ R" o
米原康正(右)所用的攝影器材是即影即有相機,拍攝當日 Theresa雖然要赤裸上身,但她表現自然,沒有絲毫尷尬。
5 T8 D! {8 M( M/ r# N; A3 Y' B
- z, e9 \8 @: t( N$ H9 X% n
豆腐花冧女友
下午 6時左右, Theresa已經跳到身水身汗,男友羅仲謙突然帶埋外賣嚟探班,送上冰凍豆腐花,兩人坐埋一邊慢慢歎,場面非常溫馨。小休 15分鐘後 Theresa繼續練舞,大隻謙索性坐低細心欣賞,當 Theresa完成整個舞步,大隻謙即豎起拇指讚好。未幾他更即興與 Theresa跳辣舞,纏綿一輪才不捨離去。
記者其後致電 Theresa,她說大隻謙當日只是順道經過,「佢只係咁啱喺附近做完嘢上嚟排舞室探班,我哋一時貪玩咪一齊跳囉,隻舞唔關佢事 o架!(你哋跳得好親密喎?)跳舞有身體接觸好平常,我隻舞本身都好性感,到時着嗰件舞衣同泳衣差唔多,我只係想俾到新鮮感大家。(謙仔睇完你排舞豎起拇指大讚喎!)佢好支持我呢個新嘗試。」排舞都有男友到場支持,難怪 Theresa對呢次性感出擊信心十足!
2 F" j' j- O2 S9 ]3 f3 |
7月 12日 大隻謙送外賣! q0 f; y$ J. o7 y; e
本周一( 12日)下午 6時,羅仲謙買咗兩碗冰凍豆腐花送上排舞室,練舞已兩個鐘的 Theresa稍作休息,即與男友排排坐食豆腐花,大隻謙仲細心為 Theresa落糖㖭!. H, k; ~" L! }$ [7 O+ A# n

即興辣身舞
Theresa跳跳吓,大隻謙突然興起,主動與女友大跳辣身舞,兩人不停又抱又攬,其間大隻謙左手仲幾乎觸及女友胸部,場面火辣。之後 Theresa更做出趷籮(右上圖)跪地等誘人舞姿,大隻謙忍唔住笑,更被 Theresa追打(右下圖),大耍花槍。5 N# U5 d6 ?$ i8 h* \) d
$ Q( h5 T5 s0 h) i$ U8 d3 }
" w( ]: J# v1 T; N& X2 q4 P
睇得入神# M, M9 v  m' x% y$ D1 `
Theresa食完豆腐花繼續大跳勁舞,大隻謙在旁睇得好入神。1 V+ [! x: C* K  y

趷籮

追打5 d" {2 S8 d8 F! S/ ?6 |* b

率先出預售卡
本周日( 11日), Theresa在旺角西洋菜街的「 Life」時裝店舉行預售活動,超過 200名 fans捧場。 Theresa出售即場親筆簽名的寫真集預售卡及附送的 T恤(每 Set$168)。: b6 g; [% r3 Q& D7 Y  R
: n2 ?5 ^+ ]# K" e  l! \

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()