自5月尾出席慈善活動後,徐子淇猶如消聲匿跡兩個月,期間梁洛施成功生孖仔,令外界將焦點集中在徐子淇的追仔大計 上,甚至一度傳出人工受孕的消息。

及至日前(7月26日),本刊發現徐子淇現身中環童裝店,身為兩女之母的她竟大掃男童裝,身形明顯暴漲一個碼,躉圍急升、肚仔微凸疑似有喜,全程笑容滿面,風騷得彷如帶孕婦喜悅。

為達成老爺李兆基生一支足球隊的心願,徐子淇於06年入門後,火速展開造人大計,接連於07年7月及09年5月誕下大女李晞彤、細女李晞兒,成功三年抱兩,唯一可惜係暫時未能添丁。

由於頭兩胎均屬開刀,為讓子宮休息,徐子淇展開為期一年的休產期。

求仔心切

期間徐子淇熱心公益,多次以「智行基金會大使」身份出席活動籌款,曝光率極高,據知其出騷價高達50萬,一眾天王天后亦望塵莫及。

雖然講明係休產期,但有關其追仔大計的傳聞依然未停過,一時傳佈求子風水陣,一時又傳搵生仔秘方,更離譜係人工受孕都有,令人啼笑皆非。

於5月尾出席《飛天使者》廣慈香港個展活動時,徐子淇大方承認從友人身上覓得生仔秘方,又因「迷信」買下一對價值16萬的「求子」公仔:「我本來只係想買粉紅色天使公仔送俾細女做生日禮物,但人話唔好,要我買多隻粉藍色,咁下一個就會係仔,希望遲真係可以送俾個仔啦!」可見有幾心急追仔。

忽然低調

而隨一年休產期屆滿,自5月尾最後一次公開曝光後,徐子淇一改往日高調作風,突然絕跡人前,連徐爸爸徐傳順的金至尊新店開幕亦失場,及至6月中,好友陳君宜的婚禮上,徐子淇更以秘道進出迴避傳媒。

失蹤兩個月後,7月26日(週一),徐子淇與友人現身中環太子大廈的Nicholas & Bears童裝店,架上巨型烏蠅超的她,身形比之前最少漲了一個碼,腹部微凸、躉圍橫漲,孕味濃烈。

男BB衫

保鑣一見記者如臨大敵,不斷以背脊遮擋鏡頭嚴防記者埋身,徐子淇見狀即吩咐保鑣讓開,更主動行近門口笑容滿面地同記者講:「你影我好喇!唔好影佢(朋友),佢唔慣。」似乎唔介意同大家分享「喜悅」。

現場所見,徐子淇雖然身為兩女之母,但竟然唔揀女裝睇男裝,且不時跟友人、店員交流意見,從簡約白Tee睇到充滿男人味的橫間Tee,在店內閒逛近一小時,選購了多件男童裝,唔通係買定俾囝囝?

徐子淇休産期滿狂掃男童裝 肚皮微凸疑有喜

自5月尾出席慈善活動後,徐子淇猶如銷聲匿迹兩個月,期間梁洛施成功生雙胞胎兒子,令外界將焦點集中在徐子淇的生子大計上,甚至一度傳出人工受孕的消息。

7月26日,記者發現徐子淇現身中環童裝店,身爲兩女之母的她竟大掃男童裝,身形明顯暴漲一個碼,腰圍急升、肚皮微凸疑似有喜,全程笑容滿面,十分喜悅。

四萬凸肚冇見兩個月,徐子淇唔止靚,身形仲大,現出凸肚喜訊。

出名標準其實子淇不嬲偏瘦,除了懷孕期外,臀圍一向標準。

巨躉暴現唔止凸肚,從背後睇子淇更升級成豪華躉,孕味甚濃。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()