2012年01月11日

神劇《天與地》雖已在元旦( 1日)播畢,但仍獲網友狂解讀 myTV又破天荒足本播足一個月,大結局至今點擊率 72萬,係新劇《換樂無窮》 6倍。
在劇中飾演陳豪女友 Jessica的朱慧敏( Queenie),憑其精明但癡情的證券經紀角色獲網友大讚,入行 7年終撇甩花瓶之名。 04年港姐亞軍、現年 30歲的朱慧敏,更係神級監製戚其義御用愛將,愈撈愈有。
可惜新紮花旦有隱憂,朱慧敏因外婆、母親和姨姨兩代都死於乳癌而變高危,為防癌曾考慮切胸保命:「我廿歲時已經諗過做手術(切除乳房),一了百了。」


要錫自己多啲!真實對白


天與地彈起
《天與地》中朱慧敏被陳豪壓玻璃強吻一幕,當日阿戚(戚其義)同陳豪試戲,阿威將陳豪 㩒低扮錫,兩個男人試一次畀佢睇!

近年 TVB一 綫花旦四散,造就一班姐仔小花有位攝,而朱慧敏亦劇接劇冇停手,更試過一年拍七套劇。 10年及 11年分別憑《飛女正傳》的大咪 OL和《點解阿 Sir係阿 Sir》的黑幫阿嫂角色,獲兩度提名「最佳女配角」獎,家到《天與地》「癡女」 Jessica又再食糊。

朱慧敏在《天與地》飾演股壇長勝但情場輸盡的 Jessica,不斷被陳豪利用,朱說:「 Jessica好似心甘命抵,我自己覺得佢好傻,要錫自己多啲。」

癡男 Eddie


去年年中朱慧敏多次被拍到與 EO2成員 Eddie飯聚行街,有指男方苦戀 7年始奪芳心,但朱回應:「我同佢只係朋友。」

富商甩拖


《壹週刊》圖片

09年朱慧敏與台灣 I.T.才俊 Rick Chang拍拖不久,便傳出婚訊,不過去年年尾傳出二人分手消息,而朱則說「感情事唔想講太多」。

反面教材

劇中做癡女,但朱慧敏反而覺得 Jessica係反面教材:「我都係一個好癡心 嘅人,對愛情好專一,我都有過唔開心 嘅經歷。拍拖應該係開心 嘅事,如果我要愛得咁辛苦,咁單身都可以好快樂!」講 Jessica頭頭是道,但對於台灣富商男友和疑似新男友、前 EO2成員 Eddie拍拖,朱慧敏卻好口密:「我一直都唔講感情事!」
《天與地》收得,可惜要等到年尾搶獎蝕底。「我都慣 咗囉,『一命二運三風水』,如果我係初初入行就會唔開心囉!我開心套劇口碑好,大家拍攝又好開心,網上 嘅評論又有讚,獎項我真係冇諗。至於被禁播,其實都係一個成功 嚟 㗎, 22年來第一個(劇)被人禁播都幾型!」

母親支持

朱慧敏雙親早年離異,朱自幼與母親(圖左)相依為命,母親後來改嫁日籍商人(圖中),朱參選港姐時二人亦有到場支持。

乳癌折磨


《蘋果日報》圖片

05年 48歲嘅朱母患乳癌過身,朱慧敏曾在訪問中表示勸過母親割掉乳房免受痛苦,但朱母最後在朱離港工作時過身,成為朱的遺憾。

切乳保命

事業露曙光,但天生帶有遺傳性乳癌基因的朱慧敏,卻一直擔憂乳癌奪命:「婆婆、媽咪同阿姨都先後因為乳癌過身,醫生都話我有咁 嘅 gene(基因),惟有勤 啲每半年做 body check。我廿歲時已經諗過做手術(切除乳房),一了百了,但家當然會想等到結婚生 咗仔之後先啦!家整形科技咁進步,義乳都可以好 nature嘅!」難得朱慧敏積極面對,實有好報嘅!


朱慧敏 04年奪港姐亞軍(左一)入行,同年冠軍係徐子珊,「我去選港姐時,當時何麗全(前港姐大會統籌經理)面試時,我已對佢講『拍戲係我嘅夢想』。」《忽然 1周》圖片


5呎 8吋高的朱慧敏,早在 15歲時已為 part-time model,後來更獲唱片公司邀請試音做歌手,但朱選擇到美國華盛頓大學主修新聞,後來以參選港姐入行。

三劇開催

朱慧敏雖有 5呎 8吋高 model身形,但很怕被定型做花瓶角色。「我都唔想做花瓶,但公司畀咩角色我,我就盡力演好佢囉。」拍過劇情片、搞笑喜劇和處境劇,戲路愈來愈廣,緊接三套劇等出街,總算守得雲開。

玩遺憾

由恩師戚其義監製、將在月底播的《 4 In Love》,《天與地》演員班底再洗牌,今次朱慧敏改配黃德斌。「我同德斌係一對初戀情人,因為 timing嘅問題而分開,總之係天意弄人。」

2選 1

在去年底開拍嘅《女警愛作戰》,朱慧敏扮演交通女警,跟周麗淇、呂慧儀、王君馨合演女警七姊妹

在去年底開拍嘅《女警愛作戰》,朱慧敏扮演交通女警,跟周麗淇、呂慧儀、王君馨合演女警七姊妹。「我飾演一個結咗婚嘅女沙展,遇到事業同家庭要二選一、比 Niki佢哋嘅角色成熟啲。」

姊妹情

朱慧敏改為鍾嘉欣的心理醫生

被譽為《點解阿 Sir係阿 Sir》外傳嘅《護花危情》,在《點》劇做黑幫阿嫂嘅朱慧敏改為鍾嘉欣的心理醫生。「嘉欣演的 Miss Cool在劇裏有抑鬱症,而我係負責開導佢,監製(劉家豪)想延續番上集我哋嘅姊妹情。」

採訪、撰文:孫月華
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming

化妝、髮型: Jessica Yuen( OASIS STUDIO)
服裝: Sovereign Romance@Fasherati、 Karen Millen

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()