李思捷王浩信「換畫」法拉利Audi鍊番轉

李思捷、王浩信在新劇互換老婆,私下又換車,其中思捷豪花110萬元換二手紅色F575法拉利,浩信則以逾60萬換了四門Audi A6新車,新一年換「新寵」,二人聲稱獎勵自己。

無綫藝人李思捷與王浩信去年成績理想,前者憑《福祿壽》上位,今年又開演唱會,後者娶得藝人陳自瑤兼快做爸爸,他倆因合作無綫新劇《換樂無窮》而成為好友,加上新劇情節是互換老婆而成為「襟兄弟」。

被屈玩女唔介意

新年將至,二人思路一致,「換車」作為獎勵自己的禮物。思捷豪花110萬元換了二手紅色F575法拉利,浩信則以逾60萬換了四門Audi A6新車。

日前他們各自駕駛「新寵」試車,其中思捷談及男人通常都是玩車、玩錶,但說到女人,他鮮有地提及另一半「春卷」(王宝宝):「女人已經成日屈我玩,冇所謂啦!(春卷會唔會介意?)同我Close嘅人會好明白,佢好犀利,佢九成朋友都係男仔,有高有矮、有肥有瘦,我喺佢身上學咗好多嘢,我都要跟佢學嘢!(你唔介意?)唔介意,靚女梗係多男朋友。(幾時結婚?)未諗呀!好享受依家生活。」

而快做爸爸的浩信則狂讚老婆陳自瑤,他表示換四門車是為了女兒、老婆而做柴可夫:「之前單門車,車屋企人都唔方便!」他又大讚老婆有齊「跑車」的靚和「四門車」的實際:「我老婆咪係兩者混合囉!佢出席場合可以扮到好靚,喺屋企佢又打理得好好,人又細心,煮嘢好食冇脾氣。」

影視組

李思捷豪擲110萬,買下二手F575紅色法拉利「溝女」戰車。

王浩信買了四門Audi A6新車,準備為女兒、老婆管接管送。

李思捷(左)和王浩信齊齊換車過新春。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()