楊汀叮靠把口掘人仔

Angelababy師妹楊汀叮龍年被批事業運強勁,最適宜北上發展,加上本身操一口標準流利普通話,對此說深信不疑的她決定今年主攻內地娛樂圈,無論模特兒、電視或電影工作也會嘗試!

模特兒楊汀叮在香港模界打滾多年,甚少參與電影與電視幕前演出,全因其公司管制甚嚴,找她拍戲可說要過五關、斬六將!早前曾有不少香港片商打她主意,但礙於電影內容問題,一一被她拒絕,汀叮自言雖相當恨拍戲,但亦明白公司決定:「講真我乜都想試,但套戲尺度上太過大膽、性感,一來我本身都冇咁嘅身材,二來我都想觀眾專注喺我嘅演技,最緊要個角色有得發揮,唔想要靠身材發揮!」對於演戲,汀叮只是初哥一名,她曾跟張達明學戲,亦客串過電影《全城熱戀熱辣辣》,她說:「雖然喺戲入面只有幾句對白,但係公司安排我入去拍,已經好滿足。」她直言入行前是隻怕羞的「鵪鶉」,連角色試鏡也不敢去,至近來發覺對做戲興趣愈來愈濃,才衝破框框豁出去嘗試。

拒跟師姐闖日

兔年將近尾聲,龍年降臨,汀叮對今年充滿鴻圖大志,皆因有相士批她的龍年事業運所向無敵,特別有利北上發展!提到師姐Angelababy在日本發展愈來愈好,但汀叮卻無意效法,因為自知欠先天優勢:「日本人好流行混血模,會比較吃香,所以我唔會攻日,寧願返內地發展。」雖無「混血」之利,但亦有過人之處,祖籍大連的她自小講得一口流利普通話,比起現今眾多模特兒的不鹹不淡「煲冬瓜」尤勝十倍,她說:「我喺香港出世,但係自小同婆婆溝通都會講普通話,之前試過同內地人同台灣人溝通,佢哋都讚我講得好流利,唔信我係香港人!」

不過歸根究柢,要往內地掘金還要看機遇。汀叮所屬的公司猛人將雲集,既有Baby又有熊黛林,其經理人照顧兩人已忙到甩轆,故她亦非常諒解經理人的難處,惟有盼望可以遇到合適機會向北闖,但強調只要有內地片商賞識錄用,絕不介意長駐內地,笑言對衣食住行要求不高,只求三餐溫飽:「我不嬲都唔係要住得好,唔會特別要求啲乜嘢,基本上我乜都擺得落口,如果食得差咪當減肥囉!不過最緊要暖,因為我真係好怕凍!」她外表弱質纖纖,實質極度捱得,絕非嬌生慣養一族!早前,汀叮曾跟香港一間電視台商討合作細節,但仍猶豫未決:「依家仲係考慮階段,睇吓自己應唔應付到,驚最後入咗去先發覺自己做唔到!」

謀定開舖後路

幕前發展去向未明,汀叮原來已密謀搞生意賺錢:「始終覺得做呢行唔係長遠,想搵到一盤有穩定收入嘅生意。」近日,Baby與導演陳國輝再擲六百萬元於銅鑼灣開設「baby cafe」分店,看得汀叮心癢癢,想用自己的名義開甜品舖:「我間中都有學整甜品,蛋糕好多女仔都鍾意,我對食甜品都有要求,希望等遲啲儲夠錢,遇着個朋友識入貨同睇舖就可以一齊搞!」

後記:情到「龍」時

相士除了批汀叮龍年事業勁,原來其桃花運亦不弱,龍年有望開齋結束剩女生涯!身邊向來不乏裙下之臣的她說:「我嘅命格一向咩嘢都好慢,但係個相士話我龍年事業、愛情都好旺,旺到連擺陣都唔使!」

韋芷茵

汀叮說得一口流利普通話,成為進軍內地其中一個推動力。

汀叮現時努力搵錢,儲夠彈藥便開舖建立自己的甜品王國!

汀叮自言極度捱得,不介意長駐內地工作。

汀叮拒絕以性感博上位,故甚少露肉行騷。(資料圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()