呢鋪飲得杯落!(設計對白)

娛聞樂

王維基買國產劇撼無綫 阿佘嘉穎局住反骨

2012年09月21日 ~~ 第895期 忽然1周

電視牌照仲未到手,但王維基上周就藉慶祝城電 20周年,親自率領旗下過百藝人,乘機大晒冷。雖然人多勢眾,但真正擔得起大旗的小生花旦,只有黃日華及張可頤等幾位。要撬走無綫 一班小生花旦,王維基深知難過登天,於是他一早作部署,斥資過千萬掃入不少高質素的韓劇、台劇及國產劇。
近年密密北上拍劇搵人仔的鄭嘉穎、佘詩曼和蔡少芬將會中招,在城電頻道出現打無綫,局住反骨。

內地投資者猶如識印銀紙,高價利誘港星北上拍劇,難怪佘詩曼(阿佘)話拍一套夠錢置業。過往專制的無綫,近年態度放寬,唔再阻人發達,小生花旦輪流北上吸金,形成不少國產劇都有無綫的小生花旦助陣。


我睇錢做人!(設計對白)


鄭嘉穎因《步步驚心》在國內竄紅,其片酬更高見每集廿萬。近日他拍的《葉問》成為港台爭購目標,版權費高達 400萬。


食慣兩家茶禮㗎啦!(設計對白)


經常自稱仲欠無綫一套劇的阿佘,就遲遲冇期還債。而她孭飛講家族情仇的《嫁入豪門》將在國內播映,王維基亦對此劇虎視眈眈。


我控制唔到!(真實對白)


蔡少芬(左二)夥拍劉愷威的《美人無淚》飾演工心計的皇后,戲碼和《金枝慾孽 2》類似。對於《美》劇撼《金》劇,蔡少芬透過經理人說:「呢啲事成日有,我控制唔到!」

蔡少芬打自己


一向把握時機的王維基睇中這點,已密密和國內製作人商議,希望斟掂買到這批國產劇力撼無綫。根據條例,王維基開台前一定要有 300小時劇集存貨,以他現時八套劇在手為例,唔夠半年經已播完。據知他已排定黃金時段播放雙線劇集,頭輪播自家劇,次輪播外購劇。
雖然無綫放旗下藝人北上拍劇時,在合約中聲明無綫有優先購入權,但最終價高者得。「依家大陸劇好貴,至少要二百萬先有交易。以前香港冇人同無綫爭,不過王維基肯掟錢,所以無綫都幾頭痕。」知情人士說。
鄭嘉穎正在趕拍的《葉問》、佘詩曼已拍竣的民初劇《嫁入豪門》,都是王維基志在必得的目標。他更希望買到由蔡少芬孭飛的宮廷劇《美人無淚》,用來硬撼由蔡主演的《金枝慾孽 2》,擺明搵無綫人撼無綫。


上周王維基搞活動,撐場演員頗多,但一線小生花旦寥寥可數,只有張可頤和黃日華可以上台宣傳。


一班城電藝人上台影大合照,但忙於補妝的張可頤就和黃日華等埋中間位,盡顯一哥一姐氣勢。

邀孭飛藝人宣傳


王維基屆時更嘗試搵外購劇集的主角作宣傳,無綫親生仔鄭嘉穎當然唔制,但與無綫只是部頭約的阿佘和蔡少芬,就隨時幫城電手。城電傳訊助理 Jessie笑說:「初初開台只可以播到一線自製節目,另外個半小時就播外購劇。我哋一定會配番廣東話啦!佢哋肯嚟宣傳一定無任歡迎!呢個世界冇乜嘢係唔得㗎!」
本刊致電無綫製作資源部總監樂易玲,對於城電買無綫藝人國產劇對撼一事,她沒好氣地說:「都未知政府幾時發牌啦,所以我冇乜好回應呀!」外事部副總監曾醒明則說:「出面咁多劇,我哋買唔晒!如果佢(王維基)咁做仲好,證明我哋藝人有人氣。不過喺香港播嘅話,無綫藝人唔可以幫其他台宣傳。」雖然樂易玲表現輕鬆,實質無綫已緊密部署,擱置了多年的無綫月曆,年底亦重新推出,藉此碼實廣告商。表面風平浪靜,其實背後已經是戰雲密布。

湊夠鐘數


王維基有信心牌照三個月內到手,為符合政府規定,發牌開台須有 300小時劇集和綜藝節目作儲備,加埋外購國產劇,就湊夠鐘數開台。

八劇在手


《還來得及再愛你》 唐禹哲、詩雅
《驚異世紀》 林嘉華、唐寧
《童話戀曲 1314》 蘇永康、廖碧兒
《第二人生》 劉浩龍、趙學而
《警界線》 廖啟智、林嘉華
《三面形醫》 林文龍、姜大衞
《開腦儆探》 黃日華、關楚耀
《客家女人》 張可頤、劉美君


王維基早前現身《還來得及再愛你》片場, check實拍攝進度,務求開台前儲定存貨。


無綫劇集最少都有 20集,但由劉浩龍和趙學而孭飛的愛情片《第二人生》只得 15集,亦即得 15個鐘,難怪王維基要劇接劇咁開。

揼本綜藝節目


王喜

王維基搵來曾製作《向世界出發》的製作總監鄧婉媚主理綜藝科,揼本製作《挑戰》,派王喜赴美國穿梭龍捲風、黃宇詩到瓦努阿圖闖活火山等。 

薪酬三級制


外間經常指王維基高薪角,本刊收到消息,原來王維基將藝人薪酬劃分三級,每月向藝人發放底薪,由八千蚊起錶,最高月薪六萬,保證他們冇工開都有糧出。
至於拍劇的騷錢則按藝人的當紅程度調整,以一姐張可頤為例,除每月支取六萬蚊底薪外,她每集身價是六萬蚊,若果她為城電一年拍 50集劇,即她可賺取 72萬底薪加 300萬騷錢,一年搵 372萬,相當和味。相反大部分無綫藝人底薪其實只有五、六千,要靠出鏡的騷錢幫補,收入冇咁穩定。

底薪$60,000


除城電一哥黃日華和一姐張可頤外,一班可以擔正一線,而知名度有助提高劇集賣埠價錢的小生花旦,順理成章攞到 6萬蚊月薪。


林文龍


唐寧


關楚耀


林嘉華

底薪$30,000


一班觀眾見慣見熟的甘草演員,當然有條件拎到 3萬蚊月薪。


陳曼娜


吳浣儀

底薪$8,000


王維基新人都唔放過,但他們知名度有限,每月有 8千蚊底薪都算執到。


林熹瞳


何思諺

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()