阿 B好嘢!設計對白
人緣唔錯嘅千嬅,多次贏得叱咤「我最喜愛的女歌手」,今次缺席都有獎攞,莫非真係肚入面個龍 B好腳頭!《蘋果日報》圖片

自 04及 05連續兩年贏得「我最喜愛的女歌手」獎後,祖兒有成 6年未攞過,上年更開到口想重奪呢個由聽眾投票的大獎,「我同呢個獎一向無緣,我好想林海峰頒畀我,希望下年攞得到!」

 

祖兒失望上面

由現場改為網上投票,叱咤的投票機制透明度大減,據知今年的票數一直由祖兒領先,而佢自己亦心中有數,坐定粒六等攞獎。戴咗個粉紅色假髮的祖兒,當晚表現興奮,不斷拍手為其他歌手打氣,見到御用監製舒文得獎時更感動到喊,激動過自己攞獎。
拎到一首歌曲獎及女歌手金獎後,等住連中三元的祖兒聽到森美宣布千嬅攞「我最喜愛」時,即時失望到冇晒心機。「千嬅同商台關係不嬲好好,雖然佢大住肚,但都應承會出席,而且仲講明會喺台上宣布佗 B喜訊,商台知道後梗係開心啦,咪保證會畀個獎千嬅囉!」知情人士透露。

 

人「丁」單薄

唔知偶像去唔去,所以得約 30名粉絲到場支持丁太,當森美對住電話向在家安胎嘅千嬅宣布得獎一刻,坐足成晚嘅粉絲即時瘋狂舉牌示威。

 

2個半鐘前通知

有獎攞又有得威,千嬅在頒獎禮前幾日已諗定當日衣着,可惜奶奶知道後非常反對,堅決唔畀懷有丁家血脈的千嬅出門。「千嬅好想親口同大家講就快做媽咪,而且佢好想去頒獎禮見吓班朋友高興吓,不過佢奶奶發晒脾氣唔畀出門口,千嬅惟有臨時打去話 嚟唔到!」
一句唔去搞亂全盤計劃,已安排一切獎項和道具諗住大搞的商台,惟有焗住照頒獎畀千嬅,而千嬅亦改變策略,由原本上台公布喜訊變為微博發聲明報喜,難怪容祖兒於慶功宴亦顯得不滿說:「我個頭好痛,好似飲完酒咁,你(記者)問完未呀!」到手大獎輸畀千嬅個 B,畀着我都頭痛啦!

何詩認衰 𤓓

早前因自己首歌入唔到叱咤歌曲十強而公開鬧爆商台的何韻詩,事前態度堅決表明唔出席,估唔到一向懶有性格的何詩,同商台傾掂數後,竟然當冇事發生照樣現身,攞「女歌手銅獎」時在台上更耍晒冧解畫,「我好似一個好反叛小孩子,帶來好多麻煩,就算呢個地方有好多不同意見,我都係出於愛!」。講完一輪「肺腑之言」,何詩在慶功宴第一時間向商台高層甘菁菁敬酒扮矮仔。又要威又要戴頭盔,好冇性格囉!

 

Eason幫柏豪攞「男銅」

論人氣及知名度輸畀張敬軒同古巨基一班前輩的周柏豪,能夠奪得男歌手銅獎,除 咗勝在非常配合商台,每次有活動都一定現身撐場外,更要多得 Eason幫手向商台高層及一班 DJ拉票。據知 Eason同柏豪師傅陳輝陽非常老友,重情義的 Eason一有機會就推薦柏豪的歌,睇怕柏豪都要請 Eason擦餐勁報答恩人!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()