大口哥:最近老婆神神怪怪,仲猛話我冇以前咁勁。成五十歲人,仲想我點勁?我懷疑佢喺出面包養咗個小白臉,日日食德國大肉腸,唔係點會嫌我係芝士小紅腸呢!

阿笨:如果你老婆真係養小白臉,唔可以怪佢,只能怪你自己唔爭氣,做女人嘅,有邊個唔想自己個老公勁過超人,每次親熱都可以令佢咬碎銀牙,高潮迭起吖!

剩女雯:你最好去睇吓醫生囉!五十歲人就變成芝士小紅腸,好似有點那個,我老公今年六十一歲,但每次勃起,都好似成支金剛棒咁樣,令我不知幾爽幾興奮呀!

鬍鬚仔:你五十歲畀人話你係芝士小紅腸,又有乜所謂,我今年三十九歲就已經喺東莞夜遊界,被公認為芝士小紅腸傳人,係囡囡都笑我,再係咁落去,不舉都似!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()