書展下周三( 21日)開鑼,今年貿易發展局禁絕所有推出賣肉噴血寫真的 o靚模在場內搞簽名會。乳出驚人的周秀娜見招拆招,日前推出純文字版的《 Copybook》,可惜貿發局仍以「未達健康形象」為由,再次將她踢走

兩度被禁的周秀娜,為了成功突圍,已經度好橋到時正面衝擊書展。在書展首日,她會現身會場的餐廳和港九幾個商場搞簽名會,更主動送上門,將簽名寫真送到 fans屋企,可謂奇招盡出。她說:「我改變唔到貿發局嘅規則,不過我有我辦法,到時仲會着紅底邪住。」; L3 v! I7 N2 l& w

除了寫真着婚紗,周秀娜即將推出 3D碟造勢。本周,她亦會穿着婚紗行紅地氈出席 3D碟首映。# M8 s" {" o9 O
. X% n6 u8 |1 |) G; H  {. s1 T
周秀娜去年為了刺激處女寫真銷量,除在書展送香吻搞簽名會外,又租雪糕車在場外派雪糕宣傳,結果寫真大賣二萬五千本。不過貿發局今年忽然「正氣」,決定封殺所有 o靚模,殺她們一個措手不及。「買完寫真即時攞簽名其實係一條龍服務,鶽家我冇得幫佢哋簽名,我只能夠變第二條龍出嚟。」周秀娜說。% R. O; E1 Z  q. _

周二( 13日),周秀娜單拖到銅鑼灣皇室堡的「 bla bla bra」入貨,她對一套火紅色內衣特別有興趣,經常按 cup位 check質地。

身穿超低胸婚紗的周秀娜在蒙地卡羅摩納哥皇宮外戮力逼出四吋事業線影相。「套婚紗雖然比較少布,但連埋啲紗同頭飾,其實唔算好輕,拍嗰時跑嚟跑去都幾辛苦。」
8 Q* s+ z6 U$ u8 H( p) A* O
去年啜雪糕被批意識不良,今次寫真《 Les Vacanccs d'Amour Chrissie》($128),她大玩含礦泉水樽。

會景餐廳位於會展舊翼六樓,基本上與搞書展的新翼大樓是很相近。到時 fans買完寫真可到餐廳攞簽名。

為了攻入書展,周秀娜率一眾師妹 A.Lin、 Da Da、 Annie G.、 Hailey C.和「新八模」推出純文字寫真《 Copybook》,可惜最終都被貿發局封殺。9 N" \3 ^2 ]$ X3 ^# `' J6 y. ]% T: b

第 1招:餐廳搞簽名會
其實周秀娜一早打定輸數,知道貿發局對所設「禁制令」企硬,故她於上周已託公司同事,在會展的餐廳留定枱。& o" I. w: n4 f8 B0 d
周秀娜在書展首日( 21日)的中午時份,會出現在舊翼 6樓的會景餐廳,亦即舉行書展的新翼隔離,偷雞為其寫真搞簽名會,擺明走法律罅。對此她避重就輕說:「我諗住喺嗰日請公司同事食番餐,慰勞下大家,貿發局冇得阻止我喺邊度開飯啫。咁如果有 fans上嚟餐廳搵我簽名嘅話,我一定盡量滿足佢哋嘅需求。」
周秀娜亦坦言當日與公司同事會不時於接駁會展新舊兩翼的地下大堂,亦即由灣仔地鐵站通往書展的必經之路現身宣傳。+ R- ~1 z- y% `% M5 x, x
  u* {. q8 I/ V
遊歷法國拍寫真,街頭取景唔少得(右圖)。周秀娜稱曾有數天被一名外籍男士跟踪,「工作人員話俾我聽先留意到佢,不過佢最後都係好有禮貌話想同我影相。」! O) w! F# X; _8 [5 g

 B# s% n8 \$ C( V
第 2招:紅底催旺人緣
在書展場外搞真人騷不特止,周秀娜屆時更選擇着紅色胸圍和內衣踩場來谷旺自己。她說:「書展第一日,我會着紅底邪住啲牛鬼蛇神。其實每逢過時過節,或者大日子,我都會揀啲紅色嘅內衣,聽講話有利人緣。我今年都買咗好多套紅色,相信遲下要買個衣櫃,用嚟專門收集紅色嘅內衣。」
\3 b% m% G# N/ m6 b
第 3招:商場簽名會
除了着紅底正面衝擊書展外,周秀娜亦會與其他 o靚模一樣,將簽名會搬到商場進行。現階段已有幾間商場邀請周秀娜,初步得知她將會於下周四( 22日)在銅鑼灣皇室堡和旺角新世紀廣場搞簽名會。「雖然我唔可以喺書展簽名,不過喺商場搞都幾好,起碼唔使限制人數。上年書展只係派咗二百個籌,今次可以簽得狼啲,簽到手痛都得。」
  j, s! Y' b0 ?2 h* V
周二( 13日),周秀娜以師姐身分率領「新八模」在商場行內衣騷,吸引不少龍友和宅男撐場。


第 4招:人肉速遞到 fans家5 X/ F8 N' p* B/ f2 @9 W; N
今次寫真遠赴法國尼斯和蒙地卡羅取景,以與情人度蜜月為主題。為了力谷銷量,周秀娜決定拋個身送上門益宅男。據知在書展期間,其公司會安排周秀娜與五名 fans近距離接觸。到時她會帶埋寫真到 fans屋企,簽名影相傾偈搞足半個鐘,名副其實人肉速遞。「公司同我講過呢個 idea,但唔知行唔行得通。不過依家天氣咁熱,可以喺室內同啲 fans浪漫下都好,到時可以餵埋嘢俾 fans食。」/ \1 z; U$ p, P  S
* n8 [7 J/ M& @9 I
o靚模出招$ n+ K, P+ D7 A4 L/ `
今年書展封殺 o靚模搞簽名會,為谷銷量,只好各自度橋覓出路。5 t4 r$ V* q# t, m% a" N# d
3 z7 t8 M1 r$ F" i+ l7 S; |0 d$ L
Angelababy 商場簽名
寫真在關島取景,玩 hi-end fashion亦玩終極性感。 Angelababy已定於下周六( 24日)於尖沙咀海港城搞簽名會,她說:「我唔驚銷量,我都有簽名會,而且今次係告別作。」: o* i" B6 j/ O: w2 z

Angelababy
《 Paradise》$138 3 N  ~$ u8 M7 }( c8 K6 V. N

林莉 book定會所" h0 Q+ o# Z( M6 Z5 C4 D
30歲的林莉轉戰模界的首本寫真,賣點係人體藝術,當中有半裸鋪銀粉現波形。書展未到,她便決定下周二( 20日)在住所大埔比華利山的會所搞簽名會,之後亦會到不同商場宣傳。
# Y# \0 B5 Q$ M& x( X0 K
林莉/ V9 W" ~! r! G1 O
《 Carrie Me》$128 & @1 c  c* z: B1 [# Q3 G  m0 U+ \( V4 F
$ ^/ m+ ^8 N( }( ^6 w
浸大 E神 偷入會展
冰鎮 E奶、內衣啜意粉和半裸浮波,都係「浸大 E神」楊梓瑤擺明 sell胸的伎倆。據知她於書展首日會扮 sales殺入書展造勢,而下周六( 24日)亦會在尖沙咀搞簽名會。

浸大 E神7 p' k- f+ y* Q  i- C* m" c
《 HUGE》$985 R2 R) J" w/ z# U

Jessica C賣 Tee谷銷量
首次推出寫真的 Jessica C大晒「驚鐘胸」,豁出去下下半裸,她揚言會混入書展與 fans見面,亦計劃推出 tee及海報等贈品谷銷量。9 p& M% ~% z# _5 I! x  b4 v6 Y9 X

Jessica$ [% O- u* o5 S1 B4 F1 `1 F6 J
《 Just Jessica》售價待定

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()