唐寧,八歲便加入五光十色的影圈,然後由大銀幕跳入公仔箱,再走上舞台。從演足足二十二年,別人眼裏,她彷彿失去了童年應有的生活和快樂,但她卻說,只當童星這個兼職是課餘活動,還比同齡女孩多了一點知識,早點明白大人的世界。或許,就是這種正面又樂觀的態度,童星來到三十歲,童顏依舊。

變的,只是唐寧的身份!去年九月,她突然宣布下嫁舞台劇才子鄧偉傑,今年三月中,更剖腹誕下兒子「俊俊」。每天看着孩子成長,對唐寧來說,就如激勵和奇迹,更令她與母親更親密,「坐月嗰陣,我哋傾咗好多以前我做女嗰陣唔會傾嘅嘢,原來好多嘢真係『有咗小朋友先會知』!」

母女情深

母愛的偉大千古傳頌,這種無私的愛,初為人母的唐寧深深感受到。由懷孕到坐月,其母均陪伴左右,照顧周到,更因湊孫導致長期坐骨神經痛惡化,後來需接受手術,住院個多月後才康復,唐寧說:「本來我哋都冇諗過請外傭,始終覺得湊BB應該自己親力親為,奈何我都要工作,媽咪年紀又大,我唔可以再畀佢咁操勞,所以請咗姐姐幫手,主要唔係要幫手湊BB,而係湊住我阿媽。」

從小到大,唐寧均備受萬千寵愛,成為人母後,更覺與母親關係愈來愈緊密,「因為大家都係女性,大家都有過生產嘅經驗,更加明白佢嘅感受。」尤其坐月期間,兩母女無所不談,一些以往「做女」時不會談及的話題,如孕婦產後的情緒、身體變化,育嬰須知等,均成為閒話家常;甚至她的童年往事,再從母親口中說出來,勾起絲絲甜蜜的回憶。「我有個阿哥大我十年,其實我阿媽冇諗過生我o架,嗰陣婆婆病咗,喺佢最後一段人生路係媽咪陪住佢o架,所以婆婆嘅感受特別深刻,臨終前千叮萬囑我媽咪要生多個女。結果,一年後,我媽咪就生咗我!嗰陣唔興照超聲波,媽咪一直唔知呢一胎係仔定女,但就不斷同自己講一定要生女;到我真係出咗世,媽咪知道係女就喊咗出嚟,啲護士仲以為佢重男輕女,生咗個女唔開心所以喊添。其實佢係開心到喊呀,所以我阿媽由細到大都好錫我!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()