原來你都唔弱噃!﹙設計對白﹚
Easy執啦!﹙設計對白﹚

娛聞樂

內地酒吧唱出頭 蕭正楠吸金力逼陳豪

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

TVB人工公認奀,不過勝在「劇集效應」強勁,可以帶挈小生及花旦在內地登台及接廣告,收入比無 綫月薪高幾倍。唔講唔知,無 綫一線小生因為劇接劇,失去好多登台機會,加上揀擇唔做細場,二線小生於是接棒執死雞,個個禮拜北上搵外快。
去年陳豪贏蕭正楠奪陳茵媺芳心,講溝女蕭公子輸一仗,不過論銀,密食當三番的「酒吧小王子」蕭正楠,登台價高達 8至 10萬元人仔,加上食住條水長做長有,一年埋單登台賺逾 5百萬,吸金力與一線的陳豪原來叮噹馬頭。


蕭正楠在《天梯》中飾演的賀世豪,是顧新月(張可頤)的堂叔,他和父親賀坤堯(張翼),不時同張可頤鬥餐飽。

唱歌出身的蕭正楠( Edwin),自 08年簽予 TVB後主力拍劇。全靠劇集播出,令他在內地人氣急升,登台騷反而成為其主要收入來源,而且好和味㖭。據知他每周平均北上掘金一次,每次唱二十分鐘就穩袋 8至 10萬人仔,認真易賺。如遇正有新劇,例如 4月播映《當旺爸爸》時,蕭正楠最高峰每周更返內地登台 5次。

肯接酒吧騷


單以騷價計,蕭正楠與一線小生陳豪比,依然有距離,但因為陳豪不停劇接劇,難以度期,根本無暇北上掘金。同時,大部分小生都只肯接商場騷及大場騷,對酒吧登台的工作興趣不大。而在眾小生當中,只有謝天華及蕭正楠願意在內地酒吧登台,不過謝天華的登台價高達 20萬,令不少酒吧老闆卻步。相反蕭正楠樂於接酒吧騷,騷價又合理,所以即使在無劇播的淡季下,他每月都穩袋逾 30萬人仔。
被封為「酒吧小王子」的蕭正楠笑說:「個名幾好笑吖!北上登台真係我近兩年 嘅主要收入,《當旺爸爸》播映時,個個禮拜都有三、四次登台,好多現場觀眾仲指定要我唱〈遙遠的她〉,因為劇中我唱過,佢哋覺得感動。(收十萬唱廿分鐘?)都係辛苦錢啦!試過去汕頭登台,來回車程十小時,夜晚出發,天光返來,不過我知道拍劇至係主要 嘅工作,登台係 bonus啫。」勁識賣口乖。


蕭正楠大多在汕頭、廣州及深圳一帶登台,酒吧騷每月最少四次。




陳豪與女友陳茵媺情侶檔出騷,騷價達廿萬。





將軍澳置業


至於被指收入直逼過氣情敵陳豪,蕭謙虛說:「佢唱一次等於我唱十次啦,佢 哋身價高過我好多!其實真係多謝公司,盡量幫我度期,等我可以出去登台搵外快。」蕭正楠將近年的登台收入儲起,用作置業,他說:「最近開始物色地方置業,希望喺公司附近買一個細單位,一方面當 studio,另一方面又方便返工。不過阿媽唔肯搬來將軍澳住,所以如果置業成功,我就會有兩頭住家。」
蕭正楠與陳豪的新劇《天梯》本周一( 17日)首播,另外台慶劇《大太監》蕭正楠亦有份演出,更有機會問鼎「飛躍男藝人」,名利雙收。


在《法證先鋒Ⅲ》,蕭正楠和陳茵媺是一對。現實中蕭正楠追陳茵媺,不過就輸俾陳豪。


蕭正楠在《當旺爸爸》飾演癡心男,他後來以〈遙遠的她〉參加歌唱比賽,技驚四座。

小生北上騷價


賺人仔並非近年當紮小生的專利,好似吳啟華及關禮傑早在十年前已轉移陣地北上覓食,他們的酬勞雖然不及當紅小生高,不過大陸美容廣告活動愛邀請中生出席,坐下講兩句保養心得就有 8萬酬勞,都好和味。而謝天華食住 Laughing哥個勢,在內地登台價同林峯睇齊。

當紮 chok男


林峯少接登台騷,基本上有價冇市,謝天華就食住 Laughing個勢。


林峯 
人仔價 20萬


謝天華
人仔價 20萬

視帝級數


以前黎耀祥好多騷都是黐住朱咪咪,近年才升呢;陳豪則主要接香港商場騷,少返大陸登台。


陳豪
人仔價 15萬


黎耀祥
人仔價 10萬

上位小生


兩人都係靚仔,曝光率又高,不過近日同受緋聞困擾。


黃宗澤
人仔價 8萬


吳卓羲
人仔價 8萬

過氣中生


兩人勝在保養得好,大把美容騷同登台騷。


關禮傑
人仔價 8萬


吳啟華
人仔價 8萬

實力二線


兩人非唱家班,所以騷價一般。


黃浩然
人仔價 5萬


馬國明
人仔價 5萬

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()