有話兒:梁詠琪 100分新生

有人說婚姻是女性的終身事業,結果梁詠琪( Gigi)於上年初的一次散心之旅中,巧遇其終身「老闆」,西班牙籍的 Sergio,二人在上年 10月 3日拉埋天窗,前後拍拖僅僅五個月,她坦言已婚三個多月,老公做人積極又正面,讓她可以放心百分百做回自己。撰文:文國駿

日前在內地忙於拍攝電影的 Gigi,抽空回港為新片《傾城之淚》宣傳並接受本報專訪,大爆婚後心聲。在剛過去的 2011年,多位藝人結婚,圈內一股結婚潮,當中梁詠琪與 Sergio這一對備受注目,全因兩人只拍拖五個月便決定閃婚,當時消息一出震驚娛樂圈。其實他們的相識經過也有點像電影橋段, Gigi上年 2月完成香港的演唱會後,放大假到西班牙旅行,其時她與美國男友分手不久,被外間認定這次旅行是療情傷,怎料 Gigi卻在這次旅程覓得真命天子,緣份的確是要來便來,阻止不了。

嫁個一百分老公 放大圖片
梁詠琪去年與 Sergio拍拖僅 5個月就在西班牙閃婚。資料圖片

梁詠琪去年與 Sergio拍拖僅 5個月就在西班牙閃婚。資料圖片

訪問當日, Gigi雖然要連趕數場,但仍臉不紅氣不喘,時時刻刻帶着甜到漏的笑容,全因她在 2011渡過了豐盛的一年。 Gigi說:「 2011年係我人生入面最開心嘅一年,因為我喺自己成熟嘅階段,啱嘅 timing遇到一個好啱嘅人。所以外間有人話我哋只係拍拖五個月就決定結婚好似快咗啲,其實我覺得唔係快同急,只不過大家都係入咗感情直路,暢通無阻,對未來信心十足,所以咁快有結婚呢個決定。」結婚至今三個月多,問到 Gigi過了試用期後給老公多少分時,她開始對記者進行有讚無彈式「轟炸」,但觀乎 Gigi一談起老公便笑不攏嘴,相信她的話可信程度甚高:「絕對係一百分!佢真係好好,好錫我,而且佢又係一個好正面同積極嘅人,我喺佢面前好放心,可以百份之百做番自己。」

每天愛你多一些

Gigi又不怕肉麻的表示,雖已婚一段時間,但感情及心思絕對有增無減,更明言每天也會盡力為這份愛情加溫:「我哋仲係有熱戀感覺㗎,會好努力為對方製造驚喜,兩個人仲要對一世,生活上一定要有情趣,好似我去邊度做嘢都好,佢都會親自訂花送嚟畀我。」婚前婚後可覺任何轉變? Gigi表示自己的心比婚前更加安定,工作起來更有自信:「結咗婚對我影響真係好大,就好似無論出面工作點辛苦都好,仲會有另一半支持住我,畀到信心我去做想做嘅事。」在婚前曾有指 Gigi會跟隨老公到西班牙定居,但後來卻是老公為她而留在香港,為的是希望有多些相處時間,此舉令 Gigi大為感動,亦令她下了決定,在今年將會放慢腳步,只會接一些非常感興趣及有意義的工作。 Gigi為了老公甘做小女人,她笑言:「咁我事業心一向唔強嘅,老公留喺香港陪我嘅原意都係想大家多啲時間見面,我冇理由仲用晒所有時間去工作,咁樣對佢會好唔公平。有時離港太耐嘅工作我都會推,個人深閨咗,收工冇乜事做就返屋企,哈哈!」

放大圖片
已嫁為人妻的梁詠琪甘為老公做小女人。

已嫁為人妻的梁詠琪甘為老公做小女人。

放大圖片
梁詠琪與老公均愛小朋友,相信他們的愛情結晶很快來臨。資料圖片

梁詠琪與老公均愛小朋友,相信他們的愛情結晶很快來臨。資料圖片

父母不心急抱孫 放大圖片
梁詠琪將於今年 5月首度在台灣舉行售票演唱會。資料圖片

梁詠琪將於今年 5月首度在台灣舉行售票演唱會。資料圖片

問到 Gigi老公有否勒令她訂下引退時間,專心為老公生個混血 BB時, Gigi坦言與老公也非常喜歡小朋友,故一定會生,但並不心急:「其實都有好多人問過呢個問題,雙方面嘅家長都冇催,我哋一定會生,但唔急喺今年,呢啲通常越諗越難發生,所以都係順其自然啦!」

臨時拉夫拍《傾城之淚》

談到電影《傾城之淚》的拍攝趣事, Gigi笑言自己其實是被導演黃真真臨時拉夫般拉入劇組:「電影喺 8月開始拍,真係兩至三個月前話有個角色好急想搵我演出,不過時間真係啱啱好,拍埋先結婚。不過開拍嗰時情緒都有少少影響,好彩老公有專程去到上海探我班,真係令我輕鬆咗唔少。」

練習拉小提琴 放大圖片
梁詠琪參演電影《傾城之淚》與任賢齊、姚珏合作,並要拉奏小提琴。資料圖片

梁詠琪參演電影《傾城之淚》與任賢齊、姚珏合作,並要拉奏小提琴。資料圖片

戲中 Gigi飾演一名成功的音樂家,後來卻意外失聰,她表示為了拍攝拉小提琴時動作更似樣,特別於開鏡前個多月重學拉小提琴,她表示頗有難度:「我細細個有學過,但放低咁耐要跟番進度真係好難!」


梁詠琪獲老公遷就留港生活,當然時刻甜在心頭。攝影:陳志嵐

場地提供: AL MOLO RISTORANTE ITALIANO MICHAEL WHITE(海運大廈)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()