Johanna Ho“我死好命”

 

出外靠朋友。
97年,Johanna Ho(何志恩)拎住倫敦Central Saint Martins時裝設計系碩士「鑽級沙紙」回港,獨資個人品牌,幾夠薑!
在歐美日本打響了知名度,輪到自己主場,想發圍,卻要碌人情卡。
多得女拔萃舊同學莫文蔚潮媽徐濠縈連帶佢老公陳奕迅加埋楊千嬅何超儀等一班好友力撐,人氣暢旺,開鋪夢圓。
「我真係死好命……遇到叻人幫我。」
跟阿徐老友鬼鬼,新鋪做埋隔籬鄰舍,姐妹淘一加一豈止等於二?
幾時都話,不能小覷女人仔,我都係女人。

 

Profile  
Johanna Ho 出生日期:2月24日(雙魚座)出生地:香港身高:5呎5吋簡歷:97年,倫敦Central Saint Martins College of Arts and Design碩士畢業。98年,首個系列登上London Fashion Week,並被紐約Barneys及倫敦Browns購入。06年,東京青山開設旗艦店。博客:http://blog.johannaho.com

唔係靠自己 
近年,見阿徐就見阿Jo(Johanna),阿Jo身上又見阿徐,我問二人是否共用一個衣櫃,撈亂衫著?遲吓又玩交叉乘,名叫Jo My God,不如叫孖人牌啦!「開鋪辛苦過生仔!香港租貴,有埋阿徐,有信心搞旺人流,只得我就咪搞。「除咗夾佢,我又幫好朋友做styling,Josie(何超儀)好有character,可塑性高,唔做嘥咗!Miriam(楊千嬅)貪靚,大肚都要靚。Wyman演唱會上,特登造條雪紡長裙俾佢著住波鞋上台唱歌,又靚又舒服。我識Karen(莫文蔚)太耐,設計婚紗,一畫就中佢心水。其實,佢唔sexy,好純。「(Eason呢?阿徐line up?)我自己approach佢,做舞台好有挑戰性,自己又未做過男裝,Eason係一個好知道自己想要乜,實事求是嘅人。「呢類工作,全都係friend搭friend去做。「真係死好命!「04年,我係最後一個local designer將版房搬上大陸,我一邊喊,一邊炒人,員工倒過來安慰我,『何小姐,老骨頭撐得住,你就唔好放棄!』呢番說話帶我行到依家。「我有今日,絕對唔係單靠自己,每次遇上骨節位,碌吓碌吓又會識到一班叻人幫我!」


Johanna Ho 米黃色織花連身長裙 $39,500 Valentino 黑色綴銀釘皮腰飾$1,990 Two weeks from Liger 銀手鏈、玉鈪及耳環 all Johanna's own Katrina Uchimoto(右) 白色上衣 Katrina's own Natasha Uchimoto(左) 粉紅色碎花上衣灰色leggings both Natasha's own

我信邪 
Johanna跟Stella McCartney是同學,身家不及對方豐厚,成績卻唔輸蝕。一出校門,整個畢業系列即被歐美大公司買入,《時代雜誌》更選她為「top new talents of the year」之一,又於日本設旗艦店,6月將在港開設首間專門店。「考St. Martins係我人生最大挑戰,B.A.(學士學位)收70人,只得我及一個日本女仔係亞洲人,碩士仲難,收30人;「5歲時,媽咪已經知道我唔係讀書材料,冇得救!畫畫攞A,但面對唔到會考,F.1送我去英國。當年,媽咪、婆婆都喺英國讀書,睇《VOGUE》拎住Jackie Kennedy、Twiggy照抄,影響我愛上fashion design。「去溫布頓讀一年foundation,學校鼓勵學生去museum寫生,好有sketchbook文化,如果我唔係一早去咗英國接受薰陶,大抵冇咁易考到,因為St. Martins正正唔睇考生portfolio,只睇sketches,睇你思想、內涵;「我從冇驕傲,呢個時候更加體會到何謂天外有天。「返到香港,搞自己品牌,好好彩搵到一間內地工廠,幫過Dries Van Noten、CÉLINE及COMME des GARシNS造衫,明白high end市場講究personal,肯俾時間去understand我嘅設計,我造衫一直貴精不貴多,永不加單,我信邪㗎!一加就冇人買喇!」


Johanna Ho 黃色印花絲質上衣 $17,090 Rue du Mail 黑色粗織半截裙 $5,480 Johanna Ho 米灰色仿蛇紋涼鞋 $2,680 MBT×Liger all from Liger 金頸鏈、銀手鏈、玉鈪及耳環 all Johanna's own 螢光黃色絲襪 stylist's own

Johanna Ho's tips  
Q:護膚心得? A:細個日日打網球,曬到成面雀斑,揀護膚 / 化妝品要好小心,我只用英國Becca,成份天然,唔怕敏感。 Q:穿衣心得? A:Personal。千祈唔好成本lookbook照抄,我新鋪請sales,一樣要求應徵者受過styling訓練。

我結過婚 
雙魚座的Johanna愛浪漫,戀愛大過天,早年跟美國青年Richard閃婚再離婚。05年,又見她結婚生女,一臉幸福,外人睇,舊事已去,何必再提?當事人講起兩段婚姻,沒半點扭擰,是日更帶埋兩個女入鏡,邊影邊說已找到「true love」,肉麻㗎!但真實。「我結過婚。「當時,自己發姣,我喺英國多年,未試過跟當地人拍拖,更加冇諗過有朝一日會跟外國人結婚,所以,我認命。「年紀少,睇love睇得太簡單,happy就一齊,根本唔知自己想點?感覺大晒!雙魚座大晒!點知有一日,發覺自己對眼前人失去興趣,對其他人起痰喎!我知道,愛情唔應該咁樣,提出離婚;「對方估唔到我咁絕,我諗佢傷啲。「依家老公係中、日混血兒,香港出生、長大,我喺日本住過一年,講日文叻過佢!大家識咗十幾廿年,佢係男拔校草,我係女拔校屎,日日掛住打tennis,又大隻又曬到成嚿炭,老公諗番轉頭都話『你爭在未生埋鬚!』「學校reunion重聚,交換聯絡,6個月後我大肚……成世人都衝動,雙魚座真係大晒㗎!浪漫嘛!或者咁至適合我style,乜都plan好去做,反而唔work。「唔會再有二心咯!我已明白true love唔只講『我愛你』咁簡單,仲要融入對方人生,現階段,睇住兩個女,希望佢哋做個好人,學業上,佢哋阿媽咁款,唔好意思要求太多啦!Pass咪算囉!「讀書叻,又唔代表做人叻。」


Johanna Ho 米黃色併黑色薄紗冷衫 $3,380 Johanna Ho 金色窩釘頸鏈 $1,790 Joomi Lim from Liger 黑色長裙、金頸鏈、手鏈、戒指及玉鈪 all Johanna's own

後記 
多年前,以一副名校女生姿態曝光,Johanna Ho站在莫文蔚身旁,舊書友感情好到長大了還可以對住鏡頭手拉手,天真愛漫遊。今日,做老闆,每日跟公司6、7個同事有商有量,恰似同學夾份做project模樣,睇埋佢腳上花邊短襪,原來,天真可以到永遠。末了,Johanna話「做人EQ緊要過IQ」。成長中,能否力保純真,事在人為,經歷過人生高低,一句說話,可算是這位高材生入世15載最真實的肺腑之言吧!


Johanna Ho 白色通花併淡粉紅色薄紗背心裙 $48,000 Louis Vuitton 白併銀色皮短靴 Johanna's own 米白色喱士vintage collar stylist's own Natasha Uchimoto(左) 粉紅色碎花上衣灰色leggings 銀色涼鞋 all Natasha's own Katrina Uchimoto(右)白色上衣藍色牛仔短褲灰色leggings 粉紅色涼鞋 all Katrina's own

Shop List  
Johanna Ho http://www.johannaho.com Liger 銅鑼灣白沙道11號1樓 3483 3948 Louis Vuitton 中環置地廣場地下 8100 1182 Miss Sixty 銅鑼灣京士頓街2-4號3號鋪 2388 2906 Valentino 中環置地廣場G3-5號鋪 2523 8035 ####

 
Johanna Ho
紅色連腰帶連身裙 $1,890 Miss Sixty
金色十字架及花形吊墜頸鏈
both Johanna's own
紅色膠手套 stylist's own

Katrina Uchimoto(左)
啡色碎花裙 Katrina's own

Natasha Uchimoto(右)
灰粉紅色繡花裙 Natasha's own

 
約1歲 醫生爸爸抱住肥嘟嘟嘅Johanna,「爹哋鼓勵我做事要靠自己。」

 
約6歲 有圖為證,短髮+花裙,正正依家個look,好潮啫!


約19歲聖馬田學生相,未脫baby fat,跟細女Katrina幾乎一個樣。


08年「兩個女都係意外懷孕,我想再生,老公直情想生7個!但冇時間陪佢哋,唔可以咁自私。」《忽然1周》圖片


11年跟阿徐一齊示範自己跟好友Leanne Claxton的設計,姐妹力量無遠弗屆。《蘋果日報》圖片


12年為Eason的倫敦演唱會做形象,「紳士為題,Eason也參予構思。」


12年私底下,冬菇頭近視鏡沉迷工作,惟自家出品透紗上衣,去到邊著到邊。









arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()