有我Buddy哥,實有人幫拖!(設計對白)喺錄影廠外,黃浩然煲住煙同兩個藝員buddy吹水,講吓波鞋講吓波經,咁又十分鐘!

鄭嘉穎點chok,都冧唔到媽咪姐,事關佢啲眼神太高高在上喇,令人高攀唔到囉!反觀佢個《拳王》Buddy黃浩然就nice得多。早幾日,媽咪姐喺電視城就見到佢曬到一身古銅色, 踢住對拖等開工。見未夠鐘,又叉吓電先!

 
佢同兩個藝員friend相約煲煙,雖然人哋唔紅、唔出名,但Buddy哥完全冇階級觀念,照吹水可也。媽咪姐仲聽到佢讚人哋對螢光綠色波鞋靚㖭,完全打成一片,人緣比chok穎好得多咯。不過媽咪姐奉勸一句,屋企有妻有兒,Buddy哥還是少吸一支煙啦! ####

 


Buddy哥煙癮都幾大,扯完一支又一支,個樣仲幾疲累㖭!日拍夜拍,唔易捱㗎。


《拳王》入面,黃浩然真係搏命打,肌肉拉到緊晒,無得呃㗎!如果戒埋煙,應該仲夠氣喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()