在《愛•回家》中飾演八卦秘書莊思明,現實中是個文靜女子,返到屋企都唔多說話,「喺屋企,我會瞓喺露台 hea吓,同狗仔玩吓,靜靜地最舒服。」

星悅居

莊思明 充電海景屋

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

做藝人個個都想多 job做,拍劇接廣告,愈忙愈有存在價值。
辛勞工作一天,回到家,當然想放下一切,盡情 hea吓,休息吓。
最近無 綫劇集《愛•回家》宣布添食至三百幾集,劇中演員莊思明呢幾個月有排忙,但佢自有充電良方:「屋企有個無敵海景,我放工返 嚟就會坐 喺度,同我隻狗仔玩吓,簡簡單單就可以幫自己充電。」住 喺貝沙灣坐擁無敵大海景,絕對係人生樂事!

互動片段

莊思明充電海景屋



採訪當日,氣溫三十幾度,熱到爆。記者一心諗住入到 Lisa莊思明屋企定必冷氣大開放。勢估唔到,冷氣唔開不單止,風扇都冇開!不過開住大露台的落地玻璃門,成間屋勁通風,出奇地清涼。原來吹海風當真好過開冷氣,莊思明說:「呢度好好風,就算出面幾熱都好, 啲風都係涼浸浸,我同大家姐(莊思敏)最鍾意個露台,兩姊妹成日坐 喺度傾偈。」記者都不客氣站在露台感受一番,再來一個 deep breathing。嘩!真係好醒神,難怪咁多明星都 喺貝沙灣住啦!




吸水白玉獅子
露台地上放了一對白玉獅子在兩旁,莊思明解釋這是風水陣,獅子對住個大海吸水入屋,旺財喎。


私家狗竇
除咗芝娃娃外,莊思明還有三隻松鼠狗,採訪當日工人帶了牠們到附近大草地玩。相中的 bean bag,都是莊思明特意買給狗仔坐,「我一買返嚟佢哋就好鍾意,走上去不停跳,我自己都冇坐過。」


拿督全家福
當年的拿督四仔女,現已長大成人。莊思敏早年率先踩入娛圈做 model,兩年前莊思明選港姐奪季軍,而大哥及孖妹莊思華大部分時間都在大馬生活。


相中的孖妹是 Lisa及 Mona,由大哥及大家姐抱住,四兄妹感情要好,所以他們四人的童年照都擺在大廳當眼位置。

簡約大廳




有無敵海景露台,怎少得四正大廳。客廳擺放的傢俬簡約,只有簡簡單單的真皮梳化、按摩椅、茶几及地櫃,客廳中央刻意預留相當大的空間,「可以俾我 啲狗仔走來走去嘛!佢 哋會開心 啲,我唔鍾意屋企有太多大件傢俬,感覺會好逼。」
其實莊思敏同莊思明兩姊妹住千五呎大屋,真係好難會有逼的感覺囉!不過她們有時也會逼埋同一洗手間內一齊化妝,「我 哋 嘅化妝品、護膚品都放晒 喺廳 嗰個洗手間度,一大堆 share用,有時大家差唔多時間出街,就會逼埋 喺洗手間化妝,好搞笑。」 




莊思明閒時除咗放狗之外仲會放兔,「兔仔三歲了,我間中會放佢出來走吓,不過放之前啲狗仔要入晒廚房先得。」


在家姐莊思敏精心布局下,屋內風水陣四處都是。細看下,連露台的玻璃門頂都有「六帝錢」(六個朝代皇帝的通用銅錢)坐鎮。


大廳的相架中有一張是幾十個莊思敏嘅人頭相,大家唔好以為莊思敏有自戀狂,其實係粉絲們送的,都幾有心思喎。


風水客廳
客廳其中一個櫃仔放了數件風水物品,「我本身唔識風水,啲風水陣係家姐(莊思敏)搵風水師傅擺,佛公仔同埋千手觀音我都唔知有咩意思,總之屋企順風順水咪得囉!」

閨房首曝光


莊思明也有她的私人空間,正是她的閨房。採訪前她講明唔想睡房曝光,不過在記者再三請求下,她終於答應開放其睡房,「我間房平時唔俾人入 㗎,因為好亂呀!我房 嘅雜物睇落好似四圍放,但其實擺位係有規劃㗎!梳妝枱一定會擺放我出街前 嘅隨身物件,好似太陽眼鏡、手錶、皮帶啦!方便我拎 嚟用嘛!就算間房多雜物,張 牀都一定要整齊,我每日 瞓醒會自己執 牀,唔會勞煩工人,呢個係我由細到大 嘅習慣。」雖然係大馬拿督女,自小又有工人服侍,但莊思明都好有手尾,絕對唔係有公主病的富家女。


睡房向海
莊思明的房間一樣可以飽覽無敵海景,「我瞓之前通常都喺牀度睇吓書先,有時望吓海,雖然夜晚黑麻麻咩都睇唔到,但感受到個海一樣咁舒服。」


對於莊思明來說,房間一個衣櫃似乎唔夠,要整多個架掛衫,「掛喺度嘅衫係我經常着,啲衫放衣櫃太耐會好焗㗎。」


飾物鈎
洗手間可以擺放雜物的空間買少見少,不過莊思明還懂得偷位放飾物,「我呢個鈎好好用,可以鈎到好多嘢,又可以隨時轉。」


廁所變化妝間
兩姊妹將洗手間變成化妝間,計埋櫃桶裏面的護膚品及化妝品,一共超過五十支,果然貪靚。


.單位平面圖.

玄關擺水兜聚財




屋內的玄關位放了一大碗清水,沒有魚,沒有植物,原來都係風水陣,寓意聚財,「聽家姐講,呢個係成間屋嘅財位,擺一大碗水有聚財作用,而且水要日日換, 衞生啲嘛!」 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()