做女人難,做一個相夫教子的賢妻良母更難!

不能不說,李美鳳嫁到台灣豪門做過埠新娘,有一對龍鳳胎,有一個顧家的好老公,有一個不老的傳說,幸福至極!就連謙卑的她也明言,令她最感快樂的便是有一個美滿家庭。

不過,成功非僥倖,談及教育一對十三歲子女的過程,李美鳳曾經痛心疾首、曾經傷心自責,只靠一本一本心理書、育兒書陪她走過十三個年頭,當作吸收知識也好,當作拿點安慰也好,但求子女把她當成朋友,無所不談,「依家社會複雜咗,青少年喺網絡上接收嘅訊息太多,要學壞亦快好多。」

李美鳳的一對龍鳳胎今年已經十三歲,踏入青春期,為怕子女從網上接收到不良訊息,她會在他們身後巡邏,必要時還會上前查問。

因材施教

八七年港姐亞軍李美鳳,在九六年下嫁台灣國茶實業太子爺鄭翔中後,便退出幕前,專注家庭。兩年多後,她誕下龍鳳胎─—寶兒及中福,自此付出雙倍的時間、精神在一對仔女身上,連兒女們學校的任何活動,她也參與其中,如影隨形,不敢怠慢。

「我個仔曾經同我講過:『你唔係twins,你唔會明白twins嘅感受』,因為雙胞胎嘅競爭性好大,佢哋會互相比較,啲同學仔亦都鍾意攞佢哋嚟比!無論學業或者運動,我個女都非常出色,難免會令個仔嘅自尊心受影響,所以,我經常會鼓勵佢、稱讚佢,畀多啲正能量佢。」至於長女寶兒,李美鳳形容她似足自己追求完美,不期然為自己帶來太多不必要的壓力;於是,她便會教導女兒盡量放鬆,勿對自己及他人有過高的要求,「父母同子女一定要溝通,傾多啲偈,教多啲佢哋做人嘅道理,好似我個女咁,唔可以同佢硬碰硬,佢實唔會聽你講,尤其依家踏入反叛期,鬧係絕對冇用嘅。」

李美鳳的兒子中福原名中虎,因為多病痛及意外,於六歲改名;兒子更曾兩度腦震盪入院,令她擔心到腳軟。

為了教育子女,李美鳳結婚後一直透過不同的書本吸收育兒的知識,即使小朋友的性格各有不同,書本上提供的管教方法未必奏效,也可當作是給為人母親的一點安慰,「對仔女未出世前我已經睇咗本《Men are from Mars, Women are from Venus》(中文譯名:《男女大不同》);其實做人阿媽真係成日都有挫敗感,由仔女BB嗰陣開始,佢哋如果病,你又會質疑自己係咪唔識得湊佢?佢哋由細到大都係我親力親為咁去照顧,甚至會喺學校度做幫手,我樣樣做到足,有時佢哋駁我嘴,我真係會激到個心喺度流血o架!所以睇多啲書,都可以幫助啲媽咪紓緩一吓情緒,做番一啲心理調整。」

九六年下嫁台灣富商鄭翔中的李美鳳,兩年多後為夫婿誕下一對龍鳳胎,一家四口幸福又美滿。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()