老細款
入到鋪頭先睇吓啲新貨擺位,繑埋雙手真係成個老細咁款,仲睥到FBI喎!

之前俾模Cammi玩殘嘅陳冠希,潮人Edc被網友恥笑飢不擇食嗒錯女,一世英名盡喪。

 
Edc食錯嘢,不過做生意仍然好清醒,上星期四(22日),FBI經過潮鋪集中地銅鑼灣百德新街,見到陳冠希返咗去佢間鋪CLOT巡鋪,Edc見到FBI例牌唔瞅唔睬,不過入到鋪頭唔夠一陣,就見佢拎住佢個新款messenger bag走人。呢張相出咗街,成班潮童咪又例牌爭住入貨囉,如果陳生揀女都好似佢做生意一半咁醒,就唔使搞咁多嘢啦!


之後咁啱有職員拎新款messenger bag畀佢睇,Edc嗰一刻應該諗:「得咗,又有得宣傳!」

宣傳易
冇幾耐Edc就拎住個潮袋出鋪,話晒Edc係潮流指標,呢張相出咗街,班潮民又個個爭住買,不過係驚益咗淘寶班老翻人啫!

Peter Mountain Works Bag Collection 約$2,500 ####

 


好彩有記者!設計對白


個袋張相大啲唔該!設計對白

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()