龍蛇一樣,冇緊要!(設計對白)都係老公最錫我!(設計對白)之後兩人十指緊扣,慢步去天后食晏。沿途雞啄唔斷, 關心妍全程發出甜笑,恩愛到爆。

擅長唱苦情歌嘅關心妍,現實生活一啲都唔苦,以剩女之齡(31歲),嫁咗有米老公楊長智,恨死唔少香港未婚女士。之前揚言應老公要求,積極造人誓要生龍B,可惜都無聲氣,最近佢轉口風:「老公話個個一窩蜂爭住生龍B,入院、入學咩都要同人爭,我哋決定生蛇B。」

 
雖然至今仍然生唔出,但老公幫口話唔急。結婚兩年幾,兩公婆依然好恩愛,微博不時見二人撐枱腳嘅相,上兩個星期日十點幾佢哋仲孖住去銅鑼灣返教會。睇見關心妍咁幸福,盛女們,唔使咁快搵Mei Ling住,因為希望在人間呀!

微博傳情
楊生不時製造驚喜佢,日前關心妍就將兩公婆互拍嘅相,同埋老公送嘅復活蛋放上微博晒命,恨死隔籬咯。 ####

 


關心妍同老公楊長智崇拜完後離開時,楊生仲同其他教友揮手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()