宅男 MV艷福無邊Jessica C.胸壓基仔:好舒服

憑「警鐘胸」上位的混血名模 Jessica C.,近日為古巨基獻出第一次,處女下海擔任他新歌 MV的女主角,當中 Jessica C.毫不吝嗇穿上火紅吊帶裙盡騷胸前事業線,基仔親自執導下要她從後熊抱自己,一幅「警鐘」壓基圖渾然而成,基仔又有機會躺着她的雙髀及輕撫臉龐,盡享溫柔。


其他娛樂名人影片

古巨基日前為即將推出的新碟第一首派台歌《獨男》拍 MV,歌名是形容那些內向、喜歡匿在家中上網打機及沒有女朋友的宅男。

輕撫基仔臉

今次基仔再度為自己的 MV擔任導演,至於女主角,基仔親自請來 Jessica C.演出,基仔解釋:「因為佢係好多男性心目中嘅新一代女神,之前都有睇過佢啲廣告,又試過喺公開場合見到佢,覺得佢好適合呢個角色。」MV的故事講述男主角古巨基只有電腦作伴,他幻想有個關心及了解自己的女神出現,可悲的是當他把電腦關機後,才發現一切都是幻覺。為配合 MV,基仔找來一間特色佈置的家居作拍攝場地,其中一場 Jessica C.要輕撫基仔臉龐,作為導演的基仔更即席示範, Jessica C.笑說:「我好耐冇咁摸男朋友塊面啦!」

放大圖片
有「警鐘胸」之稱的 Jessica C.出動武器胸壓基仔,恨死不少男士。

有「警鐘胸」之稱的 Jessica C.出動武器胸壓基仔,恨死不少男士。

放大圖片
在 MV中基仔幻想 Jessica C.是心中女神,眼見女神出現忍不住輕撫伊人臉龐。

在 MV中基仔幻想 Jessica C.是心中女神,眼見女神出現忍不住輕撫伊人臉龐。

獻出第一次

另一場景是基仔睡在沙發上, Jessica C.從後熊抱及胸壓基仔,之後她笑說:「好似抱住隻 bear bear熊咁舒服,今次係我第一次同男演員咁親密演出,初時都有啲緊張,好彩基仔都好親切,又帶到我入戲,家我都好有興趣拍戲。」至於基仔和 Jessica C.合作有何感覺?基仔表示:「我嚟到先知佢係第一次拍 MV,我感覺佢十分專業,我滿意佢嘅表現。」撰文:葉雪


古巨基邀請 Jessica C.擔任新歌 MV的女主角,這幕巨胸壓頂夠晒震撼。

JC投基仔懷抱禁室培慾

古巨基(基仔)請得人氣女模Jessica C.(JC)拍新歌MV,處女擔演MV女郎的JC大騷聞名「警鐘胸」,又向基仔投懷送抱,視覺、觸覺受雙重刺激的基仔,難怪笑言拍到「濕晒」。


基仔甜絲絲的瞓在JC的大腿,恨死不少男士。

基仔再自導自演新歌《獨男》MV,演繹隱蔽青年的他,特別請來有「宅男女神」之稱的JC擔任女主角。為令宅男一角演得入型入格,並將宅男的幻想世界實現,和夢想中的性感女神在家中來個「禁室培慾」。

攬得好舒服

首次擔演MV女郎的JC豁出去,身穿超低胸惹火紅裙,大晒宅男朝思暮想的「警鐘胸」,又絕不忸怩和基仔作零距離接觸,兩人逼在一張梳化上,基仔被JC胸貼背的從後攬實,場面浪漫又火辣,而JC抱住基仔時大讚舒服,她說:「好似抱住一隻Bear Bear熊咁。」


二人在梳化上纏綿,場面火辣。


基仔在MV中演繹隱蔽青年。

太投入濕晒

基仔指挑選JC,全因覺得她是很多男性心目中新一代女神,又讚揚對方的演技,笑問基仔可有被「波餅」頂親?他笑說:「我感覺唔到,因為我太投入角色,加上又要兼顧導演工作,好多嘢忙。(有冇拍到濕晒……隻手?)Everytime都濕啦,我對手,係遺傳。」

JC透露首次擔任MV女主角,就可和基仔合作,感覺既開心又緊張,她說:「除咗男朋友外,我第一次同其他男人喺鏡頭前咁親密,我好耐都冇咁樣摸男友塊面啦。」JC又說拍過MV後,對演戲產生興趣。

警鐘胸任枕JC搞濕基仔

警鐘女模Jessica C.為古巨基獻出第一次,擔任他的新歌《獨男》MV女主角。穿上Deep V裙的她拍攝時從後熊抱基仔大送「波餅」,又讓基仔躺在其美腿上,兼有「警鐘胸」作枕,還輕撫他的面頰,她笑說:「我好耐冇咁樣摸男友塊面,初初我都好緊張,因為除咗男友,未試過喺鏡頭前同男仔咁親熱。」

艷福不淺的基仔,以新一代女神來形容Jessica,問到可有被「警鐘胸」頂親?他笑說:「我感覺唔到,因為太投入角色!(有冇拍到濕晒……隻手?)Everytime都濕晒!我對手係遺傳,現場人又多又熱,大家都辛苦。」


基仔躺在Jessica胸前,但因太投入,感受不到「峰」力。
基仔躺在Jessica胸前,但因太投入,感受不到「峰」力。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()