錫住影
Monna:我罷買呀!(真實對白)
本週一( 9日)𡃁模 Monna(右)同 Iris到 D& G門外影相兼插旗。兩人嘟長個嘴扮晒可愛咁款,引來唔少途人圍觀。 Monna仲特登孭個 D&G袋贈興

意大利品牌 DOLCE& GABBANA禁攝風波,換來週日( 8日)千人圍拍挑機,全城公憤,生意都冇得做。
繼 79歲黃夏蕙率先在 DOLCE& GABBANA門外公然挑機,週一( 9日), DaDa師妹 E Cup富貴孖妹 Monna(林宜芝)和 Iris(鍾采羲)亦拉埋同門新模 Celia晨早踩場, 3女性感擺 pose胸襲名店,更手執區旗插旗示威,爆乳 Monna藐爆:「咁唔公平,不如唔好喺香港開啦!」連模都開胸聲討,至週一晚仍未肯道歉的 D& G,真係不知悔改!

憤怒了
週日( 8日)網友發起圍影 D&G行動,引來千名市民聚集狂影,當日仲要警察增援維持秩序。《蘋果日報》圖片

千人上街後,本週一( 9日)本刊找來𡃁模 Monna(林宜芝)、 Iris(鍾采羲)及師妹 Celia(郭穎兒)到廣東道 D&G,擺晒 pose影靚相,門外人群見有索女,亦即興影埋一份。三人其後仲踩埋入鋪,店員一樣無聲出

踩場挑機

Monna、 Iris同 Celia唔執輸,喺店鋪門口狂影,以「原始」武器聲討。雖然拍攝當日時間尚早,影相市民明顯減少,但一樣有數十人圍觀。
市民對於 3女行為都好支持,仲影埋一份。當 3人插旗示威時,門口保安狀似通知店員,但都唔敢輕舉妄動!𡃁模挑機愈影愈亢奮,之後仲將身體貼晒玻璃影相,十足十影寫真,保安亦無晒符,冇再惡形惡相兇人拍打相機,明顯唔敢再惹公憤

 

師奶憤怒鳥

自從港人被阻拍照,有唔少市民都去抽吓水影番張相「留念」。三女即場訪問遊客,中午時分,店內人客得嗰 8個左右,但又有港婦中招,被拒入內,搞到師奶憤怒鳥!

 

港師奶被拒

港婦想推門入店時,就被保安拒諸門外,保安話:「我哋家好 full。」港婦㷫爆話:「入面都無人,即係呃人。家佢送畀我都唔會要,我後生時都用慣名牌啦!」

國產買家任睇

剛從店內出嚟嘅四眼內地遊客表示:「我知道有很多香港人示威,可能大陸人買比較多啦。」

背包老外冇興趣

剛巧路過的外國遊客就被 Iris捉住嚟問,遊客話:「我無聽過呢單新聞,而且我都無買過呢個牌子。」

店員死狗

門外玩完一輪後, Monna、 Iris同 Celia直接入鋪 shopping。店員明知模「玩嘢」,個個禮貌地招呼,成功硬闖 D&G後,住凱旋門的 Monna大發偉論:「我覺得呢件事對香港人好唔公平,係唔係香港人唔肯使錢,但係大陸人就肯使多啲錢呢?咁唔公平,不如唔好喺香港開啦!」而家住深水灣獨立屋的 Iris亦好憤怒咁話:「我當初真係唔相信呢件事係真嘅,但當我今日做呢個訪問再 confirm(確定),原來真係咁。」

 

D&G「摺埋」

Dolce& Gabbana漠視人權早有前科, 07年其春夏時裝平面廣告,因涉嫌帶有強暴女性嘅不良意識,而引起 13名意大利參議員不滿,聯署要求公司抽起廣告。
而有 17年歷史,走年輕風格且價格相對便宜的 D& G,屬 Dolce& Gabbana副線,出埋今年春季系列就要「摺埋」歸入 Dolce& Gabbana主線。今次事件令 Dolce& Gabbana面臨更嚴峻的內憂外患。

抽水?笠水?

D& G事件發生後,全城公憤。有人趁火打劫,亦有人揞口扮冇嘢,不過最終都係講多錯多,衰多口。

 

女員工犯眾憎

圍城當晚,一名自稱係 D& G員工嘅 Charlian Cheung(張曉晴),喺 fb鬧港人腦殘,旋即被網民鬧爆兼起底。本刊致電廣東道 D& G時,店員表示:「唔清楚,我哋無呢位同事。」

 

鄒凱光衰多口

名編劇兼導演鄒凱光於示威當日發微博,引來網民惡評指佢今次唔撐港人對佢好失望。而本刊致電鄒時,卻未有回覆。

 

大牌星笠晒水

明星見到唔公平嘅事,總會寫微博、 fb發表偉論,好似 08年陳冠希淫照事件,成班藝人數臭 Edison。但係今次 D& G事件中,開口撐港人嘅星僅得怒火黃貫中,大牌子果然係大牌子,星都笠水。

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()