今年23歲嘅欣宜,減肥年資已經有7年幾,當年16歲佢226磅,肥到頸都睇唔到,肥姐為咗愛女健康,主動搵修身堂老闆張玉珊幫手,唔使一年欣宜由加大碼變成大碼(150磅),絕對係修身界奇蹟。
今年正值欣宜修身7年之癢,眼見體重有回升跡象,2月初她再次的起心肝,搵修身堂營養師幫佢度餐單,再加上做纖體機同狂跳Hip hop舞,4個月就激減25磅,由140磅減到115磅。依家欣宜面尖尖,全身贅肉唔見晒,呢個夏天仲不停以背心短裙示人。從未如此瘦過嘅佢話:「只要有恆心,鐵柱都係可以磨成針。」

最近欣宜不時把fit爆相片上載微博與大眾分享,令大家都嘖嘖稱奇,有很多女fans甚至向她查問激減方法。原來她由2月開始進食高纖餐單減肥,4個月便減掉25磅,成績驕人!

高纖瘦身餐單
專為欣宜度餐單的修身堂營養師Mylene表示,減肥一定要食得飽,而且要定時進食。這個餐單最重要是均衡飲食,每餐都有澱粉、肉及蔬菜,含豐富營養及高纖維,保證飽肚。
早餐•鮮莓高纖乳酪(新鮮士多啤梨/藍莓+低脂乳酪+2湯匙燕麥)
午餐•田園雜菜雞肉卷(用pita bread包住青椒、紅椒+生菜+蘑菇+雞肉)
•橙一個
小食 •香蕉一隻(晚上6時)
晚餐•番茄雜菜營養湯2碗連湯渣
(番茄+薯仔+西芹+牛)

定時食三餐
上周六(3日),欣宜向本刊公開她的減肥理念與方法,記者發現她真人比上鏡還要瘦。現時只有115磅的欣宜,胃腩冇咗,手腳見得人,就連塊面都明顯瘦尖,難怪有人懷疑佢打Botox瘦面。
欣宜今次再度的起心肝減肥,原因是為了健康,「生命太珍貴喇,以前我好易攰身體好差。由今年2月到依家,我日日都跟營養餐單食嘢,唔使返工就會去學Hip hop同做瑜伽,仲有做纖體機同睇中醫。我同營養師都有共識,減肥唔一定捱餓,每日都要定時食齊三餐,唔好以為唔食嘢就減到,因為當你食嘢時就會雙倍吸收。我覺得最好少食多餐,揀啲有營養又唔會肥嘅食物。我以前係癡肥,減肥係我嘅終身職業,如果要我減得好辛苦,我諗我keep唔到一世囉!以前減減吓反彈,係因為對自己太過嚴謹,唔俾自己偷食,結果成個人冇晒樂趣,一崩潰就喪食keep唔到。」

欣宜早午餐
掉轉食
欣宜自今年2月開始跟營養餐單進食,不過她會自行作出改動,每餐大前提都是低鹽、低油、低脂,如午餐她會改吃西蘭花通粉,晚餐改吃吞拿魚壽司。若遲了起牀,欣宜會先吃午餐,早餐會留待午餐時間才吃。營養師Mylene表示,早午餐掉轉是因為午餐比早餐heavy,而午餐與晚餐時間又比較接近,故起牀遲了就先吃午餐,讓身體有足夠時間消化食物。

禁食最愛瀨尿蝦
今次欣宜除了公開她的營養餐單,更大講她的飲食之道。她說:「如果要出席慶功之類嘅飯局,我會準備一碗滾水,淥走啲油。我呢啲肥人食嘢係講抵唔抵食,抵唔抵唔係睇價錢,我7年冇食過我最鍾意嘅椒鹽瀨尿蝦,因為一隻瀨尿蝦嘅卡路里足以令你放棄成餐飯。如果突然好想食朱古力,我會揀一塊黑朱古力,因為最唔肥。好多三唔識七嘅人走嚟問我點減,我會問佢係咪真係想減,我話有志者事竟成,好似我呢啲size嘅人,只要有恆心,鐵柱都可以磨成針。我依家最滿意自己上半身,鎖骨同膊頭都好骨感,對腳係最難減,因為細個開始學芭蕾舞,肌肉好難收。冇人係完美o架,我學識接受自己嘅全部。」
要減肥,排毒都好重要,欣宜話佢以前完全唔飲水,進行減肥療程後知道排出毒素身體好呢個原理,現時每日堅持飲8杯水,「專家話每日三餐後都有得排便就最理想,但相信好難做到。依家我水不離身,如果一日都去唔到一次大便,我會狂灌水,等體內嘅便便可以盡快排出。我知道有人會選擇灌腸,但我真係接受唔到囉!」
由於做訪問,午餐時間已過,欣宜突然情緒波動語帶掹o曾話:「我未食lunch,好肚餓唔想再講。我要走喇!」然後又跟女助手說:「下次最好預備午餐俾我!」說完便匆匆離去,原來欣宜真係唔餓得!

欣宜肥變索
03年開始,欣宜keep住減肥,成功過又反彈過,到依家欣宜終於可以同個肥字講byebye。

微博騷瘦腿
欣宜經常自拍放上微博,最近她將自拍的腳部大特寫放上微博,即時有唔少女fans問佢點樣減。

喊住感激張玉珊
欣宜是肥姐的心肝寶貝,從小欣宜要吃甚麼肥姐都滿足她。早前張玉珊與欣宜一起接受內地傳媒訪問,欣宜表示6歲時曾嘔吐大作送入醫院,醫生說她的膽固醇指數與30歲女士一樣高,但當時她仍是小孩,肥姐認為未有減肥需要。欣宜16歲時,肥姐終於主動去搵張玉珊,張玉珊更大爆當年肥姐曾親身試過減肥療程:「當時肥姐話要知道減肥安唔安全,佢要自己試先,結果一星期減咗7磅,之後佢先放心俾欣宜試。」這件事原來欣宜並不知情。欣宜有感張玉珊多年來的支持,兩人感動到一齊喊。

NOW 115磅
經過4個月修身大作戰,欣宜成功減去25磅,麒麟臂冇咗,鎖骨顯現,着起花裙仔信心十足。

今年2月140磅
今年2月,欣宜上無綫《勁歌金曲》時體重仍高達140磅。

欣宜有時會以燕麥片加豆奶做早餐,係就係寡啲,佢話:「我依家每餐都食得好開心,因為我知道自己食得健康,我享受食物,唔係單一為減肥。」

欣宜會自己煮西蘭花通心粉(上圖)做午餐,因為夠高纖。而晚飯就會揀Lean(低脂肪的)吞拿魚壽司(下圖)。

喪跳舞
除咗跟營養餐單,欣宜亦堅持勤做運動,佢話:「唔使返工我會去跳Hip hop舞,瘦咗都要啲肉結實,體形會靚好多。」

欣宜掛住減肥,甚少與男友Mark Ryan見面,更有傳兩人已分手。記者問欣宜男友可有讚佢瘦咗又索咗,佢話:「錫我嘅人從來唔過問我減肥嘅嘢。」似默認與男友情未變。

鄭欣宜4個月狂減23斤 高纖瘦身餐單曝光

今年23歲的鄭欣宜減肥年資已經有7年多,當年16歲她205斤,肥到連脖子都看不見,肥姐沈殿霞爲了愛女健康主動找修身堂老板張玉珊幫忙,不到一年鄭欣宜由加大碼變成大碼(136斤),絕對是減肥界奇迹。

今年正值鄭欣宜減肥7年之癢,眼見體重有回升迹象,2月初他再次下決心,找修身堂營養師幫她設計餐單,再加上做纖體機同狂跳Hip hop舞,4個月就激減23斤,由127斤減到104斤。現在的鄭欣宜面尖尖,全身的肥肉都不見了,還不停以短裙示人。從未如此瘦過的她說:“只要有恒心,鐵柱都可以磨成針。”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()