藉藉無名的十六歲模Cammi,憑住貌似形象指導Nelson加阿凡達再加鬥牛㹴,三合一混合「美色」,竟引發出慾火連環船,吸引陳冠希同佢影慾照、人夫王浩信為她婚前試愛,還有萬寧哥哥沈志明霸王硬上弓。集郵雄心令Cammi人氣爆燈,但慾海翻波換來臭名遠播,要一度停學匿埋屋企避風頭。
閉門一個月,Cammi決定捲土重來,大計包括明年初出書爆情史,盡揭圈中餓狼全相;校啱時間,Cammi再流出一張曾在自己Facebook出現過,大晒男友陳冠希給她影慾照的大堆名牌「性衣」。
污名難洗,唯有由外表着手。Cammi復出前首先重新修葺「阿凡達」鼻,再跟失散「孖生大佬」Nelson來個世紀相認,得對方相助,炮製新形象,踢走集郵姣味。

出書爆餓狼
肩負起「陳冠希舊菜」招牌,帶挈Cammi工作接二連三,下週日正式「復出」行時裝騷,月底還會到上海及廣州的酒吧登台,追擊被林建岳遺棄靠去夜場賣唱維生的陳冠希,爭飯食之外,近日多間出版商睇中Cammi十六歲獵食戰績,出動六位數字酬勞游說她出書爆情史,盡揭圈中餓男急色真面目,內容包括陳冠希如何用花言巧語氹她影慾照、與王浩信禁室五小時偷食過程、萬寧哥哥的霸王狼相,還有Boy'z成員Steven冧女招數等會逐一披露,屆時,Cammi的圈中情慾禁史,會聯合寫真一併在三月發售。


繼上月遺失手機流出與陳冠希濕吻慾照,近日又流出一張曾在Cammi的facebook出現,疑似在陳冠希家中拍攝的相片,男方預備十多套誘惑性衣,平放在地板上大晒冷,當中大部分是過千元的名牌,包括有阿嬌著過影慾照的英國名牌「Agent Provocateur」,加埋女僕衫與童真的Hello Kitty內衣,揭示Edison對慾照造型充滿多元化重口味。

心大心細
雖然出書酬勞可觀,但據悉Cammi為了陳冠希,對出書爆料一事仍心大心細。「早排Edsion話自己信錯人,講到要同Cammi一刀兩斷,其實私下兩個未斬纜,仲有電話傳情,佢想俾Cammi一個復合希望,都係唔想再有慾照流出,所以Cammi唔敢輕舉妄動,亦唔敢同人講未斬纜!」知情者說。有關出書爆情史一事,Cammi不停說:「我唔知,你問番我經理人啦!(流出一張性感內衣晒冷相,嗰啲內衣係咪就係Edison送俾你?)啲相點解仲流出,我唔想再回應!」經理人Edmond則承認正與出版商磋商當中。「係有幾間出版商搵Cammi傾出自傳,內容當然係講圈中情史啦,不過就唔會開名,等讀者估。而家傾緊未落實,因為都要睇Cammi最後嘅決定。」

執鼻見Nelson
未揸定主意出書,但決定出山的Cammi首項任務,竟然要跟被形容「娛圈新Twins」的形象指導Nelson(張學潤)來個世紀相認。本週日(十二月十一日),二人在時裝店首度面對面,只見Cammi昔日高聳入眉的阿凡達鼻消失,明顯進行了拆建工程。見到Nel Nel,「大佬」第一個反應係:「真人睇,你都唔係好醜樣啫!」不過話口未完,Nel Nel開始句句夭心夭肺。「你得十六歲咋,做乜扮到成個老人精咁,條眼線畫到似古裝,眼睫毛使唔使咁誇張呀,頭髮貼住面,對兜風耳突晒出嚟,唔怪之得話你似阿凡達啦。」被人彈到一面屁,Cammi驚到口震震:「咁……你可唔可以幫吓我?」Nel Nel自願過料:「著平衫,都可以好有形格,可愛日本look通街都係,你就唔好跟啦,仲有,除咗對大眼仔!」

衰在白痴
之後Nel Nel動手幫Cammi揀衫,還不忘點醒對方:「我都知陳冠希真係好難抗拒,但你都要識得分,邊啲男仔係想同你真心交往至得㗎!女仔要識得保護自己,唔好隨便跟男仔返屋企。」 Cammi扁嘴認錯:「我係好白痴,諗嘢又簡單,佢哋話自己係藝人,出街約會唔方便,最好去屋企見,我信錯哥哥囉!搞出咁多事,父母都話我好蠢。」


即將重新出發,Cammi先為自己污名抗辯。「無人想搞到臭名遠播,早排真係好辛苦,上上吓堂都會喊,要搵社工心理輔導,阿媽又喺屋企成日喊。我想講,井柏然嗰次真係純粹影張合照。其餘嘅我唔明點解要講我借佢哋出位?可能王浩信要結婚,佢先至咁講,呢個我都理解嘅!總之經過呢次教訓,除咗男友,以後都唔會單獨上男仔屋企。(陳冠希話信錯你!)我唔知點答!(你哋未斬纜?)吓……你邊度聽番嚟㗎?……我唔想答。」

Cammi出書兩男咩反應!
####


Cammi同Nel Nel終於來個世紀重逢,但兩人見面都異口同聲:「我哋都唔似!」之後經Nel Nel義助大翻身,換來形格打扮,清純味的Cammi竟然同欣宜有幾分相似。


似我好過似阿凡達啦!(設計對白)


泰臣同蝦頭即將公演的話劇《微男博女》擺明抽水,據知佢哋打算請Cammi捧場!


日前再流出一張疑似陳冠希在家供Cammi著嘅性感內衣,其中內衣品牌「Agent Provocateur」阿嬌都著過影慾照,而該牌子的內衣款式大膽玩味強。


變身前首度面對面,Nel Nel對Cammi有彈有讚,搞到鬼咁緊張嘅Cammi伸晒脷!


幾經Nel Nel勸服,Cammi先肯除下大眼仔,以真眼珠見人,但就頻頻話:「好唔慣,無咗大眼仔我就無晒自信。」


執完又執似番個人:知道誇張鼻樑唔討好,近日Cammi已經進行拆卸工程,加埋有Nelson改造形象,將前額頭髮梳起再配淡妝,唔同晒。


原來09年Nel Nel已跟14歲Cammi(右二)在時裝騷碰頭,呢對Twins果然有啲緣!


若然明年出書爆料,Cammi又唔知使唔使停課避風頭。


阿凡達時代今年初Cammi花萬元執樣,眼皮單變雙,鼻樑擴闊加高直插上眉心,加埋誇張眼線,變成白面版潘朵拉星人,唔合比例五官照樣殺盡圈中急色男,奇!


王浩信:我唔擔心佢出書會有咩爆,因為根本無嘢好爆,若果有我都係當故仔睇,我同老婆未驚過。寄語佢好好讀書仲有前途啦!


沈志明:佢出書爆乜都唔關我事,我唔會理唔會睇唔會擔心。(《Face》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()