警鐘胸自爆剝光豬游夜水Jessica C.、高海寧沙灘鬥波

混血女模 Jessica C.近期谷完書展寫真,卻被動漫節封殺。她昨日就去了沙灘,和高海寧齊齊和陽光玩遊戲,打沙灘排球,還互搽防曬用品。


其他娛樂名人影片

警鐘胸女模 Jessica C.和高海寧昨日在淺水灣出席防曬品牌活動,兩人穿上兩件頭泳裝,與港隊代表齊齊打排球,吸引數十位龍友到場。 Jessica C.和高海寧在場互相搽防曬用品,兩人打波技術一般,不過都努力接波,之前操練過的高海寧打得較好。

放大圖片
高海寧自爆之前練波練到手瘀,昨日落場表現中規中矩。

高海寧自爆之前練波練到手瘀,昨日落場表現中規中矩。

放大圖片
Jessica C.落場打波擺晒甫士,又緊張又認真。

Jessica C.落場打波擺晒甫士,又緊張又認真。

Jessica神秘曬太陽 放大圖片
Jessica C.喜歡到沙灘曬太陽及拍照,絕不吝嗇美好身段。

Jessica C.喜歡到沙灘曬太陽及拍照,絕不吝嗇美好身段。

Jessica C.謂自己愛沙灘陽光,上星期也去了曬太陽,問她不怕被人?她說:「我去一些少人去的神秘沙灘,曬太陽、影相放鬆一下。」她更謂在外地試過裸泳:「有試過,我仍是小女孩時,是游夜水的,當然不會在香港發生啦!我男友是巴西人,他不介意我穿少布的比堅尼,但香港人看法不同,所以現在我是穿多點布的比堅尼。」問到有否被人撩? Jessica C.說:「試過,我男友 Sergio說不會妒忌,很為我自豪,但有次俾人撩,他即擺出很生氣的樣子,更怒視對方。」

高海寧練波瘀晒

高海寧到場時包到冚,她說:「我唔係怕俾人,係怕曬黑多啲。我工作時成日都要曬,之前去珠海拍特輯,已經曬黑咗幾度。」談到她與 Jessica C.同是好身材見稱,高海寧說:「唔會比較,今日係表現我哋嘅青春,我之前練波,仲練到手都瘀。」採訪:歐陽慧恩攝影:黃文成


高海寧(左)和 Jessica C.在沙灘上互搽防曬用品,先禮後兵。

JC胸湧沙排擊潰高海寧

兩位好「波」之人Jessica C.與高海寧昨日以小背心排球褲上陣打排球,二人毫不錫身,經常露出事業線,尤其是Jessica最澎湃,果然不負警鐘胸之名。


Jessica身材出眾,穿上背心短褲分外吸引。

混血女模Jessica C.(JC)和高海寧昨日聯同兩位港隊代表,在淺水灣參加詩蓓白TM沙灘排球星級示範賽,吸引數十人圍觀及拍照,場面墟冚。比賽時,二人表現投入,懶理烏身打波時露出事業線,雖然,高海寧的身材亦見豐滿,但洶湧效果就不敵Jessica的警鐘胸。


Jessica打排球時十分認真絕不錫身。

有人搭訕應自豪

Jessica稱喜歡陽光與海灘,但怕被偷拍已減少到海灘,她說:「有次我同男友Sergio去沙灘,佢突然同我講有人喺背後影緊我,我即時擰轉頭望,但望唔到,咁樣畀人影令我覺得好怕醜。」雖然怕被偷怕,但她說:「我鍾意着細件嘅比堅尼,因為游水好啲,不過,喺香港就要買可以遮住多啲嘅比堅尼。以前細個試過一次裸泳,當然唔係喺香港啦!」問到在沙灘上,若有人向她搭訕,Sergio會否呷醋,她笑言男友應該感到自豪:「傾一、兩句都OK,但傾得耐佢就會好唔滿意咁望住我。」


高海寧跟Jessica在沙灘做足防曬不會偷懶。

高海寧練波手瘀

另外,高海寧剛下車到沙灘時包到實是因為怕曬,並非怕被人(目及),她說:「之前去大陸做嘢已經黑咗,我想快啲白番。(有冇試過喺沙灘畀人撩?)無,我好少去沙灘,自己唔係好識游水。」提到與Jessica同場,她大讚對方Nice,又稱不怕被比較身材,她說:「我係想成件事靚,一齊展現青春活力,之前特登去練波,練到手都瘀埋。」

JC打得睇得殺敗高海寧

Jessica C.與「咪神」高海寧昨日首次於沙灘上演一場「咪神大鬥警鐘胸」,兩位身材豐滿之人,以小背心上陣打排球,球來球往球技了得,不過論吸引,「咪神」今次就甘敗下風。





外地海灘裸泳

Jessica表示喜歡陽光與海灘,更曾試過在外地裸泳,不過,她在香港游泳時會很小心,她說﹕「我鍾意着細件嘅比堅尼因為游水會好啲,不過喺香港我就要買大件啲同遮多啲嘅比堅尼。我試過喺沙灘被人偷拍,有次我同男朋友Sergio去沙灘,佢同我講有人喺我背面影緊我,咁樣畀人影令我覺得怕醜。(如果有人同你搭訕,男友會唔會呷醋﹖)傾一、兩句都OK,傾得耐佢就會好唔滿意咁望住我,其實佢應該覺得自豪先啱。」



怕曬包到實

另一邊廂,高海寧由下車到沙灘,一直將自己包到實,問到是否怕被(目及),她說﹕「唔係,我怕曬,之前去內地做嘢已經黑咗,我想快啲白番。」提起Jessica C.,高海寧稱不怕比較﹕「大家只係想件事好,展現出青春活力。」她又指為了這次比賽,前日特地練波,結果練得手也瘀了。



名人組
 JC性感打沙排,吸引其他人圍觀。
JC性感打沙排,吸引其他人圍觀。

Jessica C. 香 港 無 膽 裸 泳
高 海 寧 沙 灘 對 戰

 

【 明 報 專 訊 】 炎 炎 夏 日 , Jessica C. 與 高 海 寧 於 熱 浪 下 大 曬 Good Fit 身 材 , 齊 穿 泳 衣 塗 上 SpectraBan 防 曬 產 品 現 身 淺 水 灣 打 沙 灘 排 球 , 二 人 「 球 來 球 往 」 在 沙 灘 上 對 戰 , 吸 引 最 少 數 十 名 市 民 近 距 離 欣 賞 。

 

男 友 最 嬲 陌 生 人 搭 訕

 

熱 愛 夏 天 的 Jessica 要 為 新 片 《 熱 浪 球 愛 戰 》 苦 練 沙 灘 排 球 , 間 中 需 抽 空 到 海 灘 練 波 兼 順 道 曬 太 陽 , 但 卻 無 膽 在 港 嘗 試 裸 泳 。 她 說 : 「 青 少 年 時 期 試 過 夜 晚 偷 偷 游 裸 泳 , 在 外 地 還 可 以 , 但 一 定 不 會 在 香 港 發 生 。 」 平 日 行 事 小 心 的 Jessica 笑 言 會 選 隱 閉 海 灘 曬 太 陽 , 絕 不 讓 傳 媒 狗 仔 隊 有 機 可 乘 , 男 友 Sergio 更 負 責 監 視 留 意 四 周 動 靜 。 她 笑 言 在 港 要 特 別 保 守 : 「 有 一 次 Sergio 發 現 有 人 偷 影 我 背 脊 , 但 應 該 不 是 狗 仔 隊 。 其 實 我 不 介 意 穿 比 堅 尼 游 水 曬 太 陽 , 但 為 免 惹 麻 煩 , 在 香 港 穿 泳 衣 塊 布 盡 量 都 要 揀 大 塊 一 些 。 」 她 又 爆 Sergio 並 不 介 意 她 公 開 在 海 灘 「 曬 」 身 材 , 但 最 不 忿 她 被 陌 生 男 子 搭 訕 。 「 男 友 很 Proud of 女 友 身 材 , 不 過 當 有 陌 生 人 上 前 逗 我 傾 偈 , 他 一 定 很 嬲 怒 用 眼 『 厲 』 實 對 方 , 然 後 會 主 動 介 紹 他 是 我 男 友 ! 」

 

青 春 靚 女 不 怕 被 比 較

 

高 海 寧 擁 有 C Cup 身 材 , 難 怪 她 直 認 一 年 四 季 都 有 機 會 穿 泳 衣 示 人 。 問 會 否 介 意 與 Jessica 比 併 身 材 ? 她 說 : 「 不 怕 有 比 較 , 大 家 都 是 有 青 春 活 力 的 靚 女 , 只 會 令 整 件 事 更 好 。 」 高 海 寧 自 爆 為 練 習 排 球 , 令 玉 手 變 得 又 瘀 又 腫 , 她 昨 日 苦 臉 展 示 「 傷 勢 」 , 連 落 場 作 戰 也 奮 不 顧 身 , 博 得 大 眾 掌 聲 。

 

記 者 : 林 蘊 兒

 

 


Jessica C. 自 爆 男 友 Sergio 不 介 意 她 公 開 在 海 灘 「 曬 」 身 材 。 ( 攝 影 : 鍾 偉 茵 )


高 海 寧 練 排 球 時 弄 至 玉 手 又 瘀 又 腫 , 但 正 式 比 賽 時 仍 然 搏 到 盡 。

混血女模Jessica C.和高海寧,昨日齊齊在淺水灣參加詩蓓白(TM)沙灘排球星級示範賽,與兩位港隊代表一同打排球。兩人均穿上運動小背心加排球褲大騷美腿,吸引數十名巿民圍觀及拍照。


 高海寧接波谷出事業線。
高海寧接波谷出事業線。


 JC俯身接波,打得十分投入。
JC俯身接波,打得十分投入。

比賽時Jessica打得十分落力,不時烏低身露出強勁事業線,雖然高海寧打球時一樣出力,但效果卻不及擁有警鐘胸的Jessica澎湃。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()