同情敵陳芷尤(左)拍埋一齊又唱又跳,蔡慧欣即發功,俯身谷胸,露出4吋深坑,即時贏晒。

喺《五覺大戰》玩飄移玩到出晒名嘅34D神獸蔡慧欣,最近唔只成為高登女神,連出名溝女無數嘅金剛都睇中佢,不過最近就傳出佢同另一位「神獸」姊妹陳芷尤()一齊爭金剛,搞出「三角大戰」。


難得同金剛緋聞好似連續劇咁有娛樂性,上週五(6日)錄影《五覺大戰》時,FBI即捉住蔡慧欣問清楚,佢就懶委屈:「金剛平時鍾意買嘢畀我食,但冇約過我,唔覺得佢追我。我唔需要爭,唔需要讓。我呢排無人陪。」臨尾仲讚金剛唔係報道所寫咁花心。不過FBI發現,當晚蔡慧欣同其他「神獸」錄影時不斷出招,恃住有34D巨咪,不斷踎低又𠌥低身擺甫士,點會唔搶鏡?身材冇佢咁勁嘅情敵,就咁俾佢K.O.咗!金剛有乜辦法唔俾佢「夾」走呀? ####


跳完舞擺end pose,蔡慧欣自願踎低,但因踎咗好耐,起身時要旁邊姊妹扶住先企到起身。


俾女夾當金剛被要求同「爭仔」女主角蔡慧欣及陳芷尤合照時,鬼咁尷尬,之後攞陳芷尤講笑:「你乘虛而入咩!」嚟打圓場。


做串星當拍完戲,大隊行返去廠車時,只見行前嘅蔡慧欣叉住腰講電話,十足大家姐。


蔡慧欣識利用緋聞同身材爭鋒頭,最近仲拍埋徐遇安監製新處境劇《愛.回家》,套劇主角係黎諾懿,蔡慧欣就飾演一名模,劇中照樣騷身材,34D巨咪用到盡。上月尾(29日),《愛.回家》喺山頂拍外景,當日蔡慧欣被賊搶嘢,要出動黎諾懿同劉丹追賊。


DaDa唔埋堆當晚《五覺大戰》,林夏薇、郭少芸同DaDa一齊做嘉賓,埋位前坐前排嘅郭秀雲只同林夏薇傾偈,留低DaDa自己一個坐後面,孤清咗啲喎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()