每次訪問泳兒,覺得她不只身材包得密密實實,亦很口密。估不到上月竟然自動投案,公開跟髮型師拍拖,大讚對方係好人又感謝公司支持,上星期更沖喜推出埋新國語碟《半公開的秘密》,親自監修歌詞,「內容全係我嘅秘密。」笑說箇中精髓要讀者自己估,但今天她會說說公開得的秘密。

失戀的秘密
新碟請來孫燕姿伯樂李思菘兄弟打造,「我喺佢哋音樂學校上過堂,今次佢哋為我做好demo後,叫我講出首歌畀到咩感覺才寫詞。〈一天一天〉講生活壓力,就到新年,諗番初出道想畀封利是屋企人都冇能力,今年願望係想Daddy快啲退休。」雖然有拖拍,但一聽〈剩下的幸福〉就記起失戀回憶,「於是SMS咗段經歷同感覺畀佢哋。失戀最痛係記得以前拍拖攬住對方嘅感覺。」唔知蜜運中嘅Vincy係點消化歌詞,不過YouTube好評如潮,話好催淚同有深度。

Cooking Vincy的秘密
上微博,見到@泳兒嘅人都係多謝佢嘅聖誕曲奇。「好多人睇我個樣,以為我係好鍾意讀書、得閒會織冷衫同煮嘢食嘅人,其實我最近才識煮嘢食,只識煮意粉。」Vincy過往聖誕都係送潤手霜、香水做禮物,「學識整曲奇後,開足6日爐。食譜係Sherman畀我,我連買咩牛油都係問佢。」身邊工作人員、同公司師兄妹、fans,人人有份,仲精心整埋包裝,睇嚟下一季《美女廚房》要預埋你!

練大隻的秘密
泳兒面尖尖、手臂幼幼,好鬼瘦,但原來秘密心願係想練老鼠仔,「我唔係想練到Sammi咁有線條,好似孫燕姿咁有個shape得㗎啦。」不過體質問題,每週做足3次gym都未見效,「教練話我吸收蛋白質慢,於是捉我去跑步。因為我好怕悶,所以專程搵咗條跑徑,叫Sherman同HotCha的Crystal一齊陪我素顏care-free地跑,上2個星期我哋仲參加10公里馬拉松。」適合的路,唔只為跑步而找,出國語碟唔只可利用在新加坡學到的三文兩語,更可北上搵人仔。 ####

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()