再黑面唔掂,要學吓劉華先!(設計對白)
嘩!真係無幾何見到栢芝揮晒手面對鏡頭,仲露埋小蠻腰㖭。果然係吉日呀!《蘋果日報》圖片

媽咪姐

栢芝拖仔救市

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

周一( 17日)栢芝就拖埋大仔 Lucas同細仔 Quintus賀細佬張豪龍小登科,出奇地咁風騷!

媽咪姐無吹水,有相為證㗎。平日栢芝見記者、甚至途人甲乙丙影佢相,小則眼厲厲,躁底嗰日就搵助手用強光電筒亂射。但呢日佢一落車見到記者,離遠就揮晒手不特止,仲一手拖 Lucas一手抱 Quintus,笑晒口任影。媽咪姐簡直受寵若驚呀!咁咪好囉,早啲咁做,形象就唔會一跌再跌,搞到新片《河東獅吼 2》喺香港上咗一陣就落畫。堂堂大明星慘成票房毒藥,唔怪得要轉死性啦!


Lucas真係愈大愈似霆鋒,連嗰種反叛味道都似埋。反而 Quintus經常笑笑口, cute到震!《蘋果日報》圖片


32歲嘅張豪龍,迎娶比佢大 5個月嘅化妝師周紫雯。咦,栢芝咁啱都大霆鋒幾個月噃。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()